Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

værste må være å bli skutt med barret 50.cal sniper igjennom hofta..

 

var på militær stevne eller hva faen det kalles.. var et par folk der fra US army som viste fram litt tøft utstyr (f-14 f-15 abrams etc..) og han ene holdt en demonstrasjon av rifla (M82A1) eller barret snipern for de som foretrekker det.. han hadde nettop vist hvor kraftig den var ved å skyte igjennom en 300kg tung ståldør som var designet til å tåle bombeangrep da han skulle vise hvor stor kula var.. han tok ladegrep eller WTF det kalles og viste fram kula. han satte in nytt magasin for å vise hvor treffsikker den var og skulle "slenge" rifla opp på skuldra for å bære den 10 meter bort til skyte banen elns da han kom nær avtrekkeren med rifla halvveis opp på skuldra.. gjør sinnsykt vondt de to sekkundene før du besvimer. fikk kula tvers igjennom fra høyre til venstre og ut. var ikke så digg på sykehuset heller når de sa at de måtte "suge" ut massevis med beinsplinter fra hofta for så å skjære ut et hull på ca 10 cm i diameter for å bytte det ut med en titan legering :S

 

 

men men.. jeg slapp skolen i laaang tid frammover.

 

nestværste må være å snubble mens jeg prøver å fjerne ett verpse bol :] grusa trynet inn i det... ikke mange glade vepser men slapp unna med 7 stikk :O

Skulle du ikke egentlig mista hele beinet etter det? Det blir jævla stort trykk av en Barret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har man først fått nyrestein er det stor sjangs for at man får det igjen. Gleder meg!

Velkommen i klubben :cry:

 

Hadde nyrestein i fjor og smertene var helt utenfor skalaen. Ville saker - har aldri vært i nærheten av noe lignende.

 

Og det verste er jo at det er litt a la tannpine når det gjelder intensitet; man kan gå, sitte, krøke seg sammen - samme hva man gjør så blir det absolutt ingen forskjell av betydning.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

For et par år siden da jeg brakk begge beina i venstrearmen.. Var ille å se armen henge å slenge :ermm:

 

Eller så slo jeg ut begge fortenna da jeg var en liten rampunge. (Fortenna hadde nettopp "kommet ut") Jeg løp fra dagmamman på et bibliotek, rett på vei mot en trapp. Den ser jeg jo selvfølgelig ikke og det ender med at jeg planter begge fortenna godt i det ene trinnet. (De satt riktig nok ikke fast i trinnet :p) Det tok 5-6 år før jeg fikk nye fortenner..

 

Nå husker ikke jeg hvor vondt det var, men ifølge dagmamman så det ikke godt ut :p

Lenke til kommentar

Vi drev og bygget litt om på garasjen noen år tilbake, jeg gikk vel i 5. klasse elns, og det lå en planke i ca. 1m høyde over en slags mellomgang mellom garasjen og huset. Jeg skulle skynde meg forbi og dukket dermed under planken. Det jeg ikke visste var at noen hadde hamret en spiker gjennom planken og deretter banket den litt til siden for å gjøre den uskadelig. Uheldigvis for meg gjorde vedkommende en dårlig jobb, og den rustne spikeren sto i 40 graders vinkel ca ut fra planken, som ryggen min fikk erfare da jeg skyndet meg under -.-

 

Dermed fikk jeg altså en 5cm lang rusten spiker rett inn i ryggen 1 cm til høyre for ryggraden. Jeg datt instinktivt tilbake i store smerter mens det rant blod fra ryggen og rustne jern-partikler ble igjen inni ryggen min. Jeg ble kjørt til legevakten, hvor jeg satt i kanskje 3 timer og ventet, og så ble jeg operert. Kan love dere at å skjære ut et kjøttstykke fra ryggen med kniv uten noen som helst form for bedøvelse mens man ligger på magen og skriker IKKE er behagelig.

Lenke til kommentar

Jeg spilte fotballkamp, og fikk en gjennombruddspasning og var helt alene med keeper... Jeg løper så fort jeg kan for å rekke ballen, det gjør han også. Vi når ballen helt likt, og reaksjonen til keeperen når han ser meg komme løpene mot han er å sette kneet opp. Jeg rekker selvfølgelig ikke å reagere og spurter rett inn i kneet hans som treffer meg midt i skrittet. Det begynner å renne blod gjennom shortsen. Når jeg så sjekker hva som har skjedd ser jeg at forhuden har blitt halveis revet av. Et sånt syn glemmer man ikke :p

Lenke til kommentar

Vondeste jeg har kjent må være da jeg hadde betennelse i storetåa... Selve betennelsen var ikke så vond (Relativt altså. Jeg kunne ikke gå, så det var vondt). Men da vi dro til legen etterpå, og han sa at i måtte klippe det opp... Nå var betennelsen på et stadie der hele storetåa var svumlet og rød, og det å komme så vidt nær den var som å stikke nåler i huden...

 

Okei, så vi dro til legen, og han sa vi måtte klippe den opp. Han satte tre sprøyter med bedøvelse ett sted der det ikke var så mye betennelse, men det gjorde jo fortsatt vondt som faen. Så vi venta litt, og betennelsen hadde ikke virka en dritt. "Eff that" tenkte legen, fant frem en saks og begynte å klippe i vei i tåa mi! Det er faenmeg det VONDESTE jeg noen gang har opplevd. Det var en god nier på skalaen min, for det finnest sikkert ting som er vondere.

