Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vel brukes det? Bare stikk til en t-skjortesjappe du... De greiene holder ikke lenge uansett, er bare dritt :D

5901324[/snapback]

 

Men det holder vel ut russefeiringen? :p !

 

Hva er det dere andre bruker? Er ikke så altfor god til å male...

5902456[/snapback]

 

tenkte å male, men altså. jeg + maling er ikke sant. tror kanskje jeg skal få søsteren til å male noe :p

Lenke til kommentar

Russetiden blir morsom, men jeg frykter det blir sinnsykt slitsomt etterhvert... Kongeparken gleder jeg meg vaffal til, mye bra artister som kommer dit bl.a. Jobber på bussen omtrent hver dag nå i påsken (ikke i dag bare). Dette er den foreløpige nettsiden til bussen vår. Den ordentlige kommer om ikke så lenge. avataren min = busslogo ;)

 

Har dere tenkt å male på russeklærne deres?! Høres dumt ut synes jeg... Selv har jeg bussklær :)

 

Fysøren så mye penger det har gått til russegreier hittil. Og mer kommer det til å gå :hrm:

Lenke til kommentar
Eller det å ikke kunne være med på blåturen, fordi jeg ikke er medlem av en bil.

Trenger ikke russebil for å reise på blåturen. Jeg og noen av de andre vennene som manglet bil lånte bare bilen til en av foreldrene og reiste av gårde... Funka fint det.

 

Har dere tenkt å male på russeklærne deres?! Høres dumt ut synes jeg...

Så lenge du har litt tegneskills kan det se dritkult ut. Hadde både Jiraya og Kakashi på min.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Er vel russ i år jeg også, men jeg i likhet med store deler av klassen min gir litt faen i russetiden. Kommer til å delta på lokale fester, men jeg gidder ikke å dra på større treff. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe russeklær heller, er ikke helt poenget med å svi av hundrevis av kroner for å kunne gå rundt i klær hvor det står "russ" eller liknende.

Lenke til kommentar
Er vel russ i år jeg også, men jeg i likhet med store deler av klassen min gir litt faen i russetiden. Kommer til å delta på lokale fester, men jeg gidder ikke å dra på større treff. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe russeklær heller, er ikke helt poenget med å svi av hundrevis av kroner for å kunne gå rundt i klær hvor det står "russ" eller liknende.

5905870[/snapback]

 

 

Noen som har skjønnt det! :w00t:

Lenke til kommentar
Er man egentlig en slags form for russ i 10-ende, eller er det bare noe vi på landet har funnet på selv?

5906248[/snapback]

Søpleruss. Bare noe dere bønder har funnet på, ja.

 

EDIT: Forresten, hva slags bilde bør jeg ha på russekortet? Trashbilde av meg selv eller en ananas?

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Hva er sansynligheten for at en tattovør gidder å tegne på ryggen på russefrakken min? Når jeg først har kjøpt frakk (dvs. fått den fordi jeg er medlem av russestyret), og er den eneste på skolen som har, synes jeg at det må gjøres noe skikkelig ut av den.

 

Der hadde jeg laget worklog. Kan finnes her

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
fortell mer ? har aldri hørt om det : P

5906987[/snapback]

Vi er såkalt oransje russ, vi har alt russeutstyret vi trenger og er stort sett som annen russ ;) Det eneste vi ikke gjør er de mer seriøse knutene (1 knull hver dag osv...) og vi har ikke russebil (selv om vi har hatt det en gang :whistle:)
Lenke til kommentar
Er vel russ i år jeg også, men jeg i likhet med store deler av klassen min gir litt faen i russetiden. Kommer til å delta på lokale fester, men jeg gidder ikke å dra på større treff. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe russeklær heller, er ikke helt poenget med å svi av hundrevis av kroner for å kunne gå rundt i klær hvor det står "russ" eller liknende.

5905870[/snapback]

Noen som har skjønnt det! :w00t:

5906109[/snapback]

Tenker sånn som meg der ja. Tenkte jeg bare skulle til kongeparken, endte opp med å dra dit + på det siste tryvannstreffet. I ettertid skulle jeg gjerne vært på buss og vært med på det første tryvannstreffet også.

Lenke til kommentar

Jeg skal være russ ja, og jeg gleder meg sinnsykt! Vi har skaffet nesten 15000 kr i sponsor penger, så selve russetiden blir ikke så dyr som den kunne ha vært. Tror jeg. Hvor mye sponsorpenger er normalt å ha?

 

Vi er syv jenter som har kjøpt en Volkswagen caravelle 1990 model, som har blitt svært så sexy og horete de siste ukene. Alt er bare sort og rød plysj. Vi har ett sort får som maskot, og en disco kule i taket :p Jeg skal legge ut bilder når den er ferdig. Det er utrolig artig å jobbe på russebil synes jeg, spesielt siden vi har gjort nesten alt helt selv.

 

Russetiden er noe jeg har sett frem til i årevis, å boikotte den er helt utenkelig for meg. Det blir konge! Selv skal vi bare til russetreffet på Lillehammer. Er det flere som skal dit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...