Gå til innhold

Fordeler med å vare mann fromfor dame


MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til tross for dette presterer mannen å klage på kvinnen som klager en gang iblant over alt hun må gjøre for han :ohmy:

5533617[/snapback]

 

Ja men herregud da!

Vi trenger ikke å krangle om hvorvidt dosetet er oppe eller nede!

5533634[/snapback]

 

Du har nok aldri satt deg på den iskalde kanten i mørket ei natt mens du skulle opp for å tisse, fordi han som var der før deg ikke lukka igjen lokket. Skulle bare vist hvor mange ganger jeg har vært nær ved å plumpe stumpen nedi dovannet :ermm:

 

Menn er heldige fordi de ser så enkelt på ting, og har mye lettere for å slappe av og la bekymringene vente :love:

Lenke til kommentar
Til tross for dette presterer mannen å klage på kvinnen som klager en gang iblant over alt hun må gjøre for han :ohmy:

5533617[/snapback]

 

Ja men herregud da!

Vi trenger ikke å krangle om hvorvidt dosetet er oppe eller nede!

5533634[/snapback]

 

Du har nok aldri satt deg på den iskalde kanten i mørket ei natt mens du skulle opp for å tisse, fordi han som var der før deg ikke lukka igjen lokket. Skulle bare vist hvor mange ganger jeg har vært nær ved å plumpe stumpen nedi dovannet :ermm:

 

5533831[/snapback]

 

 

hehe..pleier nå å la lyset stå på der inne.

Lenke til kommentar
Til tross for dette presterer mannen å klage på kvinnen som klager en gang iblant over alt hun må gjøre for han :ohmy:

5533617[/snapback]

 

Ja men herregud da!

Vi trenger ikke å krangle om hvorvidt dosetet er oppe eller nede!

5533634[/snapback]

 

Du har nok aldri satt deg på den iskalde kanten i mørket ei natt mens du skulle opp for å tisse, fordi han som var der før deg ikke lukka igjen lokket. Skulle bare vist hvor mange ganger jeg har vært nær ved å plumpe stumpen nedi dovannet :ermm:

 

Menn er heldige fordi de ser så enkelt på ting, og har mye lettere for å slappe av og la bekymringene vente :love:

5533831[/snapback]

:!:

 

Hvorfor skal det være mannen som skal tilpasse seg kvinnen, i stede for at kvinnen skal tilpasse seg mannen? :)

Lenke til kommentar
Til tross for dette presterer mannen å klage på kvinnen som klager en gang iblant over alt hun må gjøre for han :ohmy:

5533617[/snapback]

 

Ja men herregud da!

Vi trenger ikke å krangle om hvorvidt dosetet er oppe eller nede!

5533634[/snapback]

 

Du har nok aldri satt deg på den iskalde kanten i mørket ei natt mens du skulle opp for å tisse, fordi han som var der før deg ikke lukka igjen lokket. Skulle bare vist hvor mange ganger jeg har vært nær ved å plumpe stumpen nedi dovannet :ermm:

 

5533831[/snapback]

 

 

hehe..pleier nå å la lyset stå på der inne.

5533850[/snapback]

 

Fordi du er mann :yes: Men uansett om lyset er på eller ikke er det sjelden jeg er spesielt våken på disse nattlige doturene :roll:

Lenke til kommentar
Du har nok aldri satt deg på den iskalde kanten i mørket ei natt mens du skulle opp for å tisse, fordi han som var der før deg ikke lukka igjen lokket. Skulle bare vist hvor mange ganger jeg har vært nær ved å plumpe stumpen nedi dovannet  :ermm:

5533831[/snapback]

 

 

PÅ David Leterman var det for en stund siden en gjest som nettop hadde solgt huset sitt. I prospenktet ble det gjort poeng av at han hadde 1 stk pissoar på do... slik at krangelen om hvorvidt dosetet skal være oppe/nede ble overflødig........

Lenke til kommentar
Du har nok aldri satt deg på den iskalde kanten i mørket ei natt mens du skulle opp for å tisse, fordi han som var der før deg ikke lukka igjen lokket. Skulle bare vist hvor mange ganger jeg har vært nær ved å plumpe stumpen nedi dovannet  :ermm:

 

Menn er heldige fordi de ser så enkelt på ting, og har mye lettere for å slappe av og la bekymringene vente  :love:

5533831[/snapback]

Vi har da samme problemet når vi skal opp på do å drite om kvelden så at dere har en standard ovenfor oss menn er egentlig ganske latterlig, men "samfunnet" har funnet ut at dere skal ha dette lokket nede så...

