Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Finnes det en addon e.l. som skriker Backlash når jeg får det?

7557135[/snapback]

 

Blizzard's innebygde scrolling combat log!

7557306[/snapback]

"You gain Backlash" i miniskrift i et lite hjørne, ser for meg en slags,

BACKLASH over hele skjermen :p

7557558[/snapback]

 

Shardace. (den gjør mye annet nyttig også :>)

 

Change Log:

4.5.20000 - Added backlash alert

 

http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=4675

7557565[/snapback]

Konge, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Argumenter er fine greier. Hvorfor burde man ha felguard mellom 60-70?

7555866[/snapback]

 

 

Hvorfor felguard: Jeg har enda ikke prøvd felguarden, men har sett mange filmer og dets ultimate grindeegenskaper. Når man i tillegg får en corruption spell til som er perfekt når en har pullet mange mobs. Grindingen med felguard(privar warrior) er derfor mye bedre enn med en voidwalker på slep.

 

Voiden skader lite og når targetet har fått 2-3 Dots har du selv aggroen.. Da bruker du fort mer mana for at targetet skal dø fortere, hvis ikke beiner du langt vekk, eller står der og mister liv.

 

Altså med en Affliction specc blir det mer drikking og spising, med tanke på livet og manaen som blir borte.... Dette = mer nedtid og tregere lvling, men har du en privat healer er sefølgelig affliction best.

 

Jeg skal lvle med en IRL venn som spiller prest, likevel speccer jeg demo for å kunne gå på egenhånd og la det fungere også....

7557129[/snapback]

 

 

Den corruption du snakker om får man i lvl 70, så lite vits å bruke det som et argument ;)

 

Jeg bruker heller imp en VW når jeg uansett får aggro fra dots.

Jeg har en afflication spec nå, eier ikke nedetid. Bare hiver dots på mange mobs, hopper litt rundt, hiver SB vist jeg får nightfall, og bruker drain soul for å gaine mana. NULL nedetid

Lenke til kommentar

jeg har 7/21/23 nå, har såpass i demo for å få sacrifice<3

 

speccer mye destro for å få ruin, men er det lenger et must?

 

Når jeg grinder sacrificer jeg vw, og koser meg med infinite liv.

I PvP bruker jeg succu.

Og til slutt i raiding bruker jeg enten imp eller sacrificer succu.

 

Spiller jeg med riktig build og på riktig måte er vel spørsmålet mitt :)

Lenke til kommentar
Argumenter er fine greier. Hvorfor burde man ha felguard mellom 60-70?

7555866[/snapback]

 

 

Hvorfor felguard: Jeg har enda ikke prøvd felguarden, men har sett mange filmer og dets ultimate grindeegenskaper. Når man i tillegg får en corruption spell til som er perfekt når en har pullet mange mobs. Grindingen med felguard(privar warrior) er derfor mye bedre enn med en voidwalker på slep.

 

Voiden skader lite og når targetet har fått 2-3 Dots har du selv aggroen.. Da bruker du fort mer mana for at targetet skal dø fortere, hvis ikke beiner du langt vekk, eller står der og mister liv.

 

Altså med en Affliction specc blir det mer drikking og spising, med tanke på livet og manaen som blir borte.... Dette = mer nedtid og tregere lvling, men har du en privat healer er sefølgelig affliction best.

 

Jeg skal lvle med en IRL venn som spiller prest, likevel speccer jeg demo for å kunne gå på egenhånd og la det fungere også....

7557129[/snapback]

 

 

Den corruption du snakker om får man i lvl 70, så lite vits å bruke det som et argument ;)

 

Jeg bruker heller imp en VW når jeg uansett får aggro fra dots.

Jeg har en afflication spec nå, eier ikke nedetid. Bare hiver dots på mange mobs, hopper litt rundt, hiver SB vist jeg får nightfall, og bruker drain soul for å gaine mana. NULL nedetid

7557654[/snapback]

 

 

I 70 ja, sorry.... men mener du virkelig null nedtid? Trenger du ikke drikke eller spise noe hvis du grinder i f eks en time?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Argumenter er fine greier. Hvorfor burde man ha felguard mellom 60-70?

