Gå til innhold

Kornsirkler; Hva er forklaringen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så reprisen i går kveld, og en av tingene som kan virke litt sketchy er at flere av "vitenskapsfolkene" som var intervjuet ikke var tilknyttet noe universitet eller organisasjon. Det sto bare navn og tittel på flere av folkene. Rart..

5927435[/snapback]

 

 

Det var opptil flere som var tilknyttet et universitet.

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på de prøvene som ble tatt av de utenomjordiske metallkulene.

Hadde det virkelig vært utenomjordiske ville ikke sansynligheten for at militæret hadde konfiskert prøvene promte vær svært stor?

 

Var det virkelig inteligens fra en annen planet hadde stedet blitt avstengt og fult av teknikere fra det britiske forsvaret hadde endevendt åkeren og avlinga hadde blidt forbudt å omsette i markedet grunnet helserisikoen forbundet med å spise korn som var utsatt for bestråling og metaller av ukjent oprinnelse.

5928541[/snapback]

 

 

Det virker jo litt sært at militære helikoptere kommer til åstedet etter at kornsirklene blir oppdaget... hvis de også trodde det var bare tull og fanteri hadde de ikke giddet å komme. La merke til at det var mye elektronisk utstyr på det ene helikopteret...

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på de prøvene som ble tatt av de utenomjordiske metallkulene.

Hadde det virkelig vært utenomjordiske ville ikke sansynligheten for at militæret hadde konfiskert prøvene promte vær svært stor?

 

Var det virkelig inteligens fra en annen planet hadde stedet blitt avstengt og fult av teknikere fra det britiske forsvaret hadde endevendt åkeren og avlinga hadde blidt forbudt å omsette i markedet grunnet helserisikoen forbundet med å spise korn som var utsatt for bestråling og metaller av ukjent oprinnelse.

5928541[/snapback]

 

 

Det virker jo litt sært at militære helikoptere kommer til åstedet etter at kornsirklene blir oppdaget... hvis de også trodde det var bare tull og fanteri hadde de ikke giddet å komme. La merke til at det var mye elektronisk utstyr på det ene helikopteret...

5928595[/snapback]

En veit ikke sikkert om det er manneskelagd, eller laget av noen utenomjordiske. Så det er vel greit å være på den sikre siden, slik i tilfellet det plutselig er en invasjon...

Eller det ligger noe igjen der etter et utenomjordisk romskip.

 

tu30r6: Sånne blir laget i snø/Is og, dog er det åpenbart mindre snakk om de virker det som. Har hvertfall ikke kommet over noe spektakulært på den fronten enda.

kult, har ikke hørt om det før... Men må da være mye vanskeligere for et menneske og lage et mønster i snøen, enn å lage det i en kornåker.

Og tenk deg et stort avansert mønster på noen kvadrat km som plutselig dukker opp over natta...

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
"Kornsirkler" i is? det finnes det:

 

http://www.cropcirclenews.com/modules/news...hp?storytopic=2

Scroll litt ned på siden..

 

Kanskje ikke flere kilometer i omkrets, men det er da en sirkel? :p

5928687[/snapback]

Det der er ikke mye laget av ufoer eller mennesker hvis den er slik jeg tror den er...

En helt lik slik en har jeg sett før i vinter, i en elv der vatnet går rundt i et slags lignende dragsug, også blir det is og det går rundt enda og det blir en slik runding.

Lenke til kommentar

Hadde det vert en slik en ca midt på mjøsa, fra en side til en annen med merker overalt i isen, det hadde vert noe annet.

Men når en liten tulling som meg med en gang ser at den "is sirkelen" er ufo laget bare er bullshit. Det er helt naturlig.

sudbury05c.jpg

En ser jo her at rundingen har gått rundt og rundt.

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Den dokumentaren fikk iallfall meg til å bestille "Crop Cirlcles: Quest for truth", selv hvor lite jeg vanligvis tror på paranormale fenomener. Når man ser såpass enorme og ofte perfekte geometriske figurer lagt ned i korn, så får iallfall jeg lyst til å finne ut mer om fenomenet.

Lenke til kommentar
Hadde det vert en slik en ca midt på mjøsa, fra en side til en annen med merker overalt i isen, det hadde vert noe annet.

Men når en liten tulling som meg  med en gang ser at den "is sirkelen" er ufo laget bare er bullshit. Det er helt naturlig.

http://www.cccrn.ca/sudbury05c.jpg

En ser jo her at rundingen har gått rundt og rundt.

5928723[/snapback]

OHH NEI.. Gå å hjem dere.. Romvesen kommer :O

 

Det har nok en lokisk forklaring skal dere se..

Lenke til kommentar
Hadde det vert en slik en ca midt på mjøsa, fra en side til en annen med merker overalt i isen, det hadde vert noe annet.

Men når en liten tulling som meg  med en gang ser at den "is sirkelen" er ufo laget bare er bullshit. Det er helt naturlig.

http://www.cccrn.ca/sudbury05c.jpg

En ser jo her at rundingen har gått rundt og rundt.

5928723[/snapback]

OHH NEI.. Gå å hjem dere.. Romvesen kommer :O

 

Det har nok en lokisk forklaring skal dere se..

5929083[/snapback]

hmmm... Hva vis et fjell plutselig begynner å sveve da?? :p

Lenke til kommentar
Her kan dere se når den ene sikelen blir laget. Jeg synes det ser ekte ut, men det er sikkert noen her som har peiling og kan se om den er ekte eller ikke.

 

--->Kornsirkel.avi

5927244[/snapback]

 

Er det bare meg som kun får spilt den av som en lydfil?

5929241[/snapback]

 

Den virker da finfint den? Den dukker opp i mplayerplug-in (Firefox @ Linux fedora 5) i allefall, uten noensomhelst problemer her, bare klikker på linken...

 

OS, mediaspiller, ?

Lenke til kommentar
Jeg er overbevist om at det finnes mer mellom himmel og jord, men hvorfor må det plent være aliens som skaper kornsirkler og mutilerer kveg?

5929761[/snapback]

Hva ellers?

Hvis det er noe annet enn mennesker som har laget det, og det er såpass inviklet så må det ha vert noen rommvesener av noe slag...

Spøkelser og slike ting tror jeg ikke på, så derfor er det fra min side helt uaktuelt!...

Men slå deg løs... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...