Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Jeg må skaffe meg flere shards. Det er alt for få i min backpack!

 

Og ja, de er dumme hvis det går på felen.. Jeg har fortsatt ikke dødd av en Afflic lock enda. Demo lock eier i alle fall andre locks!

7530993[/snapback]

 

Heh, min erfaring er at demo-locks utgjør en minimal trussel 1vs1. På med shadow ward, etter intercept-stun og deathcoil (gjerne samtidig, like morsomt som huntere med ZG-slanger og freezing trap) er det wotf/devour ut av fear, på med dots og drain dem ned. Skaden felguarden gjør kan mer eller mindre nulles ut med en siphon på warlocken + felguarden.

 

Men, så er det jo viden kjent at underutstyrte warlocker går 41 demo for iallefall kunne gjøre litt skade. Jeg hadde sikkert gjort det samme om jeg løp rundt med grønne questrewards og SM-drops. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Demo lock eier IKKE andre locks er vel heller mer korrekt. Banish og det er GG. Må bare passe deg for intercept stunnen, i tillegg til wotf :/

 

Feks. UA, Siphon Life, Corruption, Agony/tounges og immolate >> Corruption, Agony/tounges og immolate. Dessuten så annulerer du hele den nedre halvdelen av demotreet dems om du banisher pettet deres :innocent:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Demo lock eier IKKE andre locks er vel heller mer korrekt. Banish og det er GG. Må bare passe deg for intercept stunnen, i tillegg til wotf :/

 

Feks. UA, Siphon Life, Corruption, Agony/tounges og immolate >> Corruption, Agony/tounges og immolate. Dessuten så annulerer du hele den nedre halvdelen av demotreet dems om du banisher pettet deres  :innocent:

7531595[/snapback]

 

 

Skulle til å si det samme... Jeg er affliction selv, bytter når BC kommer pga felguard er digg å ha når en grinder, men i PvP ville jeg ikke anbefale felguard med unntak om du flyr rundt i grønne questrewards somsagt..

Lenke til kommentar
Fikk en 24 slot laget til meg jeg. Hadde det meste av mats allerede, så jeg trengte bare å skaffe meg noen få ting. Lett

7531107[/snapback]

husker du matsene da ? :)

 

Og må bare si at jeg elsker warlocks nå:p er lvl 49 og stakk meg en tur i bg, eide alt uten om 2 x 49 rogues som gikk i sammens hele tiden og angrep samme target så :p

 

Statsen var vel 22-4 når vi tapte :(

Lenke til kommentar
Demo lock eier IKKE andre locks er vel heller mer korrekt. Banish og det er GG. Må bare passe deg for intercept stunnen, i tillegg til wotf :/

 

Feks. UA, Siphon Life, Corruption, Agony/tounges og immolate >> Corruption, Agony/tounges og immolate. Dessuten så annulerer du hele den nedre halvdelen av demotreet dems om du banisher pettet deres  :innocent:

7531595[/snapback]

 

 

Skulle til å si det samme... Jeg er affliction selv, bytter når BC kommer pga felguard er digg å ha når en grinder, men i PvP ville jeg ikke anbefale felguard med unntak om du flyr rundt i grønne questrewards somsagt..

7531739[/snapback]

 

Felguard specc er minst like god som en affliction specc. Bare spar counters til den andre locken prøver å bruke banish.

Lenke til kommentar

En gang til? Du kan ikke banishe felguard?

 

Joda, det går så fint så. Har hatt noen få resists, men det er ikke mer enn 10-15% av gangene. Men, som sagt, det er overflod av crapgearete warlocker som løper rundt med felguard, de med 5/8 t1/t2 og felguard er det langt og lenge mellom.

 

Edit: skjønt, 5/8 t1-folk er det kanskje noen av, men når de kommer videre til t2 har folk vanligvis skjønt tegningen. :)

Lenke til kommentar

Har en warlock som ikke har så fryktelig bra gear. Har specca full destro, og liker i grunn det ganske godt, men hører så my bra om affliction, så har hatt litt lyst til å prøve det. Men, er det sånn at man burde ha en del +dmg for at affliction er bra, eller funker det bra uansett? har ca 180 +dmg nå, og jobber med å få mer seff...

Lenke til kommentar
En gang til? Du kan ikke banishe felguard?

 

Joda, det går så fint så. Har hatt noen få resists, men det er ikke mer enn 10-15% av gangene. Men, som sagt, det er overflod av crapgearete warlocker som løper rundt med felguard, de med 5/8 t1/t2 og felguard er det langt og lenge mellom.

 

Edit: skjønt, 5/8 t1-folk er det kanskje noen av, men når de kommer videre til t2 har folk vanligvis skjønt tegningen. :)

7532429[/snapback]

Selv om folk har 5set bonus fra Felheart/Nemesis hjelper det nok særdeles lite - Det virker som petresistances har blitt stealthnerfed noe hinsides i i hvertfall PvP. Testa Fel Hunteren min mot en lvl 47 firemage, 480 FR var tydeligvis ikke nok etter 2.0. Før har jeg sett lvl 60 frostmages tømme hele manapoolet sitt på Felhuntern med mindre FrR(petscaling hooah!). At han resister banish skjer så godt som aldri.

