Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Vet ikke i pvp.

På raid bosses ruler mutilate. Det viser lang vei, jeg topper damagemeter på både gruuls og mag, men i Za osv er jeg skjelden på topp. En pro hunter/lock el sword rogue tar meg som mutilate, men ingen andre. Dvs på raid bosser som tar litt tid.

Nå spurte han om 100% PvP da x)

 

Hvis du skal gå arena kommer det an på hvordan setup du skal kjøre, skal du bare kjøre BG er det smak og behag. Mutilate er burst damage, hemo er stabil damage over tid.

 

Ligger noen Mutilate pvp videor hos roguerogue.com Virker unektelig morrsomt i pvp, men selv har jeg testet det lite pga kun pve gear.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så ikke gjør det da. :)

Men folk blir grinete når de møter rogues uten skills i lockpicking :p

Så kaller noobs deg for noob og sprer dårlig rykte om deg.

 

Vel, den erfaringa har jeg fra 3-4 andre rogues som mer eller mindre stoppet rundt lvl 20 grunnet dårlig rykte og ingen ville kjøre DM med meg pga. mangel på lockpicking (go figure)

Lenke til kommentar

Var hovedsaklig back in the days på i alle fall Shattered Hand og en server til jeg ikke kommer på i farten.

Har ikke merka noe særlig til det på Frostwhisper, Turalyon eller Argent Dawn, men orker ikke komme ut for det igjen på Xavius så da er det vel bare å springe fra Org til Ratchet for å kverke pirater.

Evt. snike meg til Redridge, dog, ser ikke på det som en kortere tur egentlig.

Lenke til kommentar

Kunne aldri tenkt meg å vert uten lockpicking, og når jeg åpner kister får jeg nesten skryt av gruppa hver gang for å ha levla LP. I tilegg gir det andre fordeler, som døra til første bossen i SH.

 

I tilegg kan du åpne alle kister som du får når du pickpocketer mobs, det blir litt sølv alt i alt, men viktigest er at jeg har loota en del blue gems ut av disse.

 

Rogues som ikke levler LP er igrunnen forbanna irreterende. Når det er sagt så er det ikke om å gjøre å maxe skillen på hver level, for det er litt stress. Men så snart man dinger 70, bør man maxe skillet.

Lenke til kommentar
Rogues som ikke levler LP er igrunnen forbanna irreterende. Når det er sagt så er det ikke om å gjøre å maxe skillen på hver level, for det er litt stress. Men så snart man dinger 70, bør man maxe skillet.

 

Kunne ikke sagt meg mer enig, tror jeg har til gode å se en rogue i guilden som levlet LP så snart han ble 70, de fleste behøver normalt mange måneder.

Lenke til kommentar
Rogues med vett i hodet lever lockpicking samtidig som de sloss seg vei mot 70.

 

Jeg kjøper meg snart Brutal chest, og skal ha mine to blå gems i den (5agi/7stam). Hva bør jeg ha i den gule slotten? Gjerne noe med raw agility, men åpen for forslag.

 

5agi/7sta gems er waste, siden du kaster bort 0.5stamina. (whisp meg om du ikke tar den)

 

Kjør +10agi x2 og +5crit/10ap IMO.

Lenke til kommentar

5 crit / 10 AP.

 

5 hit / 5 agi er det raiders kjører i PvE-gearet for at det skal fungere bra i PvE uten at det er like gimped som 10 hit i PvP.

 

Tror du kunne tjent mer på Runspeed Meta+Surefooted om du ikke spiller med healer, men det vil ikke briste eller bære for ratingen selvfølgelig.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...