Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dokka til Richard sto til 100k før idag, men siden det nå står 5.000 der så var nok det bare en trykkleif.

6045647[/snapback]

 

Neppe trykkfeil, men folk drev å la inn falske bud, og det så ut som budet kom automatisk opp. Begge dukkene var langt over 100.000,- i går.

Lenke til kommentar

Lurer på om Robin har guts nok til å si fra at han ikke elsker Jessica så høyt som han burde. Han tviler jo helt klart på hele forholdet, men tør ikke si det fordi Jessica ikke forstår noenting. Han sier hans kjærlighet til sin forrige eks føltes mye sterkere enn det gjør nå, og han ser ingen framtid for dem utenfor huset.

 

http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1146946557dfsk

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

De har visst snakket i natt, og Robin har innrømmet ting for Jessica.

 

"-Jeg tror ikke du kommer til å gi det en sjanse når vi kommer ut, sier Jessica etter en liten stund.

-Det tror ikke jeg heller, svarer Robin.

-Men hvorfor er du forlovet med meg da ?, fortsetter Jessica.

-Fordi jeg liker deg, men alt gikk så fort, svarer Robin."

Lenke til kommentar

Hun tok det seriøst tror jeg. Ikke noen "hissy fit" hvertfall.

 

Men nok om det. Ser det står at fjorårets BB-vinner, Britt kommer i studio i kveld. Hvor ble det av henne egentlig? Alle tidligere BB-vinnere har jo liksom vært mediayndlinger i årevis etterpå. Britt bare forsvant fullstendig, ingen sydenturer sponset av Se&Hør, ingen oppslag om kjendiskjærester osv..trodde ikke man kunne velge å være i fred for sladrepressen når man kom ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg tror ikke jeg hadde klart å ta noe den damen sier seriøst når hun står kun i en truse og sier det... Må være utrolig plagsomt i lengden at hun tasser rundt i bare undertøyet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...