Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Lillehammertrefet er bare for de som bor "langt unna alt" - det er Tryvann og Stavanger som er de store, gode treffene!

 

15000 kr kommer man langt med på en bil, men mange av mine venner som er på en annen buss en meg, har fått in 100.000+ i dugnader og sponsorpenger. Hadde bare min buss fått inn så mye penger :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lillehammertrefet er bare for de som bor "langt unna alt" - det er Tryvann og Stavanger som er de store, gode treffene!

 

15000 kr kommer man langt med på en bil, men mange av mine venner som er på en annen buss en meg, har fått in 100.000+ i dugnader og sponsorpenger. Hadde bare min buss fått inn så mye penger :ermm:

5912319[/snapback]

Din buss? Er du Boss/Don eller? :tease:

Endret av x-ray-cat
Lenke til kommentar
Lillehammertrefet er bare for de som bor "langt unna alt" - det er Tryvann og Stavanger som er de store, gode treffene!

 

15000 kr kommer man langt med på en bil, men mange av mine venner som er på en annen buss en meg, har fått in 100.000+ i dugnader og sponsorpenger. Hadde bare min buss fått inn så mye penger :ermm:

5912319[/snapback]

Din buss? Er du Boss/Don eller? :tease:

5913384[/snapback]

 

Haha... Så morsomt...

 

Du skjønner at jeg mener den bussen jeg er med på. Og nei, jeg ikke bussjef.

Lenke til kommentar
Lillehammertrefet er bare for de som bor "langt unna alt" - det er Tryvann og Stavanger som er de store, gode treffene!

 

15000 kr kommer man langt med på en bil, men mange av mine venner som er på en annen buss en meg, har fått in 100.000+ i dugnader og sponsorpenger. Hadde bare min buss fått inn så mye penger :ermm:

5912319[/snapback]

Din buss? Er du Boss/Don eller? :tease:

5913384[/snapback]

 

Haha... Så morsomt...

 

Du skjønner at jeg mener den bussen jeg er med på. Og nei, jeg ikke bussjef.

5913528[/snapback]

Ja jeg forsto det. Prøvde bare å være litt ironisk siden temaet dere ut i fra avataren deres er gudfaren og du sa din buss, så kunne du liksom ha vært bossen.

 

Men beklager. Min ironiske humor er visst ikke så bra. Beklager off topic.

Lenke til kommentar

Lillehammer treffet er jo konge da!

har vel vert inne der og festet to år nå, uten å ha vert russ :p

Førster året i år jeg skal inn på lovlig hvis, og det tror jeg kommer til å bli enda mere artig, og slippe den frykten for vaktene :p

 

Bil har me ikke, Men partytelt skal vi ha på lillehammer treffet, så bare å ta med damer og komme bortom ;)

 

Og får jeg napp bor jeg et steinkast unna treffet :wee:

Lenke til kommentar

Er jo landstreffet i Stavanger som duger :dribble:

 

Uansett, har nå malt bilen (litt sent ute, vet det), og resultatet ble ikke så verst. Siden den har vært blå før, ble ikke rødfargen helt 100%, men vi får se om vi ikke skal ta ett strøk til. Ellers ser det ikke ut inne i bilen. Gulvet er fjernet, det samme er veggene. Men satser på at veggene er ferdige med nytt stoff og montert på i løpet av dagen. Gulvet må vi vente litt med, men satser på å få det ferdig en stund før russetiden begynner.

 

Ellers begynner bilen å se riktig så bra ut. Støtfangerne er sprayet på nytt, det samme er eksosanlegget og diverse andre ting. Bilen skal bli kånge. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Masse folk ser jo reklamen når den sitter på russebilen, både russen og de som kjøres forbi.

5914111[/snapback]

Joda, men er det god reklame?

 

Eller er det sånn, All reklame er god reklame?

5914217[/snapback]

 

Nei, reklame på russebusser er forferdelig dårlig reklame! Hvem vil vel gå til en butikk som støtter fulle og støyende russ (sett fra "allmennhetens øyne")...

Lenke til kommentar
Nei, reklame på russebusser er forferdelig dårlig reklame! Hvem vil vel gå til en butikk som støtter fulle og støyende russ (sett fra "allmennhetens øyne")...

5915261[/snapback]

Eeeh, det handler ikke om god eller dårlig reklame. Ser noen logoen din, er det reklame. Folk tenker på produktet, noe som gjør at annonsøren oppnår målet sitt. Veldig få tenker på at de ser reklamen, den bare er der. Kanskje en av 100 får med seg at reklamen faktisk står på en russebuss, mens alle som ser den tenker på produktet - ubevisst plukker du allikevel opp budskapet.

Lenke til kommentar
Lillehammer treffet er jo konge da!

har vel vert inne der og festet to år nå, uten å ha vert russ :p

Førster året i år jeg skal inn på lovlig hvis, og det tror jeg kommer til å bli enda mere artig, og slippe den frykten for vaktene :p

 

Bil har me ikke, Men partytelt skal vi ha på lillehammer treffet, så bare å ta med damer og komme bortom ;)

 

Og får jeg napp bor jeg et steinkast unna treffet :wee:

5914642[/snapback]

 

 

Gidder ikke kjøpe noe billett jeg, får se om jeg ikke trenger å plukke opp noen "snike-seg-inn-tips" av deg etterhvert :whistle:

Lenke til kommentar
Lillehammer treffet er jo konge da!

har vel vert inne der og festet to år nå, uten å ha vert russ :p

Førster året i år jeg skal inn på lovlig hvis, og det tror jeg kommer til å bli enda mere artig, og slippe den frykten for vaktene :p

 

Bil har me ikke, Men partytelt skal vi ha på lillehammer treffet, så bare å ta med damer og komme bortom ;)

 

Og får jeg napp bor jeg et steinkast unna treffet :wee:

5914642[/snapback]

 

 

Gidder ikke kjøpe noe billett jeg, får se om jeg ikke trenger å plukke opp noen "snike-seg-inn-tips" av deg etterhvert :whistle:

5917590[/snapback]

jeg har aldri trengt hjelp til å komme meg inn :tease:

Lenke til kommentar
Har brukt et spann med vanlig Lady innemaling som eg fant i kjellaren.

Funka flesk.

5919863[/snapback]

 

Haha ok :p Men nå har det seg slik at jeg trenger ganske mange forskjellige farger. Og derfor ville det blitt utrolig dyrt om jeg skulle gå til innkjøp av 8 forskjellige spann med innemaling ;) Det finnes ikke noe billig shitt på Europris el. vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...