Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en Warlock i lvl 57 og den er specca demonology.

i lvl 55 grinda jeg 53 og 54 elites  :ohmy:

Med Felguard

7560884[/snapback]

 

So? Det kan absolutt alle warlocker som har fear hotkeyet.

 

Og, ikke for å høres ut som en elitistisk kuk her, men kom deg til 60 og få deg litt gear før du uttaler deg om hva som er et "bra build".

7561090[/snapback]

 

vel altså, det jeg mente å si var at skaff deg Felguard.

specc i demonology for å få bedre demons, eller hva skal man ellers velge lock for? hvis du ikke gidder å bruke demonene fullt ut kunne man heller valgt mage eller for shadow spellsene priest.Desuuten i mange quest over 50 hvor man trenger en til å tanke, så kan man droppe å ta med tank hvis man har felguard, dessuten kan du heale felguarden, men ikke warren unntatt Healthstone som egentlig er bare mas når andre skal ha de hele tiden

og det med lvling, så har jeg lvla 45-57 på 3 uker så er egentlig ganske fornøyd og er godt på vei til lvl 58

Endret av makri
Lenke til kommentar

45-57 på tre dager hadde vært imponerende. Tre uker er.. vel, jeg brukte tre uker på å levle hunteren min til 60, og det var inkludert tre helger med festing.

 

Felguard er sikkert trivelig om man har ynkelig skade selv, og må bruke en demon for å drepe noe, men hvis man har en del +dmg vil man SKALERE, i motsetning til å være stuck på "oh so imba" 1k crits av demonen sin.

 

Er det bare jeg som ser hvor latterlig det er å sentrere et helt build rundt en hjelper, fremfor å booste sin egen skade? Som sagt, sikkert koselig med dårlig gear, men det skalerer ikke i nærheten av affliction eller pewpewsb-spec.

Lenke til kommentar

Ja, ser ut som det har vært masse diskusjoner om hva som er best av affliction og demonygly til grinding... er det noen som har testet ut begge deler? selv har jeg bare prøvd affliction og distruction, men frister utrolig å skifte til felguard når tbc kommer...

 

Hvis noen har prøvd ut begge deler... hva mener dere har vært best? Begrunn

 

PS: Vil helst ha svar av folk som har testet begge deler

Lenke til kommentar
Ja, ser ut som det har vært masse diskusjoner om hva som er best av affliction og demonygly til grinding... er det noen som har testet ut begge deler? selv har jeg bare prøvd affliction og distruction, men frister utrolig å skifte til felguard når tbc kommer...

 

Hvis noen har prøvd ut begge deler... hva mener dere har vært best? Begrunn

 

PS: Vil helst ha svar av folk som har testet begge deler

7564681[/snapback]

 

Har testet begge deler en god del til grinding i Burning Steppes på elite dragonkin. Damage-output messig er det ikke mye som skiller synes jeg, tatt pet'en i betraktning, men man har *mye* mer nedetid med affliction/destro build enn med demonology. I tillegg holder felguard agro mye bedre enn VW. Det eneste drawback'et med felguard vs VW er at den mangler AOE taunt(se bort fra cleave, den funker bare på mob+en til) og self heal.

 

Så min konklusjon er: PVP: Demonology, Grinding: Demonology, END-GAME (ikke strat/scholo.. men mer Pre BWL:) "Gode gamle" SM/Ruin

Lenke til kommentar
45-57 på tre dager hadde vært imponerende. Tre uker er.. vel, jeg brukte tre uker på å levle hunteren min til 60, og det var inkludert tre helger med festing.

 

Felguard er sikkert trivelig om man har ynkelig skade selv, og må bruke en demon for å drepe noe, men hvis man har en del +dmg vil man SKALERE, i motsetning til å være stuck på "oh so imba" 1k crits av demonen sin.

 

Er det bare jeg som ser hvor latterlig det er å sentrere et helt build rundt en hjelper, fremfor å booste sin egen skade? Som sagt, sikkert koselig med dårlig gear, men det skalerer ikke i nærheten av affliction eller pewpewsb-spec.

7564257[/snapback]

 

Demonology er jo spekkfull av ting som booster deg i tillegg til pet. Demonic embrace, fel stamina, fel intelect, master demonologist, demonic tactics, demonic knowledge, soul link (som får en +dmg buff, godt for PvE damage). Jeg har ikke eksperimentert så mye, men både affliction treet og destruction treet gir mindre spelldamage + og %vis damage +. Affliction treet veier jo opp for dette på andre måter, men dyp destruction virker som bortkastede poeng for PvE. Skal selv gå for enten 9/41/11 eller 40/21 build på level 70 og regner med å holde meg on par DPSwise med de fleste.

Lenke til kommentar
45-57 på tre dager hadde vært imponerende. Tre uker er.. vel, jeg brukte tre uker på å levle hunteren min til 60, og det var inkludert tre helger med festing.

 

Felguard er sikkert trivelig om man har ynkelig skade selv, og må bruke en demon for å drepe noe, men hvis man har en del +dmg vil man SKALERE, i motsetning til å være stuck på "oh so imba" 1k crits av demonen sin.

