Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Har kun mats til 1x mongoose nå, enchante main hand eller off hand først ?

Main Hand selvfølgelig.

 

har 20agi i mainhand og mongoose i offhand jeg, virka mer smart siden mainhand er så treig, dårligere sjangs for å få proc:P

 

Facepalm!

 

 

1. alle dine special attacks gjøres med mainhand, vilket igjen betyr at du faktisk slår MER med mainhand en offhand, som igjen gjør at du får flere sjangser per minutt på og slå et slag som fører med seg en procc

 

2. + hit: det kreves mindre +hit for og ikke lenger bomme på special attacks en for og ikke bomme i det hele tatt. ergo offhand bommer mer en main hand vilket fører med seg mindre sjangse for mogoose procc siden offhand bommer mere.

 

3. trege våpen, la oss si 2.7 main hand har høyere sjangse for at chance on hit effecten skal slå inn en et raskt våpen på la oss si 1.4...

 

Konklusjon: enchant ALLTID main hand først så offhand... dual mongoose er vel veien og gå så vidt jeg har skjønt siden rogues får både ap critt OG haste av mongoose

 

EDIT: skrev om alt ble bare lok! :p

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruk 4hit/agi, eller 8hit om du virkelig har lite hit :)

 

Så lenge du ikke er på cap, dvs 363, så er det ingen grunn til å ikke gå for max hit. Da snakker jeg såklart om combat og pve.

 

Edit: presisering.

 

Nja, det blir å gimpe seg selv. Selv om du får 17% hit i PvE eller 5% hit i PvP så vil du få utnytte av mer hit, men ikke like mye som før du når disse verdiene. Etter at du når disse tallene slutter du å misse med spesial angrep (de som gjør gul skade), og da mister hit-rating mye av verdien. Du har da fått "nok" hit-rating i og med at andre stats som crit-rating og attack power blir bedre i forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...