Gå til innhold

Kornsirkler; Hva er forklaringen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.unknowncountry.com/news/?id=5042[/url] ]Imagery from NASA Shuttle missions STS-48 and STS-80 both show extensive and logically undeniable UFO activity around the shuttle, and the STS-48 video shows a pulse or beam of energy coming up from the earth just as the objects near the shuttle dart away. The beam came from central Australia, the location of the US Pine Gap electronic eavesdropping facility.

I hessdalen er det satt opp måleutstyr og kameraer, de har både filmet og målt hastighet på Uidentifiserte Flygende Objekter.

At det finnes ting og fenomener som vi ikke forstår skal jeg ikke nekte for, og så lenge det bare er lysblink som er filmet kan det være hvasomhelst.

 

http://www.unknowncountry.com/news/?id=5042[/url] ]Hellyer said, "The United States military are preparing weapons which could be used against the aliens, and they could get us into an intergalactic war without us ever having any warning." He also stated, "The Bush administration has finally agreed to let the military build a forward base on the moon, which will put them in a better position to keep track of the goings and comings of the visitors from space, and to shoot at them, if they so decide."

Dette er informasjon jeg stiller meg veldig skeptisk til.

For det første ville slik info. vært hemmeligstemplet til langt ut i dette århundre.

For det andre, hvor har han fått denne informasjonen fra ettersom den dersom den er riktig hadde vært hemmeligstemplet.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
http://www.unknowncountry.com/news/?id=5042[/url] ]Hellyer said, "The United States military are preparing weapons which could be used against the aliens, and they could get us into an intergalactic war without us ever having any warning." He also stated, "The Bush administration has finally agreed to let the military build a forward base on the moon, which will put them in a better position to keep track of the goings and comings of the visitors from space, and to shoot at them, if they so decide."

 

Så lenge de ikke bygger på min eiendom på månen så er jeg fornøyd... Eller jeg kan kreve leie :p

Lenke til kommentar

Så denne tråden først nå jeg :!: . Så nesten hele prog på lørdag og tenkte meg at det kom en tråd om det her. Har det vært noen diskusjon om den filmen som de viste på prog. Den der du ser to lysende objekter som flyr rundt og noen sek etterpå ser du en kornsirkel komme fram? Er den falsk eller hva?

Lenke til kommentar
Så denne tråden først nå jeg :!: . Så nesten hele prog på lørdag og tenkte meg at det kom en tråd om det her. Har det vært noen diskusjon om den filmen som de viste på prog. Den der du ser to lysende objekter som flyr rundt og noen sek etterpå ser du en kornsirkel komme fram? Er den falsk eller hva?

5935810[/snapback]

Det har blitt sagt at en kar har gått ut og sagt at han lagde filmen. Jeg tror han snakker sant, men enkelte tror ikke på ham.
Lenke til kommentar
Så denne tråden først nå jeg :!: . Så nesten hele prog på lørdag og tenkte meg at det kom en tråd om det her. Har det vært noen diskusjon om den filmen som de viste på prog. Den der du ser to lysende objekter som flyr rundt og noen sek etterpå ser du en kornsirkel komme fram? Er den falsk eller hva?

5935810[/snapback]

Det har blitt sagt at en kar har gått ut og sagt at han lagde filmen. Jeg tror han snakker sant, men enkelte tror ikke på ham.

5935819[/snapback]

Mange sier mye tull for å komme på TV.

 

Men hvorfor skulle disse utenomjordiske vesenene gi beskjeder til oss gjennom kornåkre? De kunne jo bare ha vist seg. Men, om menneskene ble kjent med en annen livsform hadde det blitt krig og det ville blitt utviklet et "alienhat" og det hadde bare blitt kaos, død og fordervelse. Kanskje vil de bare hinte til at de finnes, men ikke ta fysisk kontakt.

 

Selv synes jeg det virker ganske overbevisende, men jeg nekter å tro på at det bildet med den rastrerte alienen og den kodede meldingen. Trodde ikke at aliens virkelig skulle se så lik ut som oss.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg det virker ganske overbevisende, men jeg nekter å tro på at det bildet med den rastrerte alienen og den kodede meldingen. Trodde ikke at aliens virkelig skulle se så lik ut som oss.

5937410[/snapback]

Er vel fordi det er vanskelig å skjønne hvordan et annet intelligent vesen ser ut... :p

Lenke til kommentar

Utallige kornsirkler har dukket opp. Har vi noen gang sett en film hvor de blir lagd uten at det er mennesker involvert?

 

Utallige utenomjordiske romskip er observert av mennesker. Har vi noen gang sett en film som beviser dette?

 

Derimot finnes det mange filmer av det første flyet som styrtet inn i wtc i 2001. En hendelse som ingen ventet er godt dokumenter, mens utallige hendelser om utenomjordiske ikke er vel dokumentert. Betenkelig?

Lenke til kommentar
Derimot finnes det mange filmer av det første flyet som styrtet inn i wtc i 2001. En hendelse som ingen ventet er godt dokumenter, mens utallige hendelser om utenomjordiske ikke er vel dokumentert. Betenkelig?

5940844[/snapback]

Er sikkert ikke for ingenting at det er i Hessdalen og på tilsvarende avsidesliggende steder slike observasjoner gjøres (eller påstås å ha blitt gjort), heller. Hadde det skjedd på tettere befolkede steder, hadde jo garantert flere hatt mulighet til å fotodokumentere det. Er jo alltids noen som har et videokamera for hånden, virker det som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...