Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Trenger vi virkelig flere middelmådige sangere? Nivået i år har vært dårlig. Skal vel litt til å slå Kjartan Salvesen, men det ser jo ut som det er håp.

 

De innledende er morsomme til en viss grad, mens resten ikke er det helt store.

5499811[/snapback]

 

kjartan Salvesen er dårligere enn Kurt Nilsen og Jorun Stiansen da :p. Eg har sett litt på idol og merker at NOEN folk har noen nydlige stemmer, så eg trur nok nivået blir minst like bra som dei tre siste åra ;)

5503652[/snapback]

 

Du tok ikkje heilt det med Kjartan der du :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han til høyre er mer "Whæw, sjekk de titsa a'! Hu sender vi videre" mens han til venstre har mer "Oi, faen, lillemann slår til igjen... Håper ingen la merke til det"-uttrykk i ansiktet ...

 

Anyhow, strikkegutten var den definitive taper. Hva var pointet med de jævla autografene på t-skjorta? Taper.

Lenke til kommentar
Trenger vi virkelig flere middelmådige sangere? Nivået i år har vært dårlig. Skal vel litt til å slå Kjartan Salvesen, men det ser jo ut som det er håp.

 

De innledende er morsomme til en viss grad, mens resten ikke er det helt store.

5499811[/snapback]

 

kjartan Salvesen er dårligere enn Kurt Nilsen og Jorun Stiansen da :p. Eg har sett litt på idol og merker at NOEN folk har noen nydlige stemmer, så eg trur nok nivået blir minst like bra som dei tre siste åra ;)

5503652[/snapback]

 

Du tok ikkje heilt det med Kjartan der du :tease:

5504200[/snapback]

Det er morsomt med språklige virkemidler.

 

Ser ut som idol blir jevnt iår.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Fint kopetryne på han ene dommer'n  :thumbup:

5509153[/snapback]

Kan ikkje ta han der alvorlig altså, ser ut som han får orgasme for kvar som syng litt bra.

 

Tragisk kommentar til ho frå Oslo med piercingen. "Du ser litt kjedelig ut", "Du ser ikke så bra ut"...

 

Strikkefyren var ganske komisk, han var jo heilt på tur.

Lenke til kommentar

Flire deg ihjel av noe så tragisk? Tor-Milde er en idiot som liker å slenge med leppa, intet mer. Nei, Oslo audition var ok, men jeg irriterer meg fortsatt grenseløst over Solveig Kloppen og "han fyren" Skal du tisse eller skal du bæsje? Er ikke begge to godt over 30?. Jeg kommer til å boikotte idol til neste år og holde meg til American Idol. Der er både programlederen og dommerene tusen ganger bedre. Jeg elsker/hater Simon, og digger Paula og Randy. Tv2 har ødelagt idol og for meg er det over fra neste år.

 

Det beste med Fredagens idol var for meg den siste auditionen. Det var en søt og god jente med en fin stemme, og jeg ønsker henne lykke til. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...