Gå til innhold

Kornsirkler; Hva er forklaringen?


Anbefalte innlegg

ah..Vi er ikke alene...Det er noe JEG tror,du kan tro hva faan du vil...

5931687[/snapback]

 

Og det gjør jeg også, og jeg sa jo også at jeg trodde på utenomjordiske vesener, da jeg synes det virker for utrolig om vi skulle ha en så stor plass som verdensrommet alene.

 

han viste filmen til andre dagen etterpå,han kunne ikke rukket å animere det så fort,bare innse det warpig,kornsirklene er laget av utenomjordiske fra en annen planet,og lyskulene er roboter sendt for å lage kornsirklene

 

Så jeg skal la deg tro på det du vil, så lenge du lar med tro, eller ikke tro i dette tilfellet, på det jeg vil.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra National Geographic Channel, søkte på "kornsirkler" og fikk opp følgende:

 

Myte Eller Sannhet?: Kornsirkler

  23 Mai, 17.00

 

Er sirkler i avlinger komplekse beskjeder fra det ytre rom eller en menneskeskapt spøk med store dimensjoner? Bli med troende, forskere og de som har laget slike sirkler i avlinger for en kosmisk debatt.

 

Tipper dette programmet vil være døden for flere av dere, siden det tar knekken på "mytene" som tydeligvis har blitt sendt på TVNorge. :roll:

 

Det er skremmende mange på forumet her som tror på hva som helst, tydeligvis. Men jeg håper og tror de fleste som går god for dokumentaren er godt innunder betegnelsen "mindreårig".

Lenke til kommentar
du vet godt hva jeg snakker om,meldinger i kornsirkler,målbare forskjeller fra innsiden og utsiden,perfekt geometri+++

men har du beviser på at det IKKE er utenomjordisk...

5931571[/snapback]

Det eneste dette beviser er at det blir laget kornsirkler i åkrer av dimensjoner mennesker kunne ha gjort i løpet av natten.

Disse målbare resultatene stiller jeg meg skeptiske til.

Hadde vært interesant å få sett instrumentene de brukte samt resultatene.

Var en dame som gikk fram og tilbake med kobberpinner som hun holdt i hendene ala ønskekvist til å finne vann med.

 

Jeg synes det er ganske ignorant og påstå at det ikke lar seg gjøre for mennesker og derfor skal jeg forklare hvorfor det er mulig.

Først noen kjente.

Vi har landet på månen med mindre datakraft en en lommekalkulator.

Vi har funnet opp kjærnaspalting.

Klonet dyr har vi også gjort.

Vi har brutt lydmuren på bakken.

Egypterne bygde snorrette pyramider i stein for 6000 år siden, det er imponerende det.

Jehovas Vitner bygger møtelolokaler på 3 dager og da snakker vi om et helt hus fra grunnen av.

Ok grunnmuren står der fra før men temmelig imponerende, og vil ikke påstå at de er i konspirasjon med Aliens av den grunn.

 

Metallekulene de fant i bakken var det heller ikke noe forklarting på hva det var, bare at det ikke var herfra.

Må ikke glemme at i GB har det eksistert folk i flere tusen år som også bedrev produksjon av metall.

Vi mennesker er faktisk ikke så dumme som du skal ha det til og det er utrolig hva vi får til om vi bare prøver.

Lenke til kommentar
et reklamebyrå brukte flere dager på å lage en kornsirkel formet som en bil,og de brukte mange folk,den var i tillegg MYE mindre enn andre som bare har blitt laget over natten...

5932009[/snapback]

Det tar lengre tid å få til parallele streker eller linjer enn x antall sirkler.

Lenke til kommentar
et reklamebyrå brukte flere dager på å lage en kornsirkel formet som en bil,og de brukte mange folk,den var i tillegg MYE mindre enn andre som bare har blitt laget over natten...

5932009[/snapback]

 

For det første, kilder.......

 

Og for det andre, det skulle bevise, vi har linket til flere sider som har laget sånne over natten, og at ett arbeidslag var lite produktive beviser vel strengt talt lite?

Lenke til kommentar

Vet du hvor mange dagers planlegging en slik kornsirkel krever før de faktisk går ut og lager den?

At reklameselskapet fakturerte flere dager betyr ikke nødvendigvis at de brukte all tid i åkeren, sammtidg så var det val snakk om arbeidsdager og ikke 24 timers dager.

Og siste motargument så tar det faktisk lang tid og gjøre noe første gangen, noe disse sirkelmakerne har gjort mange ganger og reklamebyrået kun har gjort en gang.

