Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raptor' timestamp='1302621165' post='17209812']

Er nok New York det er snakk om, har til og med fått hookup med folk mine foreldre kjenner som hadde lyst til å vise meg byen :w00t:

Både SAS og Continental flyr direkte fra Oslo til New York (EWR)

 

Jeg er klar over det, og skal vurdere det.

Har ikke kommet opp når jeg har rangert etter pris, og jeg ville helst ha kommet til JFK, og ikke Newark.

Jeg skal rett til La Guardia, og går utifra at det tar kortere tid fra JFK?

 

 

Edit: Ser at prisen med Continental er 3000 kr mer, og SAS enda litt. Da tror jeg heller jeg satser på en mellomlanding :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Lurer på hvem som har skylden.

 

Blir vel enten Air France pilotene, Delta pilotene eller gutta i tårnet.

 

For meg så har både Air France og Delta skylda her. For meg ser det ut som Delta flyet kommer fra pushback. Air France pilotene burde ha sett at flyet står litt langt ute og burde umiddelbart ha kutta farta til så sakte som overhodet mulig. Her burde de ha tenkt på vingespennet på Airbus 380. Delta flyet ble nok pushet litt langt ut eller så har tårnet vært uklart om hvem som skulle uti der først og har de vært det burde de ha latt Delta flyet vente før de pushet det helt ut.

Lenke til kommentar

Delta ankommer men er ikke parkert enda, AF er klarert fra tårnet og det er det i teorien klart og fritt for hindringer.

 

Det hindrer likevel ikke å bruke øyne og hue, men siden du sier AF er klarert så er det vel Delta som må ta på seg ansvaret her.Når det er sagt så vet jeg ikke om hvor mye man ser fra cockpiten i Airbus 380. Er litt forskjell mellom en A380 og en Mc Donnel Douglas MD-80 eller 90...

Endret av William_S
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...