Gå til innhold

gamer girls? synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, ja, sånt er lamt.

 

"Puppene mine er så tørre, må nesten spyle dem med litt vann. 500g så får dere se på cam"

 

I wow sammenheng er det litt lamt ja.

 

Men tenk på en ting. Om jeg fikk 500gull for å vise stellet mitt på webcam så hadde jeg gjort det uten å tenke meg om hehe..til hvem som helst. Men så er det forskjell på gutter og jenter da:)

Lenke til kommentar
Uff, ja, sånt er lamt.

 

"Puppene mine er så tørre, må nesten spyle dem med litt vann. 500g så får dere se på cam"

 

I wow sammenheng er det litt lamt ja.

 

Men tenk på en ting. Om jeg fikk 500gull for å vise stellet mitt på webcam så hadde jeg gjort det uten å tenke meg om hehe..til hvem som helst. Men så er det forskjell på gutter og jenter da:)

5500897[/snapback]

 

Hahaha :=)

Alt for Thorium armor :thumbup:

Lenke til kommentar

Her er en link til en side med wow spillere fra hele verden.

Denne er mere brukt en den som ble linket tidligere i dag.

Som man ser ut fra det her så er stemple stygg og feit dame som gamer helt feil.

 

Postet og tidligere at for meg så spiller det liten rolle om det er jente eller gutt som spiller. Utseende har heller ingen betydning i wow. For meg er det hvordan de spiller som betyr noe :cool:

 

Men klart det, finner man en flørt i wow og faller for hverandre er man på en måte heldig med en del av forholdet. Felles interesse for wow ;)

 

Link

http://www.facesofwow.com/gallery/thumbnails.php?album=topn

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
hehe..mange "fake" bilder fra den linken der Dark:)

 

Allerede på side 1 så jeg 4 bilder som med stor sannsynlighet ikke har noe som helst med den personen som la ut bilde å gjøre:)

5501053[/snapback]

 

Hehe sikkert noen fake der som det er overalt ;)

Men på BL der jeg spiller er mange av bildene ekte.

Har sett på div. guild forum rundt om kring på BL, og de jentene som det er bilde av der er ekte av de jeg kjenner til. :cool:

Lenke til kommentar
hehe..mange "fake" bilder fra den linken der Dark:)

 

Allerede på side 1 så jeg 4 bilder som med stor sannsynlighet ikke har noe som helst med den personen som la ut bilde å gjøre:)

5501053[/snapback]

 

Hehe sikkert noen fake der som det er overalt ;)

Men på BL der jeg spiller er mange av bildene ekte.

Har sett på div. guild forum rundt om kring på BL, og de jentene som det er bilde av der er ekte av de jeg kjenner til. :cool:

5501092[/snapback]

 

Her er en jente på BL.

http://www.facesofwow.com/gallery/displayi...album=251&pos=1

Lenke til kommentar
Hmm kanskje hehe. Men hun var egentlig ikke noe digg hehe. Men hun så normal ut da..så det er mulig hun spiller wow ja :thumbup:

 

Men bilder hvor man er stilt opp som modell...alla 4 av dem på tidligere link..lyser "fake" helt fra lindesnes til nordkapp:)

5501138[/snapback]

 

Ja, model bilder er nok fakes ja.

Så etter ett til der fra en svensk ally jente som jeg vet er ekte.

Hun er søt, men bilde er fjærnet. Har sikkert blitt plaget ingame med whispers fra småkåte ally gutter :(

Lenke til kommentar
Jess, som vi alle vet skal dataspill kun brukes til å sjekke opp det motsatte kjønn, ikke noe annet. Nåde den som rollespiller eller velger et annet kjønn enn sitt eget! Syke jævler 

 

LOL..selv spiller jeg ikke female pga at da hadde jeg ikke fått spilt pga at jeg hadde gjort helt andre ting :blush:

 

Men uansett spiller jeg aldri female i spill!

Lenke til kommentar
menn som spiller som females på WoW syns eg e sjukt...

5501677[/snapback]

 

Jess, som vi alle vet skal dataspill kun brukes til å sjekke opp det motsatte kjønn, ikke noe annet. Nåde den som rollespiller eller velger et annet kjønn enn sitt eget! Syke jævler :(

5501711[/snapback]

 

Kan være forvirrende faktisk.

Lenke til kommentar
menn som spiller som females på WoW syns eg e sjukt...

5501677[/snapback]

 

Jess, som vi alle vet skal dataspill kun brukes til å sjekke opp det motsatte kjønn, ikke noe annet. Nåde den som rollespiller eller velger et annet kjønn enn sitt eget! Syke jævler :(

5501711[/snapback]

 

Kan være forvirrende faktisk.

5501733[/snapback]

 

Jepp, jeg vet hva du mener. Jeg går ALLTID utifra at alle female characters i spillet er også av det svake kjønn på ordentlig! Det er da bare sunn fornuft å tenke sånn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...