Gå til innhold

gamer girls? synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min beste WoW venn er faktisk en jente, hun ser ikke super moddelish ut heller, men det er jo bare drit fett at jenter spiller..

 

Ja, akkuratt som RogerWilco sa. Er det bare kvisete nerdete gutter som spiller wow? slev har jeg.. ingen kviser atm:P

5494254[/snapback]

 

jau.. vi vet jo allerede at Kate fra. Kates playground. (pin up model) spiller wow .

Lenke til kommentar
Det blir vel akkurat som folk tror om gutter som spiller WoW flere timer hver dag, at det er bare nerdete, kvisete fjortisser.

 

Men fakta faen er at hvem som helst kan bli avhengig av den dritten her :p

5494061[/snapback]

 

Er jo en del nerder og fjortiser som spiller, det er ikke til å skyve innunder teppet, men det er forbausene hvor bredt spekter av spillere det er som spiller. Det er langtifra bare nerder som spiller.

 

Forresten, hvordan klarer man å få tid til WoW og kjæreste? Jeg mener, hvem blir ikke forbannet av at kjæresten sitter og spiller og raider istedenfor å være med sin kjære?

Selv klaner i BF2 eller Counter-Strike er vanskelig nok, kan liksom ikke si at en er opptatt med den viktige klankampen.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Hadde ei jente i guilden (stakk i går, hun ble anklaget for hacking / duping), og hu var skikkelig wicked på farming. http://www.hygeia-health.co.uk/trash/compendium/05.jpg

Hadde farma 7 forors, mange mounts, 2 elementium attuned blades etc. Ble litt for mye for enkelte i guilden å tro på, så de anklaget henne for duping.

 

Kan vel nevne at co-gm er ei dame også.

5494438[/snapback]

 

Har hun bare bottomless eller?

Lenke til kommentar
Hadde ei jente i guilden (stakk i går, hun ble anklaget for hacking / duping), og hu var skikkelig wicked på farming. http://www.hygeia-health.co.uk/trash/compendium/05.jpg

Hadde farma 7 forors, mange mounts, 2 elementium attuned blades etc. Ble litt for mye for enkelte i guilden å tro på, så de anklaget henne for duping.

 

Kan vel nevne at co-gm er ei dame også.

5494438[/snapback]

 

Har hun bare bottomless eller?

5494449[/snapback]

Hun hadde kort sagt alt som farmes kan.

Lenke til kommentar

Vi har 5 jenter i guilden. Kjæresten til GM spiller og.

Tenker egentlig aldri over hvordan persjonen bak charen ser ut.

For meg betyr det mer at de jeg spiller med gjør jobben sin, og spiller bra.

 

Synes det er hyggelig at jenter spiller wow. :thumbup:

 

Er glad for at flere jenter står frem og sier de spiller dataspill.

Vi behøver egentlig ikke gå så mange år tilbake, før ble jo spilling sett på som nerdete og en ren gutteting. :no:

 

Så stå på jenter. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...