Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

vondeste jeg har opplevd er vell å ha indre blødninger i ryggen...gjorde greit vondt. ellers har jeg som mage andre knekt en del bein i kroppen og liknenede. :)

 

"indre blødninger i ryggen" fikk ikke den dramatiske effekten som du sikkert hadde håpet på, hvertfall ikke for meg, ettersom jeg vet at et vanlig blåmerke er indre blødninger :p Man kan selvsagt være det gjorde veldig vondt.

 

det finnes vel grader av indre blødninger. Hvis han syntes det gjorde veldig vondt er han pyse hvis det var blåmerker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i Frankrike med en kamerat og fikk helt sjuk ørebetennelse. Tror det kom av det bittelille bassenget hele slekta hans bada i hele dagen lang - renseannlegget funka tydeligvis ikke helt bra, så jeg fikk vel noe dritt inn i øra mens jeg bada som ikke kom ut igjen. Hadde syk pain i de siste dagene før vi dro hjem. Sov ikke. Men det verste kom på hjemturen, på flyet. Begge øra var jo helt tette, så jeg fikk ikke utligna mens vi steg oppover. Føltes ut som hjernen ble pressa ut av øra. Helt sykt.

 

Når jeg kom hjem var det rett på sykehuset og suge ut all gørra inni der. Etter det gikk smertene gradvis bort over 1-2 uker.

Lenke til kommentar

kan fortelje om min smerte fulle skader

 

vi begynner med min

var 4 5 år gammerl da eg måtte sy haken min etter en sykkel ulykke. gjorde ikke så vondt. men gjekk jo grinende hjem igjen fordi eg tryna

 

så var de brennmanet. fikk de over hele brystet mitt, og begge armene mine.

so måtte eg bli på smurt med salve. men de rareste var at smertene begynnte å komme under føttene mine :hmm:

Endret av n00b1
Lenke til kommentar

- Skrelt av skinnet på kneet, da jeg manuvrerte litt feil i en grusbakke på sparkesykkel.

- Hoppet ut av en køyseng i søvne, fra opperste køye ofc. Landa på knea

- Kresja i en vegg da jeg rant ned en bakke på en liten lekebil, sånn alle hadde når de var 5år.

- 5 bedøvelser i ganen

- Finger i dør utallige ganger

- Klassisk fall framlengs på glatt svalberg, knuste to tenner, litt grus imellom de fremste tennene.

- Slått av en idiot i tinningen med en spade, wtf?!

- Mista en negl

- Testingen av den nye softgunnen min, på låret, naken hud.

- Nippla av en leatherman.

 

Mange bra her btw!

Lenke til kommentar

Jeg tror det må ha vært når en cyste på eggstokken, jeg ikke visste jeg hadde, sprakk.

Jeg våkna av smertene, og ingenting letta på smertene.

Jeg prøvde å ligge og gå og å sitte, men alt var like forbanna vondt.

De sier at det er vondere enn å føde, men jeg aner ikke.

Har ingenting å sammenligne det med.

Lenke til kommentar

Det værste eg har vært borti må vera nyrestein. Vakna om natta og var heilt sikker på at nå skulle eg dø. Gjekk med dette i nokre månader. Hadde og nokre misslykka operasjoner for å fjerne steinen, der dei blant anna gjekk inn igjennom penis 2 ganger for å prøve å hente ut steinen den veien. Ikkje behagelig! Til slutt fekk eg knust nyresteinen med ultralyd.

 

Elles så kan vell sykkel trøe inn i spilene i framhjulet i 40km\t og punktering på framhjulet i 55-60km\t nevnes. Når eg punkterte så var buksa og jakken eg hadde på meg plutselig blitt forvandla til shorts og fillete jakke.

Lenke til kommentar

Jo, og noe som ligger blant toppen, er da jeg spilte fotball på en sandstrand i Albania, og det lå en passe stor stein rett der foten var på sitt mest utstrakte og med mest kraft. Med det sparket der traff jeg ikke bare fotballen, for å si det sånn. Fytti flate for en intens smerte. Hadde blånegl på storetåa i nesten et halvt år, om ikke lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...