Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Levler rogue nå (67 atm), og har prøvd ut både combat, muti og sub.

 

For min del var combat både gøyere og mer effektivt enn alt annet.

Jeg har min gamle PvP spec fra 70 (mut). Jeg synes det går greit unna, men kanskje jeg skal teste ut combat da. Jeg har et par 100+dps maces, regner med at mace spec fungerer bra?

 

Klarer nok å sette opp egen spec, men tar gjerne imot forslag (gjerne med link). Solo (grind/quest) kjører jeg stunlock (CS -> KS) og tar svært lav skade. Har du nedetid med combat?

Lenke til kommentar

Når du velger våpen som combat, se på damage, ikke dps. Du vil ha høy weapon damage på grunn av sinister strike.

 

Rotation jeg vanligvis bruker single target (uten CDs) er: Garrote -> SnD -> SS (så mange du trenger til du kan ta resten av livet med Eviscerate) -> Eviscerate.

 

Ikke åpne med stunlock, garrote gjør for mye skade til å kaste bort. Du vil ikke ta mye skade fra hverken casters eller melee-mobs uansett, ettersom du har evasion og dismantle, i tillegg til garrote-silence og kick mot casters. Du vil selvsagt ta litt skade, så en bandage i ny og ne skader ikke.

 

Du kommer forresten til å forelske deg i killing spree. Popper du killing spree og blade flurry samtidig (de har begge 2 min CD) kan du lett ta ned to mobs på tre sekunder. Bokstavelig talt.

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar

Som muti hadde jeg ingen nedetid når jeg kjørte cheap-shot -> kidney, med muti spam ellers. Og etter hvert som gearet ble bedre kunne jeg drepe mobs i løpet av cheap-shot.

Synes Combat var kjedelig og om det i det hele tatt er mer effektivt kan jeg ærlig talt ikke si at jeg bryr meg om 1 sek raskere kills, det går mest sannsynlig opp i opp med bandaging :)

Lenke til kommentar
det er bare kjekt å pulle xx mobs så evasion AR + blade flurry, går så sinnsykt fort når man skal drepe xx mobs osv ^^ derfor eier combat når man levler, og ikke minst killing spreeeee :p

 

Kan si at man savner fan of knives under levling ja.

Jeg prøvde combat en dag, men gikk tilbake til mutilate. Kan være jeg tester det igjen senere. Synes SS var kjip blant annet fordi jeg er vant med masse cp, men kan se sjarmen ved burst (trinket + blade flurry + AR/killing spree).

Lenke til kommentar

Lest mye tull og tøys her om lvling av rogue.

 

Mutilate = fastest kills

Combat = Slowest kill men mere steady når det gjelder soloe grp quests.

 

Combat fungerer slik

Ingen stealth, hvis du skal bruke stealth kjører du CS, kidneyshot når du kan hvis opner i stealth, dette gjør du gjerne for og miste minst liv.

Du Kjører deretter evis.

 

Uten stealth 1 point snd 5 point evis ss til dead.

 

 

Edit: glemte og si, att pvp spec er det beste for lvling, Hunger for blood er waste for lvling siden du kommer ikke til og bruke det andre steder enn i instances.

 

Muti. Opner med CS, 1 mut, KS 1 mut Evis.. dead

 

 

Garrote er det verste opneren, for mye energy waste.

 

 

 

- Dill, erfaren rogue.

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar
Levlet sjøl med PVP spec til 70 elns, skiftet da til combat og det var liksom, WOW, hvorfor gjorde jeg ikke dette før??? :p så, vet ikke helt om jeg skal være så enig med at pvp spec er best å levle med.

Må si meg totalt enig der. Combat er best å levle med, uten tvil. :) Spiller mutilate på 80 though, kul specc, men ikke til levling etter min mening. :)

Lenke til kommentar

Haha Mauro, Joda du bruker ca samme energy for og få samme points som I mut, men som mut bruker du 1 mut for og fp 5 cp etter en evnt CS, noe som gir mindre clicking :p og SS er nødt til og procce (Glyph) for att det skal være imba, noe som den ikke gjør ofte under lvling. Ellers egentlig for og være ærlig er combat og assasination så nære att jeg ville gått for hva du planlegger og være I lvl 80 og hva du liker best.

 

Det sink sier er veldig korrekt, SnD er hoved abilityen til Combat rogues. Så mob swiching som f.eks. på Lord Jaraxxus (vet ikke om jeg skrev riktig) heroic, er combat veldig deilig :)

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...