Gå til innhold

Skaff deg Hardware.no-t-skjorte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er disse skjortene produsert? Er de produsert i sweatshop i Kina, Indonesia eller annet asiatisk land? Hva er arbeidsforholdene i den fabrikken som skjortene kommer fra?

 

http://nrk.no/programmer/tv/fbi/5571514.html

 

smakebit fra linken:

Denne fabrikken syr blant annet for BikBok. Arbeiderene her får 1 krone og 60 øre per bukse. Den samme buksen betaler vi 300 kroner for på BikBok.
Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Hvor er disse skjortene produsert? Er de produsert i sweatshop i Kina, Indonesia eller annet asiatisk land? Hva er arbeidsforholdene i den fabrikken som skjortene kommer fra?

 

http://nrk.no/programmer/tv/fbi/5571514.html

 

smakebit:

Denne fabrikken syr blant annet for BikBok. Arbeiderene her får 1 krone og 60 øre per bukse. Den samme buksen betaler vi 300 kroner for på BikBok.

5811985[/snapback]

 

 

Jeg synes det er kjempebra at noen orker å jobbe for så lite, dermed får vi varene til en fornuftig pris.. Min drøm er å reise til et slikt land og starte egen fabrikk, skal ha noen 100 unger der... Man slipper fagforeninger og lønnsforhandlinger... :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette var bra! :thumbup:

 

Modellmakt: Kjøp mange t-skjorter, så tjener arbeiderne mer! Dersom man lar vær å kjøpe klær fordi de er produsert av en lavt-lønnet person, gjør man dem en bjørnetjeneste.

 

Skal bestille to stk. selv bare jeg får vite størrelsene. Kjipt med for små/store skjorter, så jeg tar ikke sjansen.

Lenke til kommentar
Hvor er disse skjortene produsert? Er de produsert i sweatshop i Kina, Indonesia eller annet asiatisk land? Hva er arbeidsforholdene i den fabrikken som skjortene kommer fra?

 

http://nrk.no/programmer/tv/fbi/5571514.html

 

smakebit:

Denne fabrikken syr blant annet for BikBok. Arbeiderene her får 1 krone og 60 øre per bukse. Den samme buksen betaler vi 300 kroner for på BikBok.

5811985[/snapback]

 

 

Jeg synes det er kjempebra at noen orker å jobbe for så lite, dermed får vi varene til en fornuftig pris.. Min drøm er å reise til et slikt land og starte egen fabrikk, skal ha noen 100 unger der... Man slipper fagforeninger og lønnsforhandlinger... :thumbup:

5812033[/snapback]

 

Tenkte i akkuratt samme baner der. :tease:

 

Skulle tro at de produseres i Norge hvis de koster 30-40kr i produksjon per stykk, med tanke på at det er over 20% importskatt og 25%moms når vi kjøper dem, pluss frakt

Lenke til kommentar
Jeg bestilte 2 stk. Det hadde egentlig vært kjekt med en bekreftelse på mail at bestillingen var mottatt? Uansett så er det fine skjorter! :thumbup:

*edit* Sinnsykt mange skriveleifer.. :angry:

5810351[/snapback]

 

du får jo en bekreftelse etter at du har sendt inn navn og adresse...

5810386[/snapback]

Ja stemmer det.. :roll:

5810437[/snapback]

Så lenge du har fått frem bekreftelsen så er det lagret hos oss :)

Send meg en PM hvis du er usikker på om det "kom frem" eller ikke så kan jeg sjekke.

 

 

Merk: Du får _ikke_ e-post når du har sendt bestillingen, kun en bekreftelsesside som viser hva du har bestilt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

da var en stk sort M bestilt, muligens flere hvis jeg liker dem må jo sjekke størrelse, kvalitet og komfort... nå har jeg ihvertfall litt klær til tg :!:

Lenke til kommentar
Hvor er disse skjortene produsert? Er de produsert i sweatshop i Kina, Indonesia eller annet asiatisk land? Hva er arbeidsforholdene i den fabrikken som skjortene kommer fra?

 

http://nrk.no/programmer/tv/fbi/5571514.html

 

smakebit:

Denne fabrikken syr blant annet for BikBok. Arbeiderene her får 1 krone og 60 øre per bukse. Den samme buksen betaler vi 300 kroner for på BikBok.

5811985[/snapback]

Husk at vi har ganske mange t-shirt trykkere her på berget. Har selv jobbet på et..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...