Gå til innhold

gamer girls? synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er veldig hyggelig med jenter i guildet, selv om det strengt tatt ikke er så mye forskjell på kjønnene etter noen tusen mil med bredbånd.

 

Det er bare to ting som er annoying. Det ene er jenter som tar av på den oppmerksomheten de får i spillet. Det andre er de gutta som gir dem det.

Det er litt sånn "oh noes..." hvis du skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar

Til opplysning tror jeg ikke Kate (fra hennes playground ) "spiller" wow. Så jo intervjuet med henne på et klipp. Hun hadde en eller annen low-lvl char på en server og hun hadde ikke snøring på wow forøvrig. Hun laget sikkert char'en når hun måtte vente på fotografen som skulle ta bilde av henne mens hun kledde av seg:)

 

En jente som Kate finner nok null glede i et spill som wow. Med en kropp som hennes, samt passe lite oppi toppen, så er det nok best at hun holder seg til det hun gjør best....

Lenke til kommentar
Hadde ei jente i guilden (stakk i går, hun ble anklaget for hacking / duping), og hu var skikkelig wicked på farming. http://www.hygeia-health.co.uk/trash/compendium/05.jpg

Hadde farma 7 forors, mange mounts, 2 elementium attuned blades etc. Ble litt for mye for enkelte i guilden å tro på, så de anklaget henne for duping.

 

Kan vel nevne at co-gm er ei dame også.

5494438[/snapback]

 

Hvilken klasse var hun? Mage? Solofarmet hun enkelte bosser i DM da? Hvem?

 

Hehe.. kjenner jeg ble litt sugen på 30k gull ja... :D

Lenke til kommentar

Litt semi-OT: Spiller selve FF Online og kjenner mange jenter der. Et par er ganske stygge, men er også noen ganske pene der. Er også folk på godt over 30 med unger i "fjortiss-alderen" some spiller. Bl.a. en tobarnsmor på noen og 30 og en firebarnsfar på 48. Klart det finst nerdete småunger der også, men de fleste er faktisk +- 20 år.

Lenke til kommentar

I dag tidlig klokka 06.50, vekkerklokka ringer og eg står opp..

Madammen: "Tror jeg sover litt til i dag"

Meg: "Når la du deg?"

Madammen: "04.30"

Meg: "Blei du ferdig med q'ene"

Madammen: "Ja, hadet" ... snur seg og sover videre...

....

Greitt med samboer som er nesten like hekta som en selv. Men eg klarer nå i det minste å komme meg i seng rundt midnatt når eg skal på jobb. Nerf skole.. savner det .. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Med 5 millioner brukere så er det garantert at du møter alle typer mennesker - jeg har spilt World of Warcraft med den gamle sjefen min, og han var 50.

Uansett, ikke tenk på hvordan personen bak karakteren ser ut, sålenge vedkommende er hyggelig, oppfører seg skikkelig og vet hvordan man spiller.

Lenke til kommentar
Hadde ei jente i guilden (stakk i går, hun ble anklaget for hacking / duping), og hu var skikkelig wicked på farming. http://www.hygeia-health.co.uk/trash/compendium/05.jpg

Hadde farma 7 forors, mange mounts, 2 elementium attuned blades etc. Ble litt for mye for enkelte i guilden å tro på, så de anklaget henne for duping.

 

Kan vel nevne at co-gm er ei dame også.

5494438[/snapback]

 

Fy faen for en svettnerd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...