Gå til innhold

Hva spiller du for tiden ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller...... *trommevirker* .... Er det noen som bryr seg? .... Battlefield 2

 

I morgen spiller jeg litt "Condemned - Criminal Origins Demo," og litt "Project Reality Minimod"

Dagen etter det spiller jeg litt Battlefield 2 igjen.

Vil dere ha hele årsplanen?

Lenke til kommentar

Jeg synes du bør ta en titt på Dragon Quest 8: Journey Of The Cursed King til PS2, det er gøy og det er eventyr og du må bruke huet litt mer, tenke litt taktisk og sånt, under kampene mot de diverse monstrene i spillet. Musikken er fantastisk og figurene er tegnet av Akira Toriyama, han som har tegnet Dragon Ball. Et spill verdt å ha. :)

Lenke til kommentar

HJELP

 

Jeg er og blir hektet på Oblivion. Jeg har spillt rundt om 40-50 timer på spillet i løpet av noen uker, og det er veldig mye tatt i betrakning at dama også er hektet og har brukt tilsvarendes mengde timer på det på vår ene xbox 360. For å si det sånn så har jeg såvidt begynnt på main questen (har fraktet Martin til et sikkert sted og thats it).

Jeg tror jeg er avhengig.

 

Når dama spiller Oblivion så spiller jeg litt Diablo 2 LoD på pcen. En riktig klassiker av et spill. Etterpå kan det hende jeg slapper litt av med litt Civilization 4.

Lenke til kommentar
HJELP

 

Jeg er og blir hektet på Oblivion. Jeg har spillt rundt om 40-50 timer på spillet i løpet av noen uker, og det er veldig mye tatt i betrakning at dama også er hektet og har brukt tilsvarendes mengde timer på det på vår ene xbox 360. For å si det sånn så har jeg såvidt begynnt på main questen (har fraktet Martin til et sikkert sted og thats it).

Jeg tror jeg er avhengig.

 

Når dama spiller Oblivion så spiller jeg litt Diablo 2 LoD på pcen. En riktig klassiker av et spill. Etterpå kan det hende jeg slapper litt av med litt Civilization 4.

6074500[/snapback]

 

Dere bør ta dere tid til litt 'andre ting' og, ikke bare sitte og spille ;)

Lenke til kommentar
HJELP

 

Jeg er og blir hektet på Oblivion. Jeg har spillt rundt om 40-50 timer på spillet i løpet av noen uker, og det er veldig mye tatt i betrakning at dama også er hektet og har brukt tilsvarendes mengde timer på det på vår ene xbox 360. For å si det sånn så har jeg såvidt begynnt på main questen (har fraktet Martin til et sikkert sted og thats it).

Jeg tror jeg er avhengig.

 

Når dama spiller Oblivion så spiller jeg litt Diablo 2 LoD på pcen. En riktig klassiker av et spill. Etterpå kan det hende jeg slapper litt av med litt Civilization 4.

6074500[/snapback]

 

Dere bør ta dere tid til litt 'andre ting' og, ikke bare sitte og spille ;)

6078521[/snapback]

Enig :omg: Har du noen hobbyer, interreser ? Gjør du ingenting annet ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...