Gå til innhold

Fordeler med å vare mann fromfor dame


MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen glemt utflod?

 

Kan noen forklare meg hva det er nøyaktig? :hmm:

5537894[/snapback]

 

(Drep meg hvis jeg tar helt feil, men jeg mener det skyldes dette):

i vaginaen sitter endel kjertler. disse utskiller et sekret (væske). denne væsken brukes for å drepe bakterier og annet stærsj som måtte forville seg inn...

Lenke til kommentar
Menn slipper å gå med Bh og string, som ærlig talt ikke er verdens mest behagelige undertøy..  ;)

5536918[/snapback]

 

 

Greit nok at string kan være ubehagelig å gå med... det skjønner jeg... men ubehagelig å gå med bh... ...? :ohmy:

5537539[/snapback]

Fakta! bøyler og ting som gnager..uff..og så de forferdelige stroppeløse bh'ene som man må holde i hele tiden fordi de aldri greier å holde seg opp sånn som damen i butikken lover.

5537616[/snapback]

 

Hverken string eller BH er ubehagelig å ha på. Bestemortruser derimot :thumbdown: Dersom bøyla di gnager burde du vurdere å kjøpe en ny skikkelig BH :p String var litt ubehagelig de 2 første dagene (tilvenningsperiode) men det er 8 år siden og jeg er glad jeg slipper å dra bestemortrusa ut av sprekka lenger slik man må om man velger å ikke bruke string :innocent:

 

Hotpants er ikke riktig såå ille da, men kun om de ser hot ut :tease:

Lenke til kommentar

Ikke få meg til tro at stringtruser ikke kryper like mye oppi rumpa som bestemortruser. Det ekle er jo faktisk når dere bruker den ene fingeren, og trekker ut tråden som har lagt og godgjort seg en god stund.

 

Ikke det at rumpesvette og ballesvette er så mye bedre, men vi får det ihvertfall ikke på fingrene ved andre anledninger enn når vi en eller annen gang skifter boksershorts!

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Ikke få meg til tro at stringtruser ikke kryper like mye oppi rumpa som bestemortruser. Det ekle er jo faktisk når dere bruker den ene fingeren, og trekker ut tråden som har lagt og godgjort seg en god stund.

 

Ikke det at rumpesvette og ballesvette er så mye bedre, men vi får det ihvertfall ikke på fingrene ved andre anledninger enn når vi en eller annen gang skifter boksershorts!

5539004[/snapback]

 

Tro det eller ei, men stringen behøver ikke å dras ut fordi den hører hjemme der. Med mindre man har vært uheldig å kjøpt feil størrelse eller noe...Bestemortrusas kanter sklir opp og er bare helt grusomme :ermm:

 

Hotpants er bra ja :innocent:

Lenke til kommentar
Har noen glemt utflod?

 

Kan noen forklare meg hva det er nøyaktig? :hmm:

5537894[/snapback]

Kall meg dum, men jeg vet heller ikke hva det er..

5539251[/snapback]

 

 

 

Utflod kalles et hvitt eller blankt stoff som kommer ut av skjedeåpningen. Det vil alltid komme mer eller mindre utflod. Det er måten skjeden beskytter og renser seg på mot sykdom og uttørking. Utfloden er et tegn på at skjeden holder seg ren.

Utflod tilsvarer det hvite belegget gutten har under forhuden på penis. Utfloden skal være hvit og syrlig, lignende yoghurt.

 

:dremel:

Lenke til kommentar
Men Lars, istedet for å trekke Vegard_s slutninger i tvil bare på grunn av hans unge alder, kan du komme med DINE erfaringer?

5535375[/snapback]

Min erfaring er at menn er smartere enn kvinner. :)

5535402[/snapback]

 

I min klasse er det helt ekstremt hvor dumme de fleste guttene er o.0. Enkelte driter fullstendig i alt og alle rundt seg og lider av fremmedfrykt.

 

Dessuten er mange av guttene hyklere. Verste dritteungen i klassen spiste masse skolebrød gjennom hele ramadan (han er muslim), men kjefter konstant om noen andre muslimer bryter regler, dvs. ta i koranen uten å vaske seg og be o.l. Morons. Jentene, derimot :love:

Lenke til kommentar
I min klasse er det helt ekstremt hvor dumme de fleste guttene er o.0. Enkelte driter fullstendig i alt og alle rundt seg og lider av fremmedfrykt.

 

Dessuten er mange av guttene hyklere. Verste dritteungen i klassen spiste masse skolebrød gjennom hele ramadan (han er muslim), men kjefter konstant om noen andre muslimer bryter regler, dvs. ta i koranen uten å vaske seg og be o.l. Morons. Jentene, derimot :love:

5539479[/snapback]

Stikkordet er "gutt". Grunnen til at jentene fremstår som mer modne og intelligente vesner enn guttene er jo selvsagt på grunn at de har kommet lengre i kjønnsmodningen. Jeg skrev "menn", noe som fremhever at det er snakk om personer som er over 18 år.

