Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Haha Mauro, Joda du bruker ca samme energy for og få samme points som I mut, men som mut bruker du 1 mut for og fp 5 cp etter en evnt CS, noe som gir mindre clicking :p og SS er nødt til og procce (Glyph) for att det skal være imba, noe som den ikke gjør ofte under lvling. Ellers egentlig for og være ærlig er combat og assasination så nære att jeg ville gått for hva du planlegger og være I lvl 80 og hva du liker best.

 

Det sink sier er veldig korrekt, SnD er hoved abilityen til Combat rogues. Så mob swiching som f.eks. på Lord Jaraxxus (vet ikke om jeg skrev riktig) heroic, er combat veldig deilig :)

Jeg vet jo at man får flere cp som mutilate, men jeg mener fortsatt det er kjappere å levle som combat, å mer chill! :) Større tall osv. De dør fort i begge speccs uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som kunne fortalt meg om regelen om slow MH og treig OH fortsatt gjelder for Mutilate rogues med 51/13/7 build? Eller er det mindre viktig nå enn det var? Og er det noen som har gearet til å ha prøvd rotation uten rupture og åssen funker det for dere?

Slow MH og treig OH? Du mener vel Slow MH og Fast OH. Slik det skal være for en mutilate pve rogue. :)

Endret av Mauro
Lenke til kommentar

Siden vi diskuterer dette, hva ville vært best å bruke av disse weapons? (linker armory)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Paperfreak

 

Siden jeg er mutilate spec, hadde kanskje vært bedre med 2x black night daggers istedenfor webbed death?

 

Ser ikke noe spess grunn å ha rask OH som mutilate, combat derimot med combat potency talent, mhm :s noe jeg ikke ser eller tar feil nå? :p

Lenke til kommentar
Siden vi diskuterer dette, hva ville vært best å bruke av disse weapons? (linker armory)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Paperfreak

 

Siden jeg er mutilate spec, hadde kanskje vært bedre med 2x black night daggers istedenfor webbed death?

 

Ser ikke noe spess grunn å ha rask OH som mutilate, combat derimot med combat potency talent, mhm :s noe jeg ikke ser eller tar feil nå? :p

 

Raskere full stack med DP, oftere crit derfor mere energi tilbake. Mange gode grunner til rask OH i mutilate :)

Lenke til kommentar

Har planer om å levle opp roguen min (lvl 70) sammen med to kompiser. Tenkte å gå mutilate, men har ingen peil på hvordan det fungerer. Kunne noen satt opp et mutilate levle spec til meg?

 

Hvordan poison og sånn bruker man egentlig som mutilate? Og hvordan er det med våpen? slow/slow eller slow/fast eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...