Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Er det flere som synes det begynner å bli litt plagsomt med at Tone Lise sier "... og da er det jeg som bestemmer"??  Vi har fått med oss at ho er sjefen, lissom..

5511631[/snapback]

Jævlig plagsomt...ho er alltid den som kommenterer til slutt, er ho så dårlig til å vurdere deltakarane at dei andre må kommentere først så ho kan henge seg på ein av dei? Kan nesten virke sånn, og den "Og da er det jeg som bestemmer..."-kommentaren går meg på nervene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Norge møter ca 8000 opp til audition, mens i USA der det er "litt" flere mennesker, så møter kanskje 50 000(!) mennesker opp.

Enkel logikk sier jo da at det vil befinne seg flere talenter i den amerikanske versjonen enn i den norske. Det samme gjelder også antall særinger. Det vil være flere av dem der det er flere folk.

Hvis dommerne skal sende videre det samme antallet både i USA og i Norge (dvs 100 stk) og de da naturlig nok sender de 100 beste, så vil også kvaliteten automatisk være bedre i USA.

 

 

Så det er ren og kjær logikk... :thumbup:

Endret av VikingF
Lenke til kommentar
Ørjan er jo helt klart best, og kulest  ;)

5537590[/snapback]

 

Jeg har sagt at i år skulle jeg ikke se på. Det feilet, og jeg finner meg selv gang på gang sittende foran skjermen å se på.

Men jeg skulle ikke ha noen favoritt i år. Og det er jo ikke så vanskelig, da det er svært få, nærmest ingen interessante personer der i år. Den eneste jeg håper går videre er Ørjan. :)

Lenke til kommentar
Ørjan er jo helt klart best, og kulest  ;)

5537590[/snapback]

 

Jeg har sagt at i år skulle jeg ikke se på. Det feilet, og jeg finner meg selv gang på gang sittende foran skjermen å se på.

Men jeg skulle ikke ha noen favoritt i år. Og det er jo ikke så vanskelig, da det er svært få, nærmest ingen interessante personer der i år. Den eneste jeg håper går videre er Ørjan. :)

5537959[/snapback]

 

Er ørjan han pene?

Hva heter han som er så sinnsykt digg? nam nam nam!!

og som synger så fint i tillegg! z3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...