Gå til innhold

gamer girls? synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er ikke sikkert.. er ikke sikkert du er så fin at de ikke trur det er deg.

5497423[/snapback]

Kanskje ikke for alle jenter, men been there, done that, yey phun not, fuplz kthx bye, etc...

 

h3nrik: Og gutter som sier det er det bare å styre unna.

 

jonasdaman: Helt riktig, jeg unngår bevisst ganske ofte å si noe om kjønnet, hvis jeg tror det er mange fjortisser tilstede. Ekke vits å si noe, blir bare gidde, hjernedøde diskusjoner av det

5497927[/snapback]

 

Ja, hadde jeg vert jente hadde jeg nok vert enig.

Lenke til kommentar
On-topic: Trouble på Silvermoon burde passe litt mer på barna sine isteden for å spille :p

5498501[/snapback]

Ikke uttal deg om ting du ikke vet noe om.

 

On-topic: Har det noe å si hva folk synes om jenter som spiller wow daglig? Eller gutter som spiller wow daglig for den saks skyld. Folk kan vel i grunnen mene akkurat hva de vil, eller får du det mindre morsomt hvis andre ikke liker det? Så hva om de tror du er feit og kvisete uten noe liv, har det noen reell effekt på livet ditt?

Lenke til kommentar

I de to forrige guilda jeg var med i var det jenter som var GM. I det nåværende guildet mitt har vi kvinnelig co-GM, nestleder eller hva man skal kalle det...

 

Har telt over, og kom fram til at ca. 10% av de aktive spillerne i guildet er jenter.

 

 

 

 

Forresten, det med hu Kate som kler av seg og spiller wow - det er ikke virkeligheten vettu... Det er noe som kalles målgruppe-orientert markedsføring, d'oh...

 

Ekte bilder av ekte wow-gamers

Lenke til kommentar

I guildet mitt har vi rundt 50% jenter (guilden er kanskje ikke så stor men vi har ca. 20 jenter og 20 gutter i den aktive brukerbasen. Fortsatt morro synes nå jeg).

Folk flest er kanskje på den litt "geeky" siden(rp server), men det er da stor sett vanlige folk vi har guildet. Å så langt jeg vet ser vel de fleste jentene helt greie ut, eller faktisk ganske godt ut.

 

I følge statistiker jeg har sett er det vel 1/3 jenter mot gutter i det globale mmorpg miljøet(resultatet kan vel ha fått en liten boost takket være mmorpg tilstandene i det "fjerne østen"). Hvordan dette utviklet seg etter WoW er vanskelig å si. Men det er jevnt over mange flere jenter som spiller slike spill enn man skulle tro.

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar

søte jenter...men dem faller jo under kattegorien "unge jenter som liker å flørte med gutter av alle aldre uansett hvor dem er...i spill som i RL" :cool:

 

Hun ene jenten i den gamle guilden min var 15 år og hintet konstant til ja..dere vet hva..jeg mener ALLE gutter tenker p når en jente klager over at hun klør på rumpa i guildchat.

 

EDIT: Men det skal sies at jeg nok har vært i party med en del jenter som ikke har hintet til noe som helst. Så dem noenlunde seriøse finnes nok i wow, uten tvil.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...