7555866[/snapback]

 

 

Hvorfor felguard: Jeg har enda ikke prøvd felguarden, men har sett mange filmer og dets ultimate grindeegenskaper. Når man i tillegg får en corruption spell til som er perfekt når en har pullet mange mobs. Grindingen med felguard(privar warrior) er derfor mye bedre enn med en voidwalker på slep.

 

Voiden skader lite og når targetet har fått 2-3 Dots har du selv aggroen.. Da bruker du fort mer mana for at targetet skal dø fortere, hvis ikke beiner du langt vekk, eller står der og mister liv.

 

Altså med en Affliction specc blir det mer drikking og spising, med tanke på livet og manaen som blir borte.... Dette = mer nedtid og tregere lvling, men har du en privat healer er sefølgelig affliction best.

 

Jeg skal lvle med en IRL venn som spiller prest, likevel speccer jeg demo for å kunne gå på egenhånd og la det fungere også....

7557129[/snapback]

 

 

Den corruption du snakker om får man i lvl 70, så lite vits å bruke det som et argument ;)

 

Jeg bruker heller imp en VW når jeg uansett får aggro fra dots.

Jeg har en afflication spec nå, eier ikke nedetid. Bare hiver dots på mange mobs, hopper litt rundt, hiver SB vist jeg får nightfall, og bruker drain soul for å gaine mana. NULL nedetid

7557654[/snapback]

 

 

I 70 ja, sorry.... men mener du virkelig null nedtid? Trenger du ikke drikke eller spise noe hvis du grinder i f eks en time?

7559531[/snapback]

 

Drain soul gjør at du får tilbake 15% av maks manaen din. Kombinert med en bandasje i ny og ne gjør at du stort sett kan holde på nonstop.

Lenke til kommentar

Poenget med affliction er jo fokus på mana-effektive spells og ørti måter å få hp/mana tilbake. Du bruker drain soul mye for å få 15% mana tilbake, og du har da en overflod av shards til healthstones. Du har siphon life (for meg, 1020 skade/heal for 310 mana) og du har drain life (ticker vanligvis for 190-260).

 

CoA, for meg, gjør ~2350 skade for 215 mana.. en dpm (damage per mana) som snuser på 11. Sammenligner du det med en shadowbolt som hitter for 1050 for 380 mana, så har vi en dpm på 2.76. En bolt kan såklart critte for 150 eller 200%, men det er fremdeles et stykke igjen til 11 dpm.

 

Som affliction-lock sløser du bort plass i inventory om du har med mat og drikke.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha en bra warlock, så sett talentene dine på demonology.

når du er ferdig(altså at du har Felguard), setter du noen talent på improved shadow bolt og improved corruption.

vet ikke helt om du kanskje satser litt på demonology og destruction til level 50 og da respeccer

Jeg har en Warlock i lvl 57 og den er specca demonology.

i lvl 55 grinda jeg 53 og 54 elites :ohmy:

Med Felguard

Endret av makri
Lenke til kommentar

Jeg snakker om blizzard's floating combat text da popper det opp stort på skjermen "BACKLASH" eller "SHADOWTRANCE" om du har den speccen.

Den funker fint på alle de 3 classene jeg spiller (Warlock, hunter og warrior).

Execute,overpower,mongoose bite. Alt kommer opp stort på skjermen.

Du skrur på floating combat log inne på interface options og så på advanced options.

Lenke til kommentar
Felguard spec :)

 

0/41/10

7561274[/snapback]

 

 

Flask ?

7561551[/snapback]

 

Ja hvorfor ikke ^_^ Hjelper ikke så utrolig mye, gjir bare høyere tall som er morsomt å se på når man pvp'er klokka 7 om morran :]

7562617[/snapback]

 

Tviler ikke på at det er morsomt, men bare lurte på om det var noe du vanligvis gjorde i bgs :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...