Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Russetiden blir morsom, men jeg frykter det blir sinnsykt slitsomt etterhvert... Kongeparken gleder jeg meg vaffal til, mye bra artister som kommer dit bl.a. Jobber på bussen omtrent hver dag nå i påsken (ikke i dag bare). Dette er den foreløpige nettsiden til bussen vår. Den ordentlige kommer om ikke så lenge. avataren min = busslogo ;)

 

Har dere tenkt å male på russeklærne deres?! Høres dumt ut synes jeg... Selv har jeg bussklær :)

 

Fysøren så mye penger det har gått til russegreier hittil. Og mer kommer det til å gå :hrm:

5904065[/snapback]

 

 

dere hadde ikke bedre oppfinnsomhet enn å ta både navn og logo til den ene baren på nhh?

Lenke til kommentar
Russetiden blir morsom, men jeg frykter det blir sinnsykt slitsomt etterhvert... Kongeparken gleder jeg meg vaffal til, mye bra artister som kommer dit bl.a. Jobber på bussen omtrent hver dag nå i påsken (ikke i dag bare). Dette er den foreløpige nettsiden til bussen vår. Den ordentlige kommer om ikke så lenge. avataren min = busslogo ;)

 

Har dere tenkt å male på russeklærne deres?! Høres dumt ut synes jeg... Selv har jeg bussklær :)

 

Fysøren så mye penger det har gått til russegreier hittil. Og mer kommer det til å gå :hrm:

5904065[/snapback]

 

 

dere hadde ikke bedre oppfinnsomhet enn å ta både navn og logo til den ene baren på nhh?

5922884[/snapback]

 

Ingen av oss ante at noen hadde "tatt" vårt navn før inntil en uke eller to siden. Logoen har vi laget helt selv, men det er jo kjipt at noen har brukt den før...

Lenke til kommentar

Beklager ass, men jeg synes påmalt russefrakk er svineharry. Hadde ingen anelse om at noen russ gikk med frakk. Skjønner at de bor veldig langt unna meg i så fall.

 

Drit i å diss meg fordi jeg bare kjøper klær og bruker penger på det fremfor noe annet "bedre" osv... Får ha mine egne meninger.

Lenke til kommentar

Husk at man ikke går med frakken hele tiden. Jeg for min del gikk lei av å stresse med den når gradestokken passerte 20 grader. Men, en ting skal den ha, den har noen geniale lommer. Får plass til termos og en 1 1/2-liters flaske i den, insta-party!

 

En ting jeg aldri har skjønt poenget med er de såkalte russebussene. :hmm:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Beklager ass, men jeg synes påmalt russefrakk er svineharry. Hadde ingen anelse om at noen russ gikk med frakk. Skjønner at de bor veldig langt unna meg i så fall.

 

Drit i å diss meg fordi jeg bare kjøper klær og bruker penger på det fremfor noe annet "bedre" osv... Får ha mine egne meninger.

5923192[/snapback]

Du e vel kanskje en sånn der som har mobiltelefon også...?

Lenke til kommentar
Når man bor i norges realfagsby #1 så sier det jo seg selv at man må ha kjemiker/legefrakk.

5923570[/snapback]

... og starte på dragvoll? :ermm:

Russebuss er tradisjon i Oslo, frakk er tradisjon i Trondheim, ikke lag noe styr ut av det. Men frakk ser jo ikke ut, nøytralt sett i øynene til en Oslogutt...

 

 

Faen, to uker til russetiden, og det er fremdeles masse snø i Oslo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...