Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Kjære medruss :D

 

Etter mangfoldige år på skole, kommer endelig tiden vi (vertfall jeg) har ventet på leeeenge. Det er nå tid for å ta på partyhatten for alvor, feste, og rett og slett ha det kjekt. Startskuddet går den 21. april, vertfall her i Stavanger omegn, dvs 11 dager fra i dag av. I'm counting the days...

 

Noen som har gått til anskaffelse av bil eller buss, eller som har andre fikse løsninger som fremkomstmiddel? Isåfall er dette tråden der man kan snakke om disse, samt poste bilder av de lekre kjøretøyene. :love: Russeklær og happenings rundt om i landet kan også være samtaleemne. Fyr løs.....

 

Selv har jeg og noen andre gått til anskaffelse av en caravelle 90-modell diesel. Og vi satser på å ha den klar etter at påskeferien er over. Jeg har ikke tilgjengelig bilder av kjerra, men det kommer senere.

 

Ønsker alle en super russetid fylt med fyll og fanteri, eller andre ting. :tease: Sees i kongeparken 5-7 mai.

post-52733-1144695776_thumb.gif

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er russ. :)

 

For tiden prøver vi å fikse på en '93 Mazda E2000. Den mangler store deler av eksosanlegget, så vi frykter at det må byttes (evt. at det må settes på), ellers er det en helt super bil, som er umulig å få i gir, men det er vel litt av sjarmen. Bilder tenker vi hele tiden på å ta, men glemmer det så fort vi er i nærheten av bilen. Jeg skal se om jeg ikke får gjort det i morgen, så kommer det kanskje en worklog i bildelen av forumet.

Lenke til kommentar
Russ er et rent helvete. Hva er vitsen med å drikke i 17 dager? Liek. Drikke kan du gjøre uansett. Samme med å gjøre det i 17 dager. Jeg har det tilgode å se det positive i å slenge mange penger ut i løse luften på en jævla drittbil av en russebil. :)

5901410[/snapback]

Poengløst? mjo...

Helvete? kanskje

Pengesluk? definitivt.

 

Gleder meg :tease:

Lenke til kommentar
Russ er et rent helvete. Hva er vitsen med å drikke i 17 dager? Liek. Drikke kan du gjøre uansett. Samme med å gjøre det i 17 dager. Jeg har det tilgode å se det positive i å slenge mange penger ut i løse luften på en jævla drittbil av en russebil. :)

5901410[/snapback]

Poengløst? mjo...

Helvete? kanskje

Pengesluk? definitivt.

 

Gleder meg :tease:

5901424[/snapback]

Jaja. Det er sikkert noen som finner en glede i det meningsløse. :p
Lenke til kommentar
Russ er et rent helvete. Hva er vitsen med å drikke i 17 dager? Liek. Drikke kan du gjøre uansett. Samme med å gjøre det i 17 dager. Jeg har det tilgode å se det positive i å slenge mange penger ut i løse luften på en jævla drittbil av en russebil. :)

5901410[/snapback]

 

Hva er vel russetiden uten russebil? Kan ikke forestille meg hvordan det ville være å se på at de andre med bil suser avgårde for å raide. Eller det å ikke kunne være med på blåturen, fordi jeg ikke er medlem av en bil. I tillegg er det jo omtrent gratis å ha bil, bare det blir nok sponsorer, og bilen blir behandla bra med tanke på videre salg. Russebil :love:

Lenke til kommentar
Jaja. Men det er da min mening. For all del. Gjør hva dere vil, jeg bare ser ikke poenget med det. :) Og alle pengene dere kaster bort på drikkevarer osv. Jaja. Vær så god. Jeg klarer ikke forestille meg det. :p

5901505[/snapback]

Jeg hadde et litt negativt syn på russetiden frem til jeg opplevde den selv. Var ikke med på buss eller bil, men det var likevel utrolig kult på russetreff og sånn.

Lenke til kommentar

Enig med Zlatzman. Så for meg det ble bare en sabla mye stress, pengesluk på omtrent ingenting osv. Men det var sinnsykt moro, bare det å pusse opp bilen og få i gang alt til perioden begynte, så dra rundt med "gjengen" hver dag og finne på nye ting/dra på treff langt av gårde osv. Kan vel ikke akkurat si vi drakk hver eneste dag heller da, selv om det ble ganske mye mer fyll enn vanligvis såklart... Men kan ikke se for meg fordelene med å ikke være russ, i hvertfall slik det var hos oss der 95% av klassen var det. Greit om man vil lese til eksamen osv., men det klarte jo alle vi andre greit også... Så nei, kan anbefale å være russ, og være med på russebil/buss. Noe de fleste vil huske som en veldig morsom tid :)

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Jeg skal være russ men har ikke noen bil fordi jeg syns det blir altfor mye penger. Jeg syns klærne og slikt i seg selv kostet en del pluss pengene jeg kommer til å bruke når jeg er ute vil være en del til sammen. Det er ikke lønnsomt å bruke så vanvittig mye penger bare på en russetid. Satser heller pengene på studietida, da trenger jeg sårt hvert eneste øre jeg kan få.

Lenke til kommentar
Jeg skal være russ men har ikke noen bil fordi jeg syns det blir altfor mye penger. Jeg syns klærne og slikt i seg selv kostet en del pluss pengene jeg kommer til å bruke når jeg er ute vil være en del til sammen. Det er ikke lønnsomt å bruke så vanvittig mye penger bare på en russetid. Satser heller pengene på studietida, da trenger jeg sårt hvert eneste øre jeg kan få.

5901994[/snapback]

 

Penger til studietiden? Den tid, den sorg :p

 

Godt det finnes noen fornuftige sjeler her i denne verden :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...