Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forstua foten, værste jeg har opplevd ihvertfall

Hvordan klarte du å rive av deg 2 fingre?

5939672[/snapback]

 

Jobb,trøtt,uheldig....

Det er lenge siden,nå eg var liten,fikk handa nedi ein slaks kvern....

Reiv di ikkje av meg,men knakk di så di han igjen etter litt hud,,deiligt. :hmm:

Endret av terhi
Lenke til kommentar

Tryna i stor fart i en middels bratt bakke på snøbrett for noen år siden. Fikk drittvondt i brystet noen uker etterpå. Kunne ikke puste helt inn uten at det gjorde vondt. Gikk over tilslutt, men jeg mistenker å ha forstua et ribbein ellernoe... Sjekka det aldri hos legen heller.

 

Holder meg generelt unna skader, men jeg er ikke spesielt aktiv på noen områder heller da.

Lenke til kommentar

Kokte venstre foten min... Kort fortalt, hjemmelaget vannkoker med mye vann. 12 år, ikke spesielt glup på den tiden. Foten er nesten helt fin å bruke, men ser forjævlig ut!

Det andre var når jeg tråkket på en 450C varm loddebolt som hadde havnet på gulvet. Problemet der var at det var en god lunk i starten så jeg hadde foten på loddebolten i ca 20sek. Den brant seg godt inn i kjøttet... Også venstre fot.

Ellers så tåler jeg ganske mye.

 

Mvh

Endret av Makofoed
Lenke til kommentar
Jeg har nettop kommet meg fra en ødelagt slimpose i albuen, og en indre blødning, som endte i infeksjon på nevnte sted. Jeg vet hva du følte @kd

5939749[/snapback]

 

Tror nesten at det er haket verre med et kne enn en albue iom at kneet belastes mye mer i løpet av en dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...