Dette gjelder jo selvsagt ikke for alle da pubertet ikke automatisk slår inn ved en gitt alder. Det finnes de guttene modnes på barneskolen og de som først modnes på videregående.

 

En ting jeg av en eller annen grunn ikke kommer utenom er hvor interesserte gutter er i populærviten allà Trivial Pursuit i forhold til jevnaldrende jenter. I ungdomstiden virker det som om jenter konsentrerer seg mer om skolearbeid mens gutter tilegner seg annen kunnskap.

 

Dette innlegget generaliserer selvsagt og jeg mener ikke at gutter automatisk er dårlige på skolen og jenter ikke har peiling på noe annet en pensumstoff, men det virker dog som dette var en aldri så liten trend da jeg gikk på skolen. :)

Lenke til kommentar
Kom på noe mer, vet ikke om det er nevnt før, for har ikke lest hele tråden.. Men uansett: Jenter kan få flere orgasmer på rad, og de trenger ikke være redde for at noen skal se at de er kåte.. :p

5543496[/snapback]

#1: Dette handler om fordelene vi MENN har.

#2. Jeg ser ikke poenget med å komme flere ganger på rad. Foretrekker å komme hver gang uansett partner.

#3. Man har da belte?

Lenke til kommentar
Jenter har større utholdenhet enn gutter, og egner seg derfor bedre som jagerfly-piloter.

 

Slå den.

5533642[/snapback]

Ja, for utholdenhet er jo det ENESTE som har noe å si. :roll:

5543440[/snapback]

I en del tilfeller joh :innocent: *host*

5543446[/snapback]

 

Hva med å ta det faktumet som er den største motsigelsen av alle mot at jenter er blant de første til å bli jagerpiloter (og DETTE er vitenskapelig bevist):

 

 

Genetisk sett har en jente vanskelig for å bestemme seg.

 

 

Gjennom årtusener med utvikling, har kvinnen blitt utviklet med ett formål: Å bringe genene videre. Hvordan skal de gjøre dette? Får å kutte ned på all vitenskapen, så vil jeg formulere saken i én setning: Hvis ikke jentene hadde kunnet ombestemme seg, ville de ikke kunne vært luremus (som i å være med en mann de trodde var "HIM" hjem til hulen hans for å forplante seg, for så å finne ut at han var en uhygiensik gris, eller på endre måter være uskikket til å oppdra hennes barn, for så i si "jeg tror nesten jeg må hjem nå").

 

 

MENN derimot, har gjennom årtusener med utvikling utviklet seg til å tenke føgende (meget forenklet, selvsagt, men for all del representativt): Dette "uvesenet" jeg ser her kommer til å være en trussel mot at mine gener blir ført videre. Jeg ser meg nødt til å fjerne ham fra jordens overflate.

 

 

Kvinners svakhet når det ikke gjelder å kunne bestemme seg, blir sett på som meget upassende når man som jagerpilot i løpet av en tiendels sekund må avgjøre om et fly er fiendtlig eller vennlig. Når det i verste tilfelle (krig) er snakk om å skyte eller bli skutt, forsvare sin nasjon mot intrengere som kun er ute etter å kue og undertrykke din slekt og ditt folk, NÅR MAN SNAKKER OM Å UNNGÅ OVERGREP SOM VOLDTEKT AV BESTEMØDRE OG BESTEFEDRE..... Vil man da sette sin nasjons mennesker med de beste fysiske og mentale egenskapene opp som den avgjørende faktor, eller velger man den nest beste løsningen?

 

En nasjon har ikke all verdens med ressurser når det gjelder jagerfly, og spesielt ikke en liten nasjon som Norge. Det er derfor i nasjonens interesse å plukke ut piloter som egner seg best i luftkamp.

 

De som vet hva krig går ut på, vet at luftmakt er lik herredømme.

 

Så kommer spørsmålet til dere kvinnefanatikere som er overbevist om at kvinner egner seg bedre som jagerpiloter fremfor menn: Hvorfor er ikke flere jagerpiloter kvinner? Kan det ha seg med (det faktum) at kvinner ikke klarer testene til LFS like godt som menn, eller kan det ha noe å gjøre med at menn styrer dette fordi de er korrupte vesner som kuer kvinnen og kun holder med sitt kjønn? Hmmmmm......

Lenke til kommentar
Jenter har større utholdenhet enn gutter, og egner seg derfor bedre som jagerfly-piloter.

 

Slå den.

5533642[/snapback]

 

Det er vel kun fordi de tåler G-krefter bedre? Som for øvrig skyldes lavere høyde(ergo, lave menn duger like bra ;) )

5536166[/snapback]

Men vis du er for lav kan man ikke kjøre jagerfly da. (ikke vis man er for høy heller)

5536764[/snapback]

 

trodde ikke det var en begrensing på det (for lav altså). Det er tross alt en stor fordel å ha mindre avstand fra hjerte til hodet m.t.p. blodstrøm

 

Fordel kvinner: multiorgasme... :whistle:

 

Fordel Menn: kan programmere DVD spilleren til opptak... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...