Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forstua foten, værste jeg har opplevd ihvertfall

Hvordan klarte du å rive av deg 2 fingre?

5939672[/snapback]

 

Jobb,trøtt,uheldig....

Det er lenge siden,nå eg var liten,fikk handa nedi ein slaks kvern....

Reiv di ikkje av meg,men knakk di så di han igjen etter litt hud,,deiligt. :hmm:

5939701[/snapback]

 

Last opp bilde??

Lenke til kommentar

I går. Jeg spilt fotballkamp (er keeper) og skulle legge meg ned for å ta ballen. Jeg greide å ta ballen før motspilleren fikk sparket den, men så tok han en skikkelig etterslenger og plantet de sygge fotballskoene sine rett i ansiktet mitt, nærmere munnen. Heldigvis gikk det ingen tenner, men jeg måtte sy ett sting. Vet ikke om han fikk kort eller noe fordi jeg mistet ca. 1 min av hukomelsen min i går.

 

Det samme skjedde for 2 år siden, men da fikk jeg et kne planta i rett i øyet mitt. Fikk en skikkelig kul og kunne så vidt se med det sånn som boksere får etter x antall slag på samme øye, det gjorde ikke så vondt egentlig, men måtte gå med blått øye og et sprekt blodkar i et par uker. Alle jentene syntes at det var skikkelig ekkelt med et helt rødt øye. Jeg syntes at det var deilig.

Lenke til kommentar
tannværk er værre enn forstuet fot,det er det j*vligeste du kan oppleve for å si det mildt,vær glad for at dere ikkje har opplevt det....

5939641[/snapback]

Jeg har hatt ekstreme tannvært gjennom tidene mine, har også opplevd og treffe et gjerde med en cross i 70km/t så hjelmen knuser.
Lenke til kommentar
Det vondeste?

 

Da jeg fikk begge tomlene fast og flattrykt i anlegget på en knekkemaskin på et plateverksted.

 

Eller da legen måtte skjære opp en sakralcyste for å tappe den for gørr og anbefalte å ikke bruke bedøvelse.

6151862[/snapback]

Hva er en sakralcyste?

6152899[/snapback]

 

 

En sakralcyste er en vevklump, kan bli regnet som vevsvulst e.l .. :)

 

Er som oftest godartet

Lenke til kommentar

Hmmm, når jeg har migrene.

Ellers var det vel når jeg hadde vondt i ryggen ett år når jeg hoppa på trampolina, og fikk bare vondt i ryggen på trampolina.

edit: eller når jeg gav full faen ned en bakke på sykkel å hoppe opp en grøft, og landa skjeivt.

 

Det var kult, så langt jeg fløy.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Forstua foten, værste jeg har opplevd ihvertfall

Hvordan klarte du å rive av deg 2 fingre?

5939672[/snapback]

 

Jobb,trøtt,uheldig....

Det er lenge siden,nå eg var liten,fikk handa nedi ein slaks kvern....

Reiv di ikkje av meg,men knakk di så di han igjen etter litt hud,,deiligt. :hmm:

5939701[/snapback]

 

Last opp bilde??

6157197[/snapback]

 

Har ikkje bilde.

Lenke til kommentar
Ugh, ble nettopp utskrevet fra sykehuset etter å ha opplevd min verste 'opplevelse' hittil. Glemte å varme opp med de små dildoene før min kone skulle pløye åkeren min (lang historie, sjekk sex-tråden), så vi kjørte bare på med 9-tommersen. Hun klarte ikke å få den inn (og jeg antok at smertene ville gå over når hun fikk den inn.. så feil kan man ta), så jeg sa at hun bare skulle ta sats og 'stupe inn'. Au. Hun endte opp med å "perforere" (ikke helt 100% sikker på hva dette betyr, men antar at det er noe a la 'lage hull i' eller 'gjennomhulle') analveggen min. Har lugget på sykehuset siden den gang. Har fortsatt problemer med å gå skikkelig, og kommer sikkert til å bli gjort til latter av i lokalsamfunnet hvis hemmeligheten min lekker ut.

 

:blush:

6156263[/snapback]

Bwahahahahaha! Er det mulig :!:

Lenke til kommentar

værste må være å bli skutt med barret 50.cal sniper igjennom hofta..

 

var på militær stevne eller hva faen det kalles.. var et par folk der fra US army som viste fram litt tøft utstyr (f-14 f-15 abrams etc..) og han ene holdt en demonstrasjon av rifla (M82A1) eller barret snipern for de som foretrekker det.. han hadde nettop vist hvor kraftig den var ved å skyte igjennom en 300kg tung ståldør som var designet til å tåle bombeangrep da han skulle vise hvor stor kula var.. han tok ladegrep eller WTF det kalles og viste fram kula. han satte in nytt magasin for å vise hvor treffsikker den var og skulle "slenge" rifla opp på skuldra for å bære den 10 meter bort til skyte banen elns da han kom nær avtrekkeren med rifla halvveis opp på skuldra.. gjør sinnsykt vondt de to sekkundene før du besvimer. fikk kula tvers igjennom fra høyre til venstre og ut. var ikke så digg på sykehuset heller når de sa at de måtte "suge" ut massevis med beinsplinter fra hofta for så å skjære ut et hull på ca 10 cm i diameter for å bytte det ut med en titan legering :S

 

 

men men.. jeg slapp skolen i laaang tid frammover.

 

nestværste må være å snubble mens jeg prøver å fjerne ett verpse bol :] grusa trynet inn i det... ikke mange glade vepser men slapp unna med 7 stikk :O

Lenke til kommentar

tror noe av det mest smertefulle jeg har opplevd var sommern for 2 år siden. fikk foten min mellom et bildekk og asfalt hvor bilen var i fart.. hadde ikke hud på hælen mere.. det var ikke så godt! :) Men vi har ledd mye av det hehe, spesielt da jeg kom med kommentaren: D hær føles ut som at æ føde ut av foten!

Lenke til kommentar

Hadde en gang jeg var 13 år magesyre eller noe uggent i magen. Hadde vært konstant smerte i 4 timer, så dro jeg ut på legevakta med faren min. Der vurderte de å fjerne blindtarmen siden de trodde det var blindtarmebetennelse. Heldigvs gikk smerten over, 6-7 timer etter at det startet.

Lenke til kommentar

vondeste jeg har opplevd er vel 3dj gangen jeg brakk armen, trynte saftigt på rollerblades og landa på ventrearmen, fikk en dyp flenge i underarmen der det ene beinet likegodt stakk ut. gjorde så vondt at jeg besvimte, så gikk jeg 20 min hjem og kjørte 35 min til sykehuset før de klarte å gi meg smertestillende. :no:

Lenke til kommentar
vondeste jeg har opplevd er vel 3dj gangen jeg brakk armen, trynte saftigt på rollerblades og landa på ventrearmen, fikk en dyp flenge i underarmen der det ene beinet likegodt stakk ut. gjorde så vondt at jeg besvimte, så gikk jeg 20 min hjem og kjørte 35 min til sykehuset før de klarte å gi meg smertestillende.  :no:

6180171[/snapback]

 

 

mmm digg! har en kompis som har gått rundt med knekt kragebein i 2 måneder nå..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg skulle hoppe opp på en mur som var rundt 75cm høy. Jeg tok sats, men glei på grusen som var under muren. Dette resulterte i at jeg kom opp i lufta og landet med begge leggene på den skarpe kanten på muren, for å så gli ned igjen. Jeg lå og greide ikke snakke i 2 minutter etter det skjedde, så vondt var det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...