 

EDIT:

I denne forbindelse vil jeg ta med en høyst relevant historie som ikke dreier seg om kornsirkler.

Min far satte opp et Moelvenhus sommeren 1991, det tok 3 timer.

Når folk i nabolaget drog på arbeid om morgenen var det bare tre H-bjelker plassert på søyler som sto der, Da de kom hjem sto det et ferdig hus der på en og en halv etasje.

Var det Aliens som bygde huset?

Nei det ble gjort vha. 3 lastebiler med hver sin seksjon på og en mobilkran.

Huset ble heiset på plass seksjon for sekjon for deretter å løfte det flatpakka taket og bolte fast tverrligerne.

For uinnvidde kan det godt se ut som trolldom eller en høyere inteligens men for de som bedriver dette så handler det om enkle ting.

Man skal ikke peke på himmelen hver gang det skjer noe man ikke helt forstår!

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
du vet godt hva jeg snakker om,meldinger i kornsirkler,målbare forskjeller fra innsiden og utsiden,perfekt geometri+++

men har du beviser på at det IKKE er utenomjordisk...

5931571[/snapback]

 

Unskyld meg, men hva har "perfekt geometri" å gjøre med aliens? Mange av de kornsirklene minner om / er identiske med figurer jeg laget med passer & linjal når jeg kjedet meg på ungdomsskolen...

Lenke til kommentar
Fra National Geographic Channel, søkte på "kornsirkler" og fikk opp følgende:

 

Myte Eller Sannhet?: Kornsirkler

   23 Mai, 17.00

 

Er sirkler i avlinger komplekse beskjeder fra det ytre rom eller en menneskeskapt spøk med store dimensjoner? Bli med troende, forskere og de som har laget slike sirkler i avlinger for en kosmisk debatt.

 

Tipper dette programmet vil være døden for flere av dere, siden det tar knekken på "mytene" som tydeligvis har blitt sendt på TVNorge. :roll:

 

Det er skremmende mange på forumet her som tror på hva som helst, tydeligvis. Men jeg håper og tror de fleste som går god for dokumentaren er godt innunder betegnelsen "mindreårig".

5931716[/snapback]

 

Jepp, dette programmet tar effektivt knekken på denne diskusjonen. Jeg har sett det.

 

Planlegging, kommunikasjon og utførelse er stikkord for hvordan man lager dem.

 

Denne diskusjonen er ferdig:-)

Lenke til kommentar
har noen det bildet som de viste på dokumentaren av et vesen som holder no rundt med et eller annet tekst elrno på som var most inn i åkern?? :w00t:

 

Det stod et eller annet som "vokt dem...

5932843[/snapback]

sparsholt_02_1.jpg

 

Dette er jo ikke mistenkelig i det heeele tatt. Ganske festlig at når aliens først bestemmer seg for å avbilde seg i en jordisk kornåker, så viser det seg at de ser ut akkurat slik sci-fi-filmene våre har fremstilt dem i flere tiår. Av samme grunn synes jeg at "svarmeldingen" fra dokumentaren er like latterlig - også der finner vi en alien med stort, eggformet hode og liten, kulemaget kropp.

Lenke til kommentar
har noen det bildet som de viste på dokumentaren av et vesen som holder no rundt med et eller annet tekst elrno på som var most inn i åkern?? :w00t:

 

Det stod et eller annet som "vokt dem...

5932843[/snapback]

sparsholt_02_1.jpg

 

Dette er jo ikke mistenkelig i det heeele tatt. Ganske festlig at når aliens først bestemmer seg for å avbilde seg i en jordisk kornåker, så viser det seg at de ser ut akkurat slik sci-fi-filmene våre har fremstilt dem i flere tiår. Av samme grunn synes jeg at "svarmeldingen" fra dokumentaren er like latterlig - også der finner vi en alien med stort, eggformet hode og liten, kulemaget kropp.

5932962[/snapback]

Slik mener du?

post-25283-1145226073_thumb.jpg

Selvfølgelig har jo alle sci-fi forfattere og filmprodusenter alltid hatt rett om hvordan dem ser ut :)

 

Annbefaler btw. alle å se "Mars Attacks!":

http://www.imdb.com/title/tt0116996/

Lenke til kommentar

Hehe. Der var'n, ja.

 

"Svarmeldingen" bekrefter også at "de" også bruker titallssystemet, samt at vi kan lese av det sirkelformede budskapet at de behersker engelsk. Praktisk. Og dessuten "bekreftes" det i svarbrevet at livsformen deres er basert på mye silisium, noe som også er interessant, siden det er noe av det forskere har spekulert i at for eksempel kunne være tilfelle med en tenkt utenomjordisk livsform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...