Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Da har jeg begynt en alt, BE Rogue faktisk! (ja jeg vet, men alle er ud >.<)

 

Tingen er at jeg har mye peil på både prest og mage. Alltid hatt det beste gearet siden High Warlord perioden, og flere ganger nermet meg gladiator tittelen (faktisk var jeg 1 plass unna, eller .no)

 

Det jeg egentlig lurer på, hvilke addons er must have som rog? Feks mage, er sheepwatch en must have. Regner med at rogues har noe av det samme. Kanskje en Energy Bar ?

Lenke til kommentar

Har endelig dinga 67 med Roguen men begynner å bli rimelig desperat nå. Det er så jææævlig kjedelig å ta ned mobs og det tar lang tid og grinde og jeg har godt så godt som tom for quests i Nagrand og Blades og Zang og Terrokar og Hellfire... Hvordan i helvete skal jeg liksom få dinga de siste 3? Merker at det er mye jævligere enn det var i Februar 2007 når jeg levla locken. Noen som har noen generelle tips til åssen jeg kan få dinga de siste 3 uten og kjede ræva av meg?

Lenke til kommentar

Ja, med god margin vil jeg si. Du har stort sett gjort veldig bra valg av gems, og sverdene bruker jeg ennå i BT/MH. Fel leather settet er ekstremt bra til pve, og bedre enn flere av kara epicene (men mangler stamina).

 

Skal jeg pirke, så ville jeg tatt mongoose på sverdene (dyrere), og agility istedenfor attack power enchant på gloves. Du kan slenge på 12agi ench på cloak i tillegg. I chesten burde du hatt agi/hit og hit gems.

 

Tilgjengelige oppgraderinger som ikke krever raiding er SSO rep necken, Swiftstrike Bracers og Belt of Deep Shadow. Kan koste litt, men det er ikke så vanskelig å finne crafters lenger.

Lenke til kommentar
Hei jeg har planer om å få lagd meg noe BoE greier fra Leatherworking. Hvilken brude jeg gå for? har bare masse welfare greier så trenger hit rating mest. Hva får man mest utbytta av som ikke byttes ut med det første?

 

 

Har ikke LW.

 

Swiftstrike Bracers og Belt of Deep Shadow. På litt lavere nivå, Fel Leather settet. Dropp Cobrascale settet, det finnes bedre quest rewards og kara drops.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...