 

------------------------------

 

Jeg har også brekket kragebeinet rett av for ikke så lenge siden. Var så jævla vondt før jeg fikk sånn henge-greie å ha armen i. Det drev og knasa når jeg uheldigvis fikk lea armen en millimeter, og det var av og til så vondt at jeg gråt, og jeg kan tåle mye smerte før jeg gråter :p Gikk rundt sånn i kanskje to timer før jeg fikk henge-greie av legen!

 

------------------------------

 

Fikk en gang alle kjerringstøts mor i gymmen en gang. Det var baskettball, og jeg hopper opp for å dunke, og når jeg detter ned til bakken, hopper en annen dude opp og slår meg rett på det nervebuntet som gjør at man får kjerringstøt. Det er en 7er på smerteskalaen min... Det kjente ut som jeg hadde armen inne i ild 10 minutter etterpå. Nå har jeg mindre følsomhet i denne handen.

Lenke til kommentar
Vondeste jeg har kjent må være da jeg hadde betennelse i storetåa... Selve betennelsen var ikke så vond (Relativt altså. Jeg kunne ikke gå, så det var vondt). Men da vi dro til legen etterpå, og han sa at i måtte klippe det opp... Nå var betennelsen på et stadie der hele storetåa var svumlet og rød, og det å komme så vidt nær den var som å stikke nåler i huden...

 

Okei, så vi dro til legen, og han sa vi måtte klippe den opp. Han satte tre sprøyter med bedøvelse ett sted der det ikke var så mye betennelse, men det gjorde jo fortsatt vondt som faen. Så vi venta litt, og betennelsen hadde ikke virka en dritt. "Eff that" tenkte legen, fant frem en saks og begynte å klippe i vei i tåa mi! Det er faenmeg det VONDESTE jeg noen gang har opplevd. Det var en god nier på skalaen min, for det finnest sikkert ting som er vondere.

Akkurat samme skjedde med meg også. Hatt det 2 ganger og opperert hver gang. Jeg fikk også 3 sprøyer og ikke nok bedøvelse ihvertfall. Lå og bet tenna sammen mens han gravde og klippet i tåa. Utrolig fæl opplevelse.

Lenke til kommentar

Var ute i bakgåren og holdt på med ting og tang og fikk ett anfall i 2004 hvor hjertet slo seg vrang og pumpet ca. 200 slag i minuttet og jeg ble "kvælt". Helt uten forvarsel. Anfallet varte 30 minutters tid. Det var ikke noe særlig egentlig :p

 

Om det er det mest smertefulle er jeg ikke sikker på, men mest ubehagelige og skremmende; helt klart. Var overbevist om at det ble min siste dag på jorda, uggen følelse. Destod bedre å kunne dra hjem senere på kvelden og nyte hvert eneste sekund da :)

Lenke til kommentar
Velkommen i klubben :cry:

 

Hadde nyrestein i fjor og smertene var helt utenfor skalaen. Ville saker - har aldri vært i nærheten av noe lignende.

 

Og det verste er jo at det er litt a la tannpine når det gjelder intensitet; man kan gå, sitte, krøke seg sammen - samme hva man gjør så blir det absolutt ingen forskjell av betydning.

Drikk mye vann. Da er det mindre sjangs for at man får det igjen. Er det eneste man veit omtrent.

Det med smertene er at man ikke klarer å sitte eller ligge stille. Må bytte stilling heletiden eller gå rundt. Helt merkelig. Ingen trodde noe på at det var nyrestein, selv om alle tegn pekte mot det. Derfor det tok så mang tid før jeg fikk morfin. Er ikke mange 19 år gamle jenter som får nyrestein liksom :!:

Lenke til kommentar
Var ute i bakgåren og holdt på med ting og tang og fikk ett anfall i 2004 hvor hjertet slo seg vrang og pumpet ca. 200 slag i minuttet og jeg ble "kvælt". Helt uten forvarsel. Anfallet varte 30 minutters tid. Det var ikke noe særlig egentlig :p

Haha. Drømte inatt, etter å ha lest denne posten, at jeg fikk en greie rundt armen som fikk hjertet mitt til å slå fortere. Det var en ubehagelig drøm. Tror jeg var oppe i 300 slag i minuttet.

Lenke til kommentar
Var ute i bakgåren og holdt på med ting og tang og fikk ett anfall i 2004 hvor hjertet slo seg vrang og pumpet ca. 200 slag i minuttet og jeg ble "kvælt". Helt uten forvarsel. Anfallet varte 30 minutters tid. Det var ikke noe særlig egentlig :p

Haha. Drømte inatt, etter å ha lest denne posten, at jeg fikk en greie rundt armen som fikk hjertet mitt til å slå fortere. Det var en ubehagelig drøm. Tror jeg var oppe i 300 slag i minuttet.

 

Haha, beklager på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
vondeste jeg har opplevd er vell å ha indre blødninger i ryggen...gjorde greit vondt. ellers har jeg som mage andre knekt en del bein i kroppen og liknenede. :)

 

"indre blødninger i ryggen" fikk ikke den dramatiske effekten som du sikkert hadde håpet på, hvertfall ikke for meg, ettersom jeg vet at et vanlig blåmerke er indre blødninger :p Man kan selvsagt være det gjorde veldig vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...