Gå til innhold

Fordeler med å vare mann fromfor dame


MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En bedrift kan vel ikke velge kvinnen foran mannen, hvis mannen har litt bedre utdannelse/litt mer relevant erfaring, selv om det ikke skorter på faglærte av noe kjønn? Da er det jo ikke likestilling. Da blir kvinnen valgt foran mannen fordi loven er slik.

5530634[/snapback]

 

Det er ikke snakk om at bedrifter blir tvunget til å velge kvinnelige søkere som er mindre kvalifiserte enn mannlige søkere. Når kvinner kvoteres inn, henter man kvalifiserte kvinner som ikke søkte til jobben.

 

Et annet problem som er mye av grunnen til at kjønnskvotering ble innført er at mannlige arbeidsgivere oftest velger menn fremfor kvinner. Det er jo egentlig teit, for menn "koster" mer :cool:

Lenke til kommentar

er glad jeg slipper at mengder av ukjente mennesker driver å tafser på deg, plyster etter deg på gaten, og gir lange blikk (selv om det kan være greit med blikk en gang i blandt...)

 

edit: angående føding: ei jeg kjenner sånn halveis måtte sy 30 sting etter å ha fått unge... det er vistnok ikke så uvanlig at damer revner når de føder og må sys etterpå... 2-3 sting er vist det vanligste såvidt jeg har hørt.......

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Slipper å tenke på å rydde om det kommer folk? eller er det bare meg? :p

Mindre tid i dusj osv.

Tåler mer.

 

Av det jeg har lest ( eller hørt ) har jeg fått med meg at jenter ikke blir like kalde i iskaldt vann som menn blir.

Så en teori en kar sa var: At på den titanic filmen ( den suger btw ) så hadde det vært større kjangse for at begge hadde overlevd om dama lå uti vannet, der han karn var, før han drukna. ( om noen forsto det )

Lenke til kommentar
Slipper å tenke på å rydde om det kommer folk? eller er det bare meg? :p

Mindre tid i dusj osv.

Tåler mer.

5533362[/snapback]

Jasså, hva mener du med det?

5533509[/snapback]

 

Mer alkohol uten å bli sørpe full ?

Mer bank før du går i bakken ?

Bedre mentalitet ? (ikke sikker, kan misforstås)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Fordelene deres er penis tror jeg :blush:

 

Og .. dette gjelder iallefall fortypen min, men sikkert for andre også

 

Slipper å bekymre seg for noe som helst etter å ha skaffa seg samboer.. alt ordner seg.. enten av seg selv eller så fikser dama det

 

Slipper å rydde manisk fordi det kommer besøk eller skal ha vors

 

Slipper å bekymre seg over at kjøleskapet blir tomt, det blir fullt av seg selv (Det samme gjelder toalettpapir)

 

Blader, skittentøy og annet rot som legges på badegulvet har en mirakuløs måte å havne på rett sted helt av seg selv. Klærne er plutselig rene og befinner seg i skapet :nei:

 

Ett løfte en mann gir til en kvinne blir av kvinnen ikke oppfattet som ett løfte på lik linje med ett løfte en kvinne gir til en mann (kvinner lærer at menns løfter har en tendens til å ikke holdes)

 

Middagen kommer på bordet laget av en kvinne (enten det er mor eller samboer) Oppvasken har en tendens til å forsvinne av seg selv etter en stund den også (i likhet med skittentøyet)

 

Til tross for dette presterer mannen å klage på kvinnen som klager en gang iblant over alt hun må gjøre for han :ohmy:

Lenke til kommentar

Fordel ved å være mann fremfor kvinne:

Fysisk sterkere

Mindre press på utsende, altså mindre penger til sminke klær o.l

Kan slaske mer. Det er ikke så mange som bryr seg om du tar en øl og grandiosa til middag fremfor om en kvinne hadde gjort det.

Slipper å føde.

 

Fordel ved å være kvinne:

Kan bli kåt uten at det syntes, Dvs at de får ikke en gigantisk kul i buksen hver gang de blir kåte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...