Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Dwagon:

 

Jeg synes mutilate var mye morsommere, og i outlands stunlocker du moben, så du mister aldri liv og slipper å reste i det hele tatt (jeg synes jeg måtte bandage en del med combat swords pga høy mob dmg).

Nå levla jeg rett etter release av bc, så det er godt mulig det er en del forandringer som spiller inn på lowbie levlinga, men om du liker det samme som meg så vil du finne mutilate mye bedre :p

 

(Nå foretrekker jeg mutilate framfor Shadowstep på 70 og, ikke at det alltid er bedre, men noen ganger, og som oftest morsommere)

Endret av tmg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg har planer om å få lagd meg noe BoE greier fra Leatherworking. Hvilken brude jeg gå for? har bare masse welfare greier så trenger hit rating mest. Hva får man mest utbytta av som ikke byttes ut med det første?

 

 

Har ikke LW.

 

Swiftstrike Bracers og Belt of Deep Shadow. På litt lavere nivå, Fel Leather settet. Dropp Cobrascale settet, det finnes bedre quest rewards og kara drops.

 

ah takker! blir nokk belt . får da grinde litt motes imorra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

oOpps.. Tror jeg har lagra feil specc, her.. Fikk flere specc en tid tilbake her på forumet.

 

Skal se om jeg finner det.. Var et dagger specc, ihvertfall. Har 2 daggers, og vil helst unngå å måtte gå i instances på en stund for å skaffe nye våpen.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Syns ikke Mutlilitate specc virker i det hele tatt før du faktisk får MUTLILITATE. Altså 50 :p

 

Det er svakt med daggers og mutlitate så lenge du ikke er i pvp egentli, der og tbh :p

 

Få deg 2 swords på AH og gå Combat med 5+ critt i assasination ;)

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar

Hitter snart Outlands på min rogue og undrer litt på valg av spec. Bruker for tiden swords og er fornøyd med det, men frykter jeg vil slite med å drepe mobs i Outlands med de våpnene jeg bruker akkurat nå. Har også inntrykk av at det å raskt få tak i to ok sverd ikke er så lett (dersom det er det vil jeg gjerne ha tips til hvor). Ville det gått greit å levle som Subtlety der valg av våpen (stort sett) ikke har noe å si? Eller er det raskere å levle som combat sword med eksempelvis sword i MH og dagger i OH?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gidder dere lage et dagger specc, og et sword specc til meg?

 

Skal se om jeg finner noe på ah, men er litt fattig atm.. :p

 

EDIT: Nei, det var jeg ikke.. 2k gold får man sikkert noe for.. :p

 

EDIT2: Hadde The Black Knight i banken. Duger det som mainhand/offhand? Var ikke et eneste sverd på ah mellom lvlene 20-35.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Offhand isåfall. Forferdelig mainhandspeed (burde sikte på 2.30, minst).

 

Swords - Sword (55)

 

Daggers - Daggers (60)

 

Talents som imp. kick og ekstra poeng i Lightning Reflexes (eller deflection for liten whiteboost) er smakssaker, for du har 3 poeng "til overs". Som daggers ville jeg anbefalt å ha med Remorseless attacks i tillegg. Det er et bra talent med swords og, men viktig som daggers.

Lenke til kommentar
Har kun mats til 1x mongoose nå, enchante main hand eller off hand først ?

Main Hand selvfølgelig.

 

har 20agi i mainhand og mongoose i offhand jeg, virka mer smart siden mainhand er så treig, dårligere sjangs for å få proc:P

 

Mongoose er likevel bedre, men det er best å ta på offhand først om du har dårlig råd såklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...