Gå til innhold

Skaff deg Hardware.no-t-skjorte

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Flott! Då var 2 stykk bestillt!

Er du nerd så er du nerd :yes:

5809213[/snapback]

Joda. :!: Så ganske pene ut.

Endret av Elendil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jammen jeg lar folk tro jeg er en geek istedet for å iføre meg en slik skjorte og fjerne all tvil...

Nei, jeg er nok ikke kommet helt ut av nerdeskapet enda...

:ermm:

Skrevet

Håper bare de trykker opp mange nok. Ser det mange som bestiller både to og tre og fire stykk. Bestilte to selv, i medium. Gleder meg! :D Håper kvaliteten er like god om de gode, gamle Overklokking.no-skjortene.

Nerd on! :fun:

Skrevet

*åpne artikkelen*

5 sek. senere...

*skjorte bestilt* :D

Skulle forresten likt å sett en tegning av ryggen. Hvor stor er skriften bakpå der?

Skrevet

Er det mulig å få vite noe om målene på disse? I tillegg, kommer det ikke til å bli solgt t-skjorter i størrelse S/XS eller mindre?

De er stygge som juling, men nesten litt fine også, så man kan ikke unnlate å bestille slikt, så sant størrelsen er akseptabel.

Skrevet (endret)
Skulle forresten likt å sett en tegning av ryggen. Hvor stor er skriften bakpå der?

5809884[/snapback]

Som det står i artikkelen: Ca. 2,5 cm. ;)

Endelig er T-skjortene her! Dette har jeg ventet på. Tror nok jeg må bestille noen, blir kult å ha på TG. :)

Endret av @kd
Skrevet

Hei!

Da var 2 stk bestilt, en hvit og en svart i XL, er 1,90 og ganske bra trent så jeg tok XL uten at jeg vet målene men shit au, blir de store så fikser vi det i en vask + tøretrommel :):D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...