Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Denne blir muligens min pvp specc.

 

http://talent.mmo-champion.com/?rogue=0050...000000000000000

 

Litt usikker hvor langt ned i combat jeg går, men jeg ser for meg en mobil multi specc, og en absolutt healer killer siden jeg er BE =P (som btw får en racial buff i wotlk, take that UD critsm)

 

Til å lvle med blir nok combat, den ene instant passive attacken fra dogde, er OP spesielt siden mobs og deg = du dodger alot!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor combat, men kanskje noe sånt? :p

 

Tror jeg heller ville gått for den "vanlige" SS builden, bedre i PvP og du merker neppe noen stor forskjell på dpsen når du dreper mobs uansett, og om imp DW er bedre enn malice og lethality på korte kamper tviler jeg på.

Kan jo evt tweakes litt for litt mer dmg enn poisons osv: build?

Endret av tmg
Lenke til kommentar

På min dårlig gearede rogue får jeg automatisk 300 DPS når jeg bytter fra ShS (17/0/44- ish) til Combat (18/43/0- ish). I ubuffet tilstand.

Dvs fra 6-700 til 900-1000 DPS.

 

Hvis du bare skal gjøre BG's funker forsåvidt Combat helt greit, siden du kan velge litt mer hvilke kamper du skal gjøre. Det er jo morro å grisebanke meleeklasser som Combat <3

Lenke til kommentar

Holder på å skaffe litt gear til roguen nå. Skal ikke ha fullt merc/guardian, tenkte heller jeg skulle få nok hit til 7% slik at jeg ikke bommer med special attacks. Har skaffet meg 3 opportunitistdeler, merciless sverdene og en thrown fra karazhan. Tenker da litt på hva jeg skal prioritere først? Skal være langt ifra no hardcore greier, gear fra heroics osv.

Har allerede 44 badges som jeg skal bruke på de bootsa med hit etc, hvis ikke jeg skaffer master threads eller hva den nå het.

Lenke til kommentar
Holder på å skaffe litt gear til roguen nå. Skal ikke ha fullt merc/guardian, tenkte heller jeg skulle få nok hit til 7% slik at jeg ikke bommer med special attacks. Har skaffet meg 3 opportunitistdeler, merciless sverdene og en thrown fra karazhan. Tenker da litt på hva jeg skal prioritere først? Skal være langt ifra no hardcore greier, gear fra heroics osv.

Har allerede 44 badges som jeg skal bruke på de bootsa med hit etc, hvis ikke jeg skaffer master threads eller hva den nå het.

Buksene fra Sp heroic er jo greie, samt et belte som dropper i BM heroic. Sko, back og throwing fra mgt normal. Trinket, sverd og shoulders fra mgt heroic. Hvis du har muligheten kan du kjøpe Brutal chestpiece..

Lenke til kommentar
Holder på å skaffe litt gear til roguen nå. Skal ikke ha fullt merc/guardian, tenkte heller jeg skulle få nok hit til 7% slik at jeg ikke bommer med special attacks.

http://www.wowwiki.com/Hit

Base miss rate for a Level 70 character with a 350 Weapon Skill:

* v. Level 70 mob: 5.0% / dual-wield: 24%

* v. Level 71 mob: 5.5% / dual-wield: 24.5%

* v. Level 72 mob: 6.0% / dual-wield: 25%

* v. Level 73 mob: 9.0% / dual-wield: 28%

 

Du trenger bare 79 hitrating / 5% for å unngå miss på special attacks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...