Lenke til kommentar
Du har nok aldri satt deg på den iskalde kanten i mørket ei natt mens du skulle opp for å tisse, fordi han som var der før deg ikke lukka igjen lokket. Skulle bare vist hvor mange ganger jeg har vært nær ved å plumpe stumpen nedi dovannet  :ermm:

 

Menn er heldige fordi de ser så enkelt på ting, og har mye lettere for å slappe av og la bekymringene vente  :love:

5533831[/snapback]

Vi har da samme problemet når vi skal opp på do å drite om kvelden så at dere har en standard ovenfor oss menn er egentlig ganske latterlig, men "samfunnet" har funnet ut at dere skal ha dette lokket nede så...

5533997[/snapback]

 

Men når du skal på dass å drite om kvelden og setter deg på den iskalde kanten, er det ikke da din egen skyld at dolokket sto oppe ? :!:

 

Jeg liker veldig godt å ha det ryddig, dette gjelder også for badet. Stakkars typen min, men jeg aksepterer ikke blader eller klær på gulvene (om jeg finner ett blad har jeg istedet for å legge det bort begynt å kaste de :whistle: men det hjelper faktisk, er ikke ofte jeg finner blader etter at jeg startet med det) :w00t: Ser ikke menn hvor lite pent det er med ett gapende toalett?

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Men når du skal på dass å drite om kvelden og setter deg på den iskalde kanten, er det ikke da din egen skyld at dolokket sto oppe ?  :!:

 

Jeg liker veldig godt å ha det ryddig, dette gjelder også for badet. Stakkars typen min, men jeg aksepterer ikke blader eller klær på gulvene (om jeg finner ett blad har jeg istedet for å legge det bort begynt å kaste de :whistle: men det hjelper faktisk, er ikke ofte jeg finner blader etter at jeg startet med det)  :w00t:  Ser ikke menn hvor lite pent det er med ett gapende toalett?

5534024[/snapback]

Nei fordi man bor sammens med flere og andre kan ha gjort det, så nei.

Er bare dere kvinnfolk som er for lat imo til å lære dere å automatisk skjekke at dasslokket er nede. Akkurat samme metorikk som man skjekker at man dreger nerd buksa før man setter seg å driter..er ikke så vanskelig ser du..

Lenke til kommentar
Men når du skal på dass å drite om kvelden og setter deg på den iskalde kanten, er det ikke da din egen skyld at dolokket sto oppe ?  :!:

 

Jeg liker veldig godt å ha det ryddig, dette gjelder også for badet. Stakkars typen min, men jeg aksepterer ikke blader eller klær på gulvene (om jeg finner ett blad har jeg istedet for å legge det bort begynt å kaste de :whistle: men det hjelper faktisk, er ikke ofte jeg finner blader etter at jeg startet med det)  :w00t:  Ser ikke menn hvor lite pent det er med ett gapende toalett?

5534024[/snapback]

Nei fordi man bor sammens med flere og andre kan ha gjort det, så nei.

Er bare dere kvinnfolk som er for lat imo til å lære dere å automatisk skjekke at dasslokket er nede. Akkurat samme metorikk som man skjekker at man dreger nerd buksa før man setter seg å driter..er ikke så vanskelig ser du..

5534049[/snapback]

 

Så du synes det er pent med åpent dass? Sånn a'la jøss, her er det noen som virkelig har driti før meg, sjekk det sporet a!

 

Alle menn (og kvinner) burde lukke igjen dasslokket etter seg hver gang de har vært på do. At kvinner skal ha ekstra-arbeid med å drive å lukke igjen lokket etter mannen hver gang han har gjort sitt fornødne er en mannssjåvinistisk uttalelse.

 

Å skjekke at man dreger nerd buksa flr man driter? :thumbup:

Lenke til kommentar
Så du synes det er pent med åpent dass? Sånn a'la jøss, her er det noen som virkelig har driti før meg, sjekk det sporet a!

 

Alle menn (og kvinner) burde lukke igjen dasslokket etter seg hver gang de har vært på do. At kvinner skal ha ekstra-arbeid med å drive å lukke igjen lokket etter mannen hver gang han har gjort sitt fornødne er en mannssjåvinistisk uttalelse.

 

Å skjekke at man dreger nerd buksa flr man driter?  :thumbup:

5534073[/snapback]

Hvem har sagt at jeg syns det er pent?

Du ser da vel uansett om noen, ikke minst lukter, om noen har vært der før å tatt seg en god drit, uansett om lokket er oppe eller nede. Eller snakker vi om det øverste lokket her nå?

 

Og, hvis det er dette øverste lokket vi nå snakker om, hvorfor skal vi menn da ta opp lokket hver gang vi skal på do da? Hvis det er det løverste lokket du snakker om så må jo du også ta det opp hver gang du skal på do, eller så sitter du deg oppå det å gjør ifra deg på ei flate...

 

 

mannssjåvinistisk? Haha...jeg må le..serriøst..

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...