Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Der vil jeg stoppe deg litt Clerion, for Alejandro Fuentes fra i fjor har gjort det merkverdig bra i det siste.

 

Angående Kurt liker jeg ham ikke for når jeg prata med han for en tid tilbake virka han så jævlig snørrhoven. Skulle liksom starte å ta penger for at folk skulle se ham eller noe.. Tøvball hele karen :p Likte ham FØR han ble kjent jeg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der vil jeg stoppe deg litt Clerion, for Alejandro Fuentes fra i fjor har gjort det merkverdig bra i det siste.

 

Angående Kurt liker jeg ham ikke for når jeg prata med han for en tid tilbake virka han så jævlig snørrhoven. Skulle liksom starte å ta penger for at folk skulle se ham eller noe.. Tøvball hele karen :p Likte ham FØR han ble kjent jeg :p

5461549[/snapback]

Sånn er det desverre med alle(?) som går fra å være "ingen" til "kjendis", spesielt dersom det går så fort som det har gjort med Kurt f.eks. Man mister bakkekontakten.

 

Dog, etter hva jeg har hørt så har Kurt fått skryt for at han ikke har mistet bakkekontakten. But what do I know ;)

Lenke til kommentar

Var det noen som så det programmet på Zebra med alle de som gikk videre?

 

Det var en kar der som var j*** bra vokalt sett, men han gikk bare såvidt videre fordi to i juryen mente at det var for "musikalaktig". :no:

 

Hvis ikke han kommer blant topp10, så er det noe galt et sted. Jeg mener at han er en av de dyktigste som har deltatt i norsk idol gjennom tidene (selvfølgelig med unntak av Kurt N.). Stemmemessig liknet han litt på Daniel Lindström. :yes:

Endret av VikingF
Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig idol er ganske grei underholdningen jeg. Selv helt sånn jevnt over. Tone-Looser er egentlig okså teit, men det får nå være. Faktisk synes jeg Tor Milde er ganske bra underholdning. Han får jo alle de "stakkars" talentene til å begynne å grine. Merkelig med det. Samtidig så har han faktisk litte granne peiling.

 

De to nye dommerne var litt mer fair mot de som ikke var så flink, men sånn sett var det alt. Jeg tror og mener at dommerne burde være flinkere til å velge folk som synger mer alternativ musikk. Ikke bare dem som synger helt mainstream musikk.

 

Forresten må jeg få si at mine to favorittdeltakere gjennom alle sesongene er Kurt Nilsen og Margareth Berger (Eller hvordan det nå staves). To som er flinke til å synge, samtidig som de har en stemme litt utover den helt ordinære.

 

Vel vel. Adios Amigos

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller får man lyst til å hive noe hardt på tv'en hver gang Solveig kloppen viser trynet sitt? Hvis Solveig leser dette så.

 

1. Du finnes ikke morsom

2. Den iditioske spleisingen din var så irriterende at jeg holdt på å knuse tv'en min

3. Se punkt 1. og 2.

Lenke til kommentar

Er ikkje vidare begeistra for programleiarane eg heller nei...ikkje så galt som då Solveig og ho andre hadde det, men milevis unna Thomas og Harald.

 

Det var da som faen at Zebra skal vise heile rundene, har ikkje det eg. Blir for masse tjafs og tullball i dei vanlege sendingane. Du ser kanskje 1 eller 2 som er middels ok til å synge, mens halve programmet går med til å prate med folk, noko som er totalt uinteressant for min del

Lenke til kommentar
Trondheim hadde det dårligste auditionprogrammet så langt....  :nei:

5499133[/snapback]

 

Syns faktisk dette ver det mest underholdende, lo så eg grein nesten :!:

5499598[/snapback]

 

 

Ja, det var da underholdende nok. :D

 

Det jeg mente var at nivået på de som gikk videre var spesielt dårlig. For mange som ikke greide å treffe de høye tonene og som sang falskt som likevel fikk gå videre. :)

Lenke til kommentar
Trondheim hadde det dårligste auditionprogrammet så langt....  :nei:

5499133[/snapback]

 

Syns faktisk dette ver det mest underholdende, lo så eg grein nesten :!:

5499598[/snapback]

 

 

Ja, det var da underholdende nok. :D

 

Det jeg mente var at nivået på de som gikk videre var spesielt dårlig. For mange som ikke greide å treffe de høye tonene og som sang falskt som likevel fikk gå videre. :)

5499614[/snapback]

 

 

Åå,ja da beklager eg! Det var eg som missforstod deg da, ja er enig i med deg angående det tekniske nivået i forhold til det vi har sett tidligere,men de var jo forsåvidt sikkert dommerne også :whistle:

Lenke til kommentar
Trenger vi virkelig flere middelmådige sangere? Nivået i år har vært dårlig. Skal vel litt til å slå Kjartan Salvesen, men det ser jo ut som det er håp.

 

De innledende er morsomme til en viss grad, mens resten ikke er det helt store.

5499811[/snapback]

 

kjartan Salvesen er dårligere enn Kurt Nilsen og Jorun Stiansen da :p. Eg har sett litt på idol og merker at NOEN folk har noen nydlige stemmer, så eg trur nok nivået blir minst like bra som dei tre siste åra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...