Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye crit bør man sikte mot som Mutilate pve? Har igrunnen aldri sett noe om det. Vanskelig å ha både høy Høy agilety og crit uten å gimpe AP for mye. Har nå 1804 AP og 22% crit.

Husker når kameraten min ville specce Muti så hadde han blitt fortalt at man trengte minst 35% crit for at det skulle være noe vits i. Men det var for lenge siden, og jeg har levla min egen Muti-rogue til 70 for lenge siden + at vi har fått +15% crit chance buff, så... Jeg klarer meg hvertfall fint med ~28% crit og ~1700 AP i kara/badge/pvp-gear.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Hvor mye crit bør man sikte mot som Mutilate pve? Har igrunnen aldri sett noe om det. Vanskelig å ha både høy Høy agilety og crit uten å gimpe AP for mye. Har nå 1804 AP og 22% crit.

Husker når kameraten min ville specce Muti så hadde han blitt fortalt at man trengte minst 35% crit for at det skulle være noe vits i. Men det var for lenge siden, og jeg har levla min egen Muti-rogue til 70 for lenge siden + at vi har fått +15% crit chance buff, så... Jeg klarer meg hvertfall fint med ~28% crit og ~1700 AP i kara/badge/pvp-gear.

 

Altså, man "må" ikke ha noe som helst av noen stat. Dette er myter som aldri ser ut til å dø. Crit er verdt mer for mutilate builds enn for combat, men Agility, Hit og Expertise gir likevel mer DPS pr poeng. Man velger alltid det beste itemet, etter summen av statsene på det. Man gearer aldri etter en spesiell stat, bortsett fra på gems som bare har en stat. Ta en titt her for råd om mutilate pve:

 

http://elitistjerks.com/f47/t24301-rogue_pve_dps/

Lenke til kommentar
Hvor mye crit bør man sikte mot som Mutilate pve? Har igrunnen aldri sett noe om det. Vanskelig å ha både høy Høy agilety og crit uten å gimpe AP for mye. Har nå 1804 AP og 22% crit.

Husk hit også :)

 

For all del, dette ser jeg mest på. Har vell en 280 hit elns. Syns 28% crit hørtes sykt mye ut om du følger dps spreadsheeten.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Last ned crit line addonen, blir litt nysjerrig på dps nå som det går så lang tid mellom hver gang jeg bytter ut gear. Har ikke fått testa med skikkelig raid buffer enda, men ble overasket over at Evenom hadde over 1500 damage på normal hit. Da vett jeg heller ikke hvor mange CP som har vert på eller hvor mye poisen som var på.

Mener jeg har sett den critte godt over 3 k, men er ikke helt sikker.

Jeg har brukt den svært lite, men ser jo ut til å være en grei finisher i 5 man instance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...