Lenke til kommentar
Jeg må skaffe meg flere shards. Det er alt for få i min backpack!

 

Og ja, de er dumme hvis det går på felen.. Jeg har fortsatt ikke dødd av en Afflic lock enda. Demo lock eier i alle fall andre locks!

7530993[/snapback]

 

Heh, min erfaring er at demo-locks utgjør en minimal trussel 1vs1. På med shadow ward, etter intercept-stun og deathcoil (gjerne samtidig, like morsomt som huntere med ZG-slanger og freezing trap) er det wotf/devour ut av fear, på med dots og drain dem ned. Skaden felguarden gjør kan mer eller mindre nulles ut med en siphon på warlocken + felguarden.

 

Men, så er det jo viden kjent at underutstyrte warlocker går 41 demo for iallefall kunne gjøre litt skade. Jeg hadde sikkert gjort det samme om jeg løp rundt med grønne questrewards og SM-drops. :)

7531584[/snapback]

 

 

Imo så er demo-locks bedre 1vs1. Er egentlig ikke noen andre klasser jeg "frykter" sånn bortsett fra andre warlocks :blush: men når det gjelder affliction locks: Intercept med pet, sleng på fear, 1 dot (her kommer trolig WOTF of whatever), deathcoil. Nå vil trolig warlocken være opptatt med å banishe felguarden og da kan du bruke tiden til å drepe han. Hvis petet blir banisha kan man alltids bruke Fel domination for et nytt pet og ny intercept. Dette kommer jo helt ann på gear da. Jeg har 650 shadowdmg med felguard så vil ikke påstå at jeg er undergeara. Det jeg derimot sliter mer mot er destro locks, pga det imn talentet som jeg ikke husker hva heter.

 

Har også funnet ut at felguard funker utmerket i raids, om ikke for annet enn dmg buffen og at man tåler mer (kjekt f.eks på ragnaros). Når vi tok raggy i dag så var det en felguard lock som hadde mest dmg done (ikke meg fordi jeg daua :hrm: )

Lenke til kommentar

Vel psilocybe, jeg snakker av min erfaring, du av din. Det kan hende jeg har møtt på nub locks fordi flere av dem har så vidt tatt liv på meg. Jeg setter felguarden på locken og banisher pettet hans mens fel angriper. Før stun er ferdig er det fear på and og dot dot dot, SB, DC, evt noe mer hvis ikke død. Dette skjedde senest i AB i går :)

Lenke til kommentar
Joda, det går så fint så. Har hatt noen få resists, men det er ikke mer enn 10-15% av gangene. Men, som sagt, det er overflod av crapgearete warlocker som løper rundt med felguard, de med 5/8 t1/t2 og felguard er det langt og lenge mellom.

7532429[/snapback]

Ikke glem at disse crapgearede warlockene somregel nå for tiden alltid har har Warlord's Dreadweave-skuldrene for å se tøffe ut :)

 

Men har du ikke så bra gear (med mangel på stamina eller spell damage), er felguard-speccen den absolutt beste, pga både Soul Link og Demonic Knowledge. Hvis man derimot har full tier 2 eller helst enda bedre gear, tror jeg nok både SM (med empowered corruption)/Ruin, eller 40-41 poeng i destuction eller affliction er det beste.

 

Møtte på en human T3 warlock i WSG, antagelig hvertfall speccet ruin. Han hadde 7000 hp (buffet, siden det var en pre made som visste hva de drev med) og one shottet folk med Soulfire. Styggedom!

Lenke til kommentar
Jeg har en orc lock lvl51 og for meg så er ihvertfall Demonology det beste å bruke inntil videre. Gearet mitt gir +136 damage og med talentpoeng får jeg +198 damage med Succubus ute(mere med imp). Har brukt 9 poeng i Affliction så jeg får ikke Felgard før lvl59.

7533652[/snapback]

Hadde jeg vært deg, hadde jeg respeccet til felguard på flekken. Den er helt genial til å levle med solo / grinde, så får du heller sette poeng i affliction etter hvert som du levler. Felguard holder aggro på mobs bedre enn voidwalker noen gang har klart, samt at den faktisk gjør en del skade.

Lenke til kommentar
Vel psilocybe, jeg snakker av min erfaring, du av din. Det kan hende jeg har møtt på nub locks fordi flere av dem har så vidt tatt liv på meg. Jeg setter felguarden  på locken og banisher pettet hans mens fel angriper. Før stun er ferdig er det fear på and og dot dot dot, SB, DC, evt noe mer hvis ikke død. Dette skjedde senest i AB i går :)

7533411[/snapback]

 

jeg har samme erfaring som Psilocybe... Demo locks er veldig enkle å slå for andre warlocks. Banish er tingen, de mister jo halve speccen når du fjernen felguarden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...