Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Når jeg snakker om combat og pve så tenker jeg på bosser. Da er fremdeles hit best, og agi fremdeles nr 2. crit og attack power blir ikke bedre før du er hitcappet. Mye av raidtrashet er også lvl 71-73, som gjør at hit er viktig.

 

Så snakker du om normal instances, pvp og dailies, så har du rett i at hit blir "dårligere" over et visst punkt. Men for raiding er det den beste gem-staten helt til cap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke glem Combat potency i combat treet da. "Gives your successful off-hand melee attacks a 20% chance to generate 15 Energy". Dvs desto oftere du treffer med off-hand'en, desto mer energy vil du generere. Mer energy => mer sinister strike => mer combo points. Derfor vil ikke +hit miste særlig verdi før du er cappet.

Endret av crypt0r
Lenke til kommentar

Hva burde man ha i Ap og Hit for en combat rogue før man går i ZA?

 

Har stusselige 1300 ap. Jobber nå med å samle penger til alt av enchants etc så har vel rundt 1400 når jeg er ferdig.

 

Ligger på 155 hit. Kara clearet jeg helt greit med guilden, fikk aldri tatt prince though. Jeg lå alltid 1st eller 2nd på dmg meter.

 

Jeg er Zolindor på Stormrage.

Lenke til kommentar
http://www.war-tools.com/t57738.html

 

Hva synes dere? Blir mutilate kongen paa haugen her? Tenker da paa et 51/3/7 specc for BG morro.

Mulig det blir det i starten av wotlk. Pga at da har du muligheten til å burste folk ned igjen. Vist det ikke kommer noe Resilience sett tidlig da..

 

 

Mutilate blir ikke odelagt pga. resilience. Mutilate er allerede i dag utfordrende, og naar du faar mer mobilitet naar du kan "dispelle" hamstring, wing clip, bleeds, mortal strike etc uten noe energycost saa tror eg dette vil bli solid. Du kan ogsaa mot andre rogues mutilate naar som helst uten aa maatte vaere bak de, noe som er vanskelig naa pga. deres crippling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
I så fall ville jeg prøvd combat sword med Zealot Blade i main hand og The Black Night i off hand. Og skaff deg Vanquisher's Sword på level 32, det holder lenge.

 

Generell regel er vel; så tregt som mulig i main hand og så raskt som mulig i off hand.

 

Edit: Sword of Omen er en meget god OH om et par levler dersom du er horde. Er en alliance ekvivalent også, men den er vel ikke like god (funker sikkert greit til leveling dog).

 

 

Så at allysverdet var 2.2 i speed, samme var Vanquisher's sword. Burde jeg ikke ha et raskere sverd i OH?

 

 

 

Tror jeg poster her, da dette handler om rogue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...