 

Er det bare jeg som ser hvor latterlig det er å sentrere et helt build rundt en hjelper, fremfor å booste sin egen skade? Som sagt, sikkert koselig med dårlig gear, men det skalerer ikke i nærheten av affliction eller pewpewsb-spec.

7564257[/snapback]

Lær deg warlock før du snakker tøv, det skalerer faktisk vanvittig mye.

Lenke til kommentar
45-57 på tre dager hadde vært imponerende. Tre uker er.. vel, jeg brukte tre uker på å levle hunteren min til 60, og det var inkludert tre helger med festing.

 

Felguard er sikkert trivelig om man har ynkelig skade selv, og må bruke en demon for å drepe noe, men hvis man har en del +dmg vil man SKALERE, i motsetning til å være stuck på "oh so imba" 1k crits av demonen sin.

 

Er det bare jeg som ser hvor latterlig det er å sentrere et helt build rundt en hjelper, fremfor å booste sin egen skade? Som sagt, sikkert koselig med dårlig gear, men det skalerer ikke i nærheten av affliction eller pewpewsb-spec.

7564257[/snapback]

 

hvis man bare konsentrer på egen damage og putter alt på destruction/affliction og driter i demonen så velg mage isteden.og som sagt, i demonology builden så er det masse som gjør deg bedre, for eksempel mer hp, mer mana, mer damage.

og du prater om dårlig gear, unskyld meg men. Hvem i helvete er det som har sagt om at du builder opp bedre demons så har du dårlig gear? :ermm:

og bare for å få sagt det, å lvle til 60 på tre uker viser bare hva man bruker fritiden på. da sier jeg bare til deg Loeve: skaff deg et liv. jeg gidder ihvertfall ikke å spille WoW 3-4 timer dagen, da er det ikke gøy. Det blir bare mas :ermm::ermm:

Endret av makri
Lenke til kommentar
45-57 på tre dager hadde vært imponerende. Tre uker er.. vel, jeg brukte tre uker på å levle hunteren min til 60, og det var inkludert tre helger med festing.

 

Felguard er sikkert trivelig om man har ynkelig skade selv, og må bruke en demon for å drepe noe, men hvis man har en del +dmg vil man SKALERE, i motsetning til å være stuck på "oh so imba" 1k crits av demonen sin.

 

Er det bare jeg som ser hvor latterlig det er å sentrere et helt build rundt en hjelper, fremfor å booste sin egen skade? Som sagt, sikkert koselig med dårlig gear, men det skalerer ikke i nærheten av affliction eller pewpewsb-spec.

7564257[/snapback]

Lær deg warlock før du snakker tøv, det skalerer faktisk vanvittig mye.

7564997[/snapback]

 

Carl M....... HELT ENIG

Endret av makri
Lenke til kommentar
Jeg har en Warlock i lvl 57 og den er specca demonology.

i lvl 55 grinda jeg 53 og 54 elites  :ohmy:

Med Felguard

7560884[/snapback]

 

So? Det kan absolutt alle warlocker som har fear hotkeyet.

 

Og, ikke for å høres ut som en elitistisk kuk her, men kom deg til 60 og få deg litt gear før du uttaler deg om hva som er et "bra build".

7561090[/snapback]

 

vel altså, det jeg mente å si var at skaff deg Felguard.

specc i demonology for å få bedre demons, eller hva skal man ellers velge lock for? hvis du ikke gidder å bruke demonene fullt ut kunne man heller valgt mage eller for shadow spellsene priest.Desuuten i mange quest over 50 hvor man trenger en til å tanke, så kan man droppe å ta med tank hvis man har felguard, dessuten kan du heale felguarden, men ikke warren unntatt Healthstone som egentlig er bare mas når andre skal ha de hele tiden

og det med lvling, så har jeg lvla 45-57 på 3 uker så er egentlig ganske fornøyd og er godt på vei til lvl 58

7564103[/snapback]

tror vi snakker om tid ingame her.
Lenke til kommentar

Litt OT:

 

Psilo. For en lenge lenge siden spurte jeg deg om hvordan du syntes det var å spille som Mage, da var du lvl 30 eller noe og mente du ikke kunne uttale deg så mye før du ble 60. Nå er du seksti, så hva tenker du om mage i forhold til Locks. Har selv startet og spille nå, og da valgte jeg lock, koser meg med det men lurer på å starte opp med en mage alt.

 

:)

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Demobuild er veldig bra til både grinding og pvp. Liker ikke så mye til pve da vi i guilden har regel å bruke imp til pet. Greit med -treath, men jeg er mer for +dmg.

 

Med felguard ute får jeg +800 shadowdmg noe som sparker godt fra seg i pvp. Og intercept er jo herlig mot alle klasser.

Jeg gjorde mer dmg med aff, men jeg tåler en hel del mer med demo. Og grinding er uten nedetid. Må bare lege felguarden av og til.

Endret av Doffar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...