Gå til innhold

Valentines day 2006-tråden


sparks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
ok. jeg sender 7 roser og avslutter kortet med glad i deg. Trenger jeg veldi mye mer tekst? Jeg synes dikt kanskje virker dumt.

5597064[/snapback]

 

Du må bare skrive happy valentines day, og så eventuelt glad i deg

 

Jeg har/hadde store planer om å dra på blomsterbutikken i dag, for å kjøpe 12 røde roser til samboeren min (høyeste uttrykk for kjærlighet er 12 roser)

 

Men så har jeg havna i det klebrige dillemmaet at han lånte 500 kroner av meg i helga til mat (jeg betaler husleia og han maten) og jeg skulle få de tilbake ASAP.. men han har altså ikke klart å få tatt ut pengene fikk jeg beskjed om pr sms, så da ser det ut til at det ikke blir valentines kort + roser til han.. Er jo litt irriterende for meg som får planene ruinert, og kan jo ikke akkurat fortelle han hvorfor det er viktig for meg å få de pengene i dag når jeg får stipend i morgen...

 

Har 12 kroner i lomma, ikke nok til kort engang.. så jeg får ta meg en tur i grøfta å se etter årets første løvetann , og så lage ett kort selv... eller...

 

Pføy.. ikke noe artig, jeg hadde jo så lyst å ovveraske han.. hadde avtalt med naboen at blomstene skulle stå inne hos henne i kveld slik at han ikke fikk se de før i morgen :ermm:

 

:cry: Jeg som hadde gleded meg sånn til å få stua pyntet med noen fine blomster..

Lenke til kommentar

Valentines day er bare enda en del av den uendelig store haugen med dritt og tull vi "adopterer" fra USA. Er bare her for å få oss til å bruke mer penger.

ta heller å gi din kjære en bukett på f.eks en onsdag....bare fordi det er onsdag. Da blir de mye gladere for de forventer ikke en slik gest på en vanlig dag.

Endret av tjott
Lenke til kommentar
Valentines day er bare enda en del av den uendelig store haugen med dritt og tull vi "adopterer" fra USA. Er bare her for å få oss til å bruke mer penger.

ta heller å gi din kjære en bukett på f.eks en onsdag....bare fordi det er onsdag. Da blir de mye gladere for de forventer ikke en slik gest på en vanlig dag.

5598029[/snapback]

 

 

sant nok.. men selv om du gir gave på valentines dag betyr ikke det at du ikke kanb gi blomster på en hvilken som helst onsdag ellers..

 

så slipper hun å bli skuffet på valentines dag og..?

 

 

det er noe med det å leve i et samfunn.. Det har sine "bakdeler" og fordeler..

 

Selv sitter jeg og angrer på at jeg kjøpte tre roser og ikke 12.. :(

(men hun får bamse med hjertegenser og et større kort da :hmm:

Endret av TorgeirS
Lenke til kommentar
Valentines day er bare enda en del av den uendelig store haugen med dritt og tull vi "adopterer" fra USA. Er bare her for å få oss til å bruke mer penger.

ta heller å gi din kjære en bukett på f.eks en onsdag....bare fordi det er onsdag. Da blir de mye gladere for de forventer ikke en slik gest på en vanlig dag.

5598029[/snapback]

 

Som jeg har nevnt før i valentines-tråd, Denne tradisjonen er en av de få som ikke er adoptert fra USA.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...