Rebel-Rider Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hehe sorry, Hella Micro DE er tåkelys som du kan bytte ut de orginale (Bosch?) tåkelysene med. Mener å huske at de kostet rundt 800kr elns Slik ser Hella Micro DE ut ( de produseres bare i sort utførsel )
voluz Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Hehe, okei... Hm.. liker ikke helt tanken på å bytte ut det originale. Skulle helst bare hatt noen hvite pærer i tåkelysene ja... Men det kan vel som du sier bli vanskelig kanskje...
Rebel-Rider Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Å finne noen som selger H11 pærer over disk er vanskelig nok, har enda til overs å finne en bensinstasjone som selger dem. Philips (normal) H11 pære koster 190kr pr stykk H3 pærer får du tak i hvor som helst og i alle slaks varianter. Philips (normal) H3 pære koster 50kr pr stykk Ikke at prisen spiller så mye rolle, men kunne jo være kjekt å slippe å saumfare halve landet for ei pære til 190kr.. til sammenligning så koste en H3 bluevision pære som forsåvid er ganske dyrt 175kr
voluz Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Å finne noen som selger H11 pærer over disk er vanskelig nok,har enda til overs å finne en bensinstasjone som selger dem. Philips (normal) H11 pære koster 190kr pr stykk H3 pærer får du tak i hvor som helst og i alle slaks varianter. Philips (normal) H3 pære koster 50kr pr stykk Ikke at prisen spiller så mye rolle, men kunne jo være kjekt å slippe å saumfare halve landet for ei pære til 190kr.. til sammenligning så koste en H3 bluevision pære som forsåvid er ganske dyrt 175kr 5771490[/snapback] Har funnet et firma som selger H11 "xenon-look" pærer! D.v.s., en i VW-Audi-klubben som har importert et parti som han selger. Er visst rimelig anerkjent firma i USA, Höen. Han selger dem for ca. 280,- for 2 stk. Koster rundt 400,- om jeg skal kjøpe det rett fra USA selv inkludert frakt. Ikke E-merket, men er visst ingen som har hatt problemer med dem... (Han har importert et parti 2-3 ganger før som han har solgt i klubben, ser ingen som har klaget...) Er bare ett spørsmål; har Audi A4 8E "self check" av pærer i tåkelys? (Vet at den har sjekk av pærer i hovedlyktene.) Kjedelig om den sier at en pære i tåkelyset er defekt når det ikke er sant..... Noen som vet?
Rebel-Rider Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg skulle til å si at det er jo bare å nappe ut ledningen og se, siden det er "quicksnapp" kontakt på tåkelyktene, men du har jo ikke kjøpt bil enda.. eller?
kremt Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Enig, kjøp bil før du skal finne ut hvor hver skrue sitter hen
voluz Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Jeg skulle til å si at det er jo bare å nappe ut ledningen ogse, siden det er "quicksnapp" kontakt på tåkelyktene, men du har jo ikke kjøpt bil enda.. eller? 5774714[/snapback] Leste på VW-Audi-forum om noen som hadde kjøpt H11-pærene der, og autocheck-systemet hadde ikke klaget isåfall... Nei, dårlig med bil enda - så vanskelig å gå ned i garasjen og sjekke ja. Men blir sannsynligvis denne uka.. ligger an til en Audi A4 1.8 TQ Avant.
voluz Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Så blir Audi til slutt da ja 5776032[/snapback] Ser slik ut ja... Var jo opprinnelig alltid Audi jeg skulle ha. Helt til jeg prøvde en Saab 9-5 og ble litt forelsket. Til slutt stod valget mellom Quattro og automat-gir, siden 1.8 TQ og 1.9 TDi ikke leveres med automat. Og da tror jeg at Quattro er viktigere for meg enn en automatgir som 9-5 leveres med... Sikkert ikke fornuftig, men slipper isåfall å tenke på alle de titusene jeg må ut med en vakker dag når automatkassen må strammes opp. Hadde problemer med automaten på forrige bil så... Skal ha denne bilen en stund, så er redd jeg hadde angra den dagen jeg satt i en 9-5 etter å ha sikla etter Audi fryktelig lenge. Men kommer alltid til å snakke varmt om Saab!
voluz Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Ikke Tiptronic i kombinasjon med Quattro? 5776542[/snapback] 2.5 TDi Quattro får du med Tiptronic, men 1.9 TDi Quattro og 1.8 T Quattro får du ikke med automat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå