Gå til innhold

bfme2 sp demo kommer i morgen


Anbefalte innlegg

det kommer en sp demo av bfme2 i morgen på gamespot.demoen vil være klar før nedlastning rundt kl 18.00 norsk tid.

 

la oss håpe at bfme2 er mye bedre enn det første bfme.the første bfme var et dårlig rts spill,men det virker som de har fikset mye at feilene som var i det første bfme.

 

demoen av bfme2 er kjempe stor.demoen er på 1,3gb.

 

http://www.gamespot.com/promos/2006/battle...dleearth2-demo/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg angrer ennå på at jeg kjøpte det første, for et mer søplete rts skal man lete lenge etter. Angrip, angrip, angrip, angrip, angrip. Null kos, som i gode rts.

5571394[/snapback]

 

Kos hører hjemme i spill som The Sims spør du meg.

 

RTS handler om krig og det handler om multiplayer.

 

BFME var dårlig på singleplayer, men resten var i utgangspunktet bra synes jeg, selvom det etter hvert har vist seg å være en del balanse problemer.

 

Battaljoner slik at man slapp å micro hver eneste lille unit, Experience points både pr battaljon/helt og globalt(summons), og ikke minst et stort utvalg av helter.

 

At man skal ta iniativet i matchen ved å angripe er vel egentlig regel nummer 1 i de fleste RTS spill jeg har spilt, inkludert de litt mer koselige som AOE III osv.

 

Håper seffa 2'ern er enda bedre, og at det ikke alt for mye fokus på borg-bygging etc, slik det dessverre kan se ut til at det har blitt.

 

For meg handler spill først og fremst om MP og konkurranse, tar denne konkurransen timesvis med camping i festninger hver gang, så blir man lei.

 

ANGRIP! :D

Endret av oysteini
Lenke til kommentar
det kommer en sp demo av bfme2 i morgen på gamespot.demoen vil være klar før nedlastning rundt kl 18.00 norsk tid.

 

la oss håpe at bfme2 er mye bedre enn det første bfme.the første bfme var et dårlig rts spill,men det virker som de har fikset mye at feilene som var i det første bfme.

 

demoen av bfme2 er kjempe stor.demoen er på 1,3gb.

 

http://www.gamespot.com/promos/2006/battle...dleearth2-demo/

5571338[/snapback]

 

Nå kødder du ikke sant ? BFME er jo uten tvil det desidert råeste RTS spillet på markedet. BFME 2 er veldig mye av det samme bare at man kan bygge sin egen base hvor man vil denne gang noe som er ufattelig mye vanskeligere for de som er vant til BFME, samt du kan lage dine egne helter noe som er dritkult. Alt i alt er BFME 2 BFME bare med jævlig mye mer . BFME for meg var perfekt og jeg spiller den dag idag men utrolig nok så er BFME2 enda bedre :O

 

koronag: Angrip, Angrip ? Ehm BFME er jo det første RTS spillet du slipper å måtte tenke på å lage mest mulig units og storme som faen som i Starcraft og Warcraft. Her kunne du ta en liten unit å spille den smart og vinne mot 10x større styrker. Det er en av tingene som er revolusjonerende med BFME.

 

Singleplayeren var også noe av det råeste jeg har sett i ett RTS og fulgte filmene jævlig bra.

Lenke til kommentar
Ja, jeg angrer ennå på at jeg kjøpte det første, for et mer søplete rts skal man lete lenge etter. Angrip, angrip, angrip, angrip, angrip. Null kos, som i gode rts.

5571394[/snapback]

 

 

Hva er egentlig poenget? Hver forbanna gang noen av oss som liker bfme starter en tråd, så kommer slike sutreinnlegg. Hver eneste gang. Det er nesten ikke mulig å snakke om bfme og evt. etterfølgere uten slik avsporing.

 

Hva om alle oss andre hadde gått inn og sutra over hver en tråd som omhandler et spill vi ikke likte. De som ikke likte bfme kan vel snart slutte å klage, evt. slutte å spillet spillet.

Endret av AK47
Lenke til kommentar
koronag: Angrip, Angrip ? Ehm BFME er jo det første RTS spillet du slipper å måtte tenke på å lage mest mulig units og storme som faen som i Starcraft og Warcraft. Her kunne du ta en liten unit å spille den smart og vinne mot 10x større styrker. Det er en av tingene som er revolusjonerende med BFME.

5576824[/snapback]

 

word

Endret av xantir`
Lenke til kommentar
det kommer en sp demo av bfme2 i morgen på gamespot.demoen vil være klar før nedlastning rundt kl 18.00 norsk tid.

 

la oss håpe at bfme2 er mye bedre enn det første bfme.the første bfme var et dårlig rts spill,men det virker som de har fikset mye at feilene som var i det første bfme.

 

demoen av bfme2 er kjempe stor.demoen er på 1,3gb.

 

http://www.gamespot.com/promos/2006/battle...dleearth2-demo/

5571338[/snapback]

 

Synes demoen var veldig bra.

Par ting som jeg lurer på

 

Jeg får ikke spilt 1280x1024

Ingen antialasing i opitons i spillet

 

Skyggene er veldige firkantete hos meg. Noen som har samme?

Bruker siste catalyst driverene. Skjermkortet er x850xt

 

Legger med bilde

 

 

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Skyggene er veldig firkantet her også, det er ikke mulig å velge fra options å spille i 1280x1024, men hvis du høyreklikker på snarveiene til spillet som kjører spillet, og velger egenskaper, også finner du "Mål" på slutten der legg inn dette:

 

-xres 1280 -yres 1024

 

 

Det vil da bli seendes ut slik: "C:\Programfiler\EA GAMES\The Battle for Middle-earth II Demo\lotrbfme2demo.exe" -xres 1280 -yres 1024

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...