Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns nå DS/Ruin, eller 9/21/21, er godknall enda, jeg. Synd de nedskalerte DS-bonusen av blåbæra fra 10% til 2% av HP-en for solo grinding, men ellers er det fortsatt en ganske fin og allsidig build.

7568335[/snapback]

 

Fra 3%, ikke 10%. Og, joda, det er nok fortsatt et knakende bra PvE-build om du kan knerte succubus, og nå i tillegg få -10% threat.

 

Litt OT:

 

Psilo. For en lenge lenge siden spurte jeg deg om hvordan du syntes det var å spille som Mage, da var du lvl 30 eller noe og mente du ikke kunne uttale deg så mye før du ble 60. Nå er du seksti, så hva tenker du om mage i forhold til Locks. Har selv startet og spille nå, og da valgte jeg lock, koser meg med det men lurer på å starte opp med en mage alt.

 

:)

7569455[/snapback]

 

Artig klasse, men alt for svak i forhold til warlock. Tåler lite uten frostspec eller stort fokus på stamina-gear (går på bekostning av int, spi og +dmg), hvorpå en warlock kan konvertere hp til mana og egentlig gå helt agurk staminamessig.

 

Men, har egentlig ikke spilt noe særlig på magen etter den rundet 60. Ble exalted i AV for å få fire-boken, var i ZG en gang, har vært litt i tier 0-instancer, men det er alt. Av castere er warlock absolutt favoritten, både før og etter 2.0.

Lenke til kommentar

hallo, mine shadow-spammende kolleger. Jeg kikket på talentet "Shadow Embrace" i Affliction-treet.

 

"Your Corr, CoA, SL and SoC spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physichal damage dealt by the target caused by 1%"

 

Med 5 poeng i det talentet blir det jo 5 % mindre dmg. Men vil du få 5 % for hver av dots'a eller blir det kun 5 % selv om du smeller på alle? Ser for meg 15% mindre physical damage på melee hvis du har 3 dots på han, eller er det feil? Noen som har testa?

Lenke til kommentar
hallo, mine shadow-spammende kolleger. Jeg kikket på talentet "Shadow Embrace" i Affliction-treet.

 

"Your Corr, CoA, SL and SoC spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physichal damage dealt by the target caused by 1%"

 

Med 5 poeng i det talentet blir det jo 5 % mindre dmg. Men vil du få 5 % for hver av dots'a eller blir det kun 5 % selv om du smeller på alle?  Ser for meg 15% mindre physical damage på melee hvis du har 3 dots på han, eller er det feil? Noen som har testa?

7574911[/snapback]

 

Du vill bare få en Shadow Embrace.

Lenke til kommentar
hallo, mine shadow-spammende kolleger. Jeg kikket på talentet "Shadow Embrace" i Affliction-treet.

 

"Your Corr, CoA, SL and SoC spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physichal damage dealt by the target caused by 1%"

 

Med 5 poeng i det talentet blir det jo 5 % mindre dmg. Men vil du få 5 % for hver av dots'a eller blir det kun 5 % selv om du smeller på alle?  Ser for meg 15% mindre physical damage på melee hvis du har 3 dots på han, eller er det feil? Noen som har testa?

7574911[/snapback]

 

Du vill bare få en Shadow Embrace.

7575161[/snapback]

Det fine er at Soul Siphon drar nytte av den.

Lenke til kommentar

Ville byttet Soul Siphon mot Demonic Resilience (2/3) og et mindre poeng i Mana Feed for Demonic Resilience(3/3).

 

Ville også byttet Imp HS mot Imp Imp.

 

http://www.wowhead.com/?talent=IV0bZMxczIizzest

 

 

Affliction (7 points)

 

5/5 Improved Corruption

2/2 Improved Life Tap

 

Demonology (44 points)

 

2/3 Improved Imp

5/5 Demonic Embrace

3/3 Fel Intellect

1/1 Fel Domination

3/3 Fel Stamina

3/3 Demonic Aegis

2/2 Master Summoner

5/5 Unholy Power

1/1 Demonic Sacrifice

1/3 Mana Feed

5/5 Master Demonologist

3/3 Demonic Resilience

1/1 Soul Link

3/3 Demonic Knowledge

5/5 Demonic Tactics

1/1 Summon Felguard

 

Destruction (0 points)

 

None

Lenke til kommentar

Hvordan i (sorry uttrykket) helvete kan folk komme her og si at affliction ikke er mana efficient? Jeg kan grinde non stop uten å i det hele tatt noen gang tenke på å drikke/spise med min 44/7/0 spec, det er null nedetid what so friggin ever.

 

Hold impen din ute, dark pact når du har tid til overs mellom de 6-7 mobsa du har DOTet, life tap hvis du trenger og drain life. Hvis du faktisk klarer å gå tom for mana gjør du noe sykt galt. Det er så effektivt og går så raskt at jeg bruker lenger tid på å loote alle mobsa enn å drepe dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...