Gå til innhold

gamer girls? synspunkter


Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en norsk jente som spiller Priest på Silvermoon. Har sinnsykt nice gear, og er officer i et av de bedre guildene. Hun skriver "! ! !" til meg når hun er sinna eller ikke liker noe, og da blir jeg litt redd og logger ut :(

 

Snakkes.

5495676[/snapback]

Jeg kjenner også denne jenta. Jeg kan også bekrefte at jeg er litt redd henne. D:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjenner en norsk jente som spiller Priest på Silvermoon. Har sinnsykt nice gear, og er officer i et av de bedre guildene. Hun skriver "! ! !" til meg når hun er sinna eller ikke liker noe, og da blir jeg litt redd og logger ut :(

 

Snakkes.

5495676[/snapback]

Jeg kjenner også denne jenta. Jeg kan også bekrefte at jeg er litt redd henne. D:

5496398[/snapback]

 

Jeg kjenner ikke denne jenta og "lever" i beste velgående på Silvermoon :tease:

Lenke til kommentar

Jeg er rimelig lei selv av å høre "jasså, du er jente som spiller pc spill, da er du GARANTERT SKIKKELIG STYGG og har INGEN venner!", men etterhvert har jeg merket meg at det er nesten utelukkende fjortissfaener som sier det.

Gutter\menn som er voksne i toppen og har litt IQ, sier mye heller "kult, nice!".

Hører rykter om at jeg ikke er den eneste jenta i guilden vår, men jeg har ingen anelse hvem de andre skulle være, de gjør ihvertfall minimalt ut av seg isåfall:p

 

Forresten, det hjelper nada å legge ut bilde av seg når man blir anklaget for å være stygg, da får man bare "yeah right, som om det er deg! stygging, tør ikke vise ekte bilde!" tilbake

Endret av Athene
Lenke til kommentar

Har funnet ut at vi har godt over gjennomsnittet av "jenter" i guilden. Guildmasteren vår er jente/dame (Ffion), samt at veldig mange av de mest aktive i guilden er damer som er godt over 20. Familiefedre finnes også, men det blir en annen sak.

 

Jeg har funnet ut at jenter ofte er mer hjelpsomme enn majoriteten av gutter. Spør man, så får man hjelp. Stort sett da. Finnes sikkert jenter som spiller, og som oppfører seg dårlig, men de har jeg ikke møtt enda.

Lenke til kommentar
Jeg er rimelig lei selv av å høre "jasså, du er jente som spiller pc spill, da er du GARANTERT SKIKKELIG STYGG og har INGEN venner!", men etterhvert har jeg merket meg at det er nesten utelukkende fjortissfaener som sier det.

Gutter\menn som er voksne i toppen og har litt IQ, sier mye heller "kult, nice!".

Hører rykter om at jeg ikke er den eneste jenta i guilden vår, men jeg har ingen anelse hvem de andre skulle være, de gjør ihvertfall minimalt ut av seg isåfall:p

 

Forresten, det hjelper nada å legge ut bilde av seg når man blir anklaget for å være stygg, da får man bare "yeah right, som om det er deg! stygging, tør ikke vise ekte bilde!" tilbake

5497389[/snapback]

 

:ermm::roll: Best og ikke si no altså?

derfor er det sikkert flere jenter som spiller en man tror, pga fjortissfaener.

Og som alle vet er Wow fulle av de :roll:

Lenke til kommentar
det er ikke sikkert.. er ikke sikkert du er så fin at de ikke trur det er deg.

5497423[/snapback]

Kanskje ikke for alle jenter, men been there, done that, yey phun not, fuplz kthx bye, etc...

 

h3nrik: Og gutter som sier det er det bare å styre unna.

 

jonasdaman: Helt riktig, jeg unngår bevisst ganske ofte å si noe om kjønnet, hvis jeg tror det er mange fjortisser tilstede. Ekke vits å si noe, blir bare gidde, hjernedøde diskusjoner av det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...