Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor er det enklest å hente strøm ut fra?


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt og legge opp litt div ting, som lys og lignene inne i bilen. Og lurer da på hvor det er enklest og hente strøm ut fra? Hørt om noen som henter strøm fra cd`spiller, men lurer på om d er andre plasser som er enklere? Tenker da gjerne om noen har gjort dette selv, eller har noen smarte ideer.. :)

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

jeg har lagt opp dioder (4stk) som lyser mot dørene når bildørene åpnes. Clean og kul look. ikke no horelys. så har jeg originale neonlys i suben(pioneer) som ser helt rått ut med tanke på at suben er hvit. har hatt diodekit men det ble for harry. har loddet og isolert alt selv. funker bra. hentet egen kurs fra sikring'skapet' i bilen. og har sikring 5cm fra som er dimensjonert til dette bruk.

Lenke til kommentar
neonlys er for 14år gammle gutter som har sett for mye på the fast and the furious

5876362[/snapback]

 

Sånne kommentarer irriterer meg noe veldig. Og de hjelper jo heller ikke verken trådstarter eller diskusjonen i det hele tatt.

 

Trådstarter kommer neppe til å endre mening basert på din kommentar, og om noen liker neonlys så la dem nå få gjøre det da. Så får heller dem som ikke liker det la være å bruke det på sine biler.

Lenke til kommentar

Takk for gode ord SilentNET :)

 

Det finnes mange måte å personliggjøre en bil på, noe som jeg synes er veldig bra, så slipper vi så mange like biler på veiene..

 

Derfor så syns jeg packs og alle andre skal fortelle hva de liker så vi får noen smurfer å trampe på :evil:

(følte meg litt yngre når packs kom med sin kommentar, vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment, men jeg gjør det jeg :p )

Lenke til kommentar
Takk for gode ord SilentNET :)

 

Det finnes mange måte å personliggjøre en bil på, noe som jeg synes er veldig bra, så slipper vi så mange like biler på veiene..

 

Derfor så syns jeg packs og alle andre skal fortelle hva de liker så vi får noen smurfer å trampe på :evil:

(følte meg litt yngre når packs kom med sin kommentar, vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment, men jeg gjør det jeg :p )

5908432[/snapback]

 

Selv liker jeg faktisk både filmene og neonlys :)

 

Filmene liker jeg fordi de er morsomme, ikke fordi de er tekniske korrekt eller noe, men rett og slett fordi jeg finner dem underholdende.

 

Neonlys liker jeg fordi.. Hmm.. Hva skal man si. Fordi det er annerledes kanskje (selv om veldig mange har det da). Tror ikke jeg kommer til å montere det på min RX-7, men hadde det f.eks. på min første bil (Nissan Primera med SR20DE motor). Mørk grønn bil med sjokk grønne neonlys. Kom desverre aldri lenger enn innvendig montering i dørken før bilen ble solgt.

 

 

For å svare trådstarter litt også så ville jeg tatt strøm direkte fra batteriet, men for all del bruk sikringer! :)

Lenke til kommentar

Japp. Hentet strøm fra batteriet. La den til et relè som får styre strøm fra tenningen. Har

to plasser me sikringer i kresten. Så alt skal være i orden da :D

 

Bryr meg og heller lite om at andre synes det er teit med neonlys osv. Slike påstander om at det er for 14 år gamle gutter er helt meningsløst å komme med. Synes det er kjekt å dille med bilen min. Det er også morsomt og ha en bil folk snur seg etter! :D

Ikke at Civicen min kan måle seg med slik bil som SilentNET sin da.. :whistle:

 

Anyways, takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...