Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er affi og felguard som er de store alternativene?

 

Hva passer best til de forskjellige bruksområdene (sololvling, fåpersonsinstancer 40man classic raid)?

 

Og hvorfor er det så få som snakker om rein destro?

7585000[/snapback]

40man raid finnes så og si ikke lengre de da.

7585125[/snapback]

 

i tillegg til at du ikke svarer på spørsmålet mitt i det hele tatt, er det du sier direkte feil. Folk som ikke går tbc med en gang vil kanskje ønske å mestre bwl o.l. før de går videre. Og bwl/mc/aq "lukkes" vel neppe.

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
det er affi og felguard som er de store alternativene?

 

Hva passer best til de forskjellige bruksområdene (sololvling, fåpersonsinstancer 40man classic raid)?

 

Og hvorfor er det så få som snakker om rein destro?

7585000[/snapback]

40man raid finnes så og si ikke lengre de da.

7585125[/snapback]

 

i tillegg fra at du ikke svarer på spørsmålet mitt i det hele tatt, er det du sier direkte feil. Folk som ikke går tbc med en gang vil kanskje ønske å mestre bwl o.l. før de går videre.

7585247[/snapback]

Ok de de aller fleste raider ikke mye lengre, Affliction er genial til sololeveling og blir helt overlegen hvis du får med deg en random healer. Felguard er vel også ganske god til levling og den er god i PvP også i 5man instances er felguard og affliction best. Rein destro er for folk som vil ha maks dmg hele tiden men som også er forbret på en del nede tid på grunn av at destro er det reneste manasluket.
Lenke til kommentar
det er affi og felguard som er de store alternativene?

 

Hva passer best til de forskjellige bruksområdene (sololvling, fåpersonsinstancer 40man classic raid)?

 

Og hvorfor er det så få som snakker om rein destro?

7585000[/snapback]

 

Ren destruction build funker utmerket både i PVE og PVP, samme med affliction. Kan ikke si noe særlig om felguard i PVE, siden jeg ikke har prøvd det selv.. men jeg kan ikke se for meg at det er noe særlig.

 

De lukkes ikke, de blir til 25-man instancer! Så der eide du deg selv igjen ;)

7585265[/snapback]

 

De gamle instancene blir ikke konvertert til 25man. :/

Lenke til kommentar

godt å vite. men hva mente du med "der eide du seg selv igjen? :D

 

Tilbake til topic:

 

for å unngå nedetid så snakker vi 7/44/0 eller 44/7/0 stort sett?

 

Jeg har overhodet ikke fått satt meg inn i nye talenta etter patchen, så beklager hvis det er dumme spørsmål.. :blush:

 

edit: har specca 7/44/0 - Hrooroon er en kul fyr. :)

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar

Njah, nå er jeg litt mer heavy på PvP for øyeblikket, men de eneste boltene jeg har brukt, er når NF proccer, og da har casttime ingenting å si. Ekstra hp + mer mana og mer mana å dark pacte > 0.5 sekunder av et spell man bruker lite.

 

hva er poenget med shadow embrace? mulig dette er tatt opp før, jeg har ikke lest gjennom hele tråden.

7585969[/snapback]

 

Gjør at personen/moben du dotter, gjør 1-5% mindre skade. En hardcore raider har gjerne maxet denne + Malediction ut. For litt mer tilbakelente spillere er ett poeng greit, siden Shadow embrace regnes som en "Affliction effect" av talentet Soul siphon. Med andre ord, hiver du en Corruption på en mob og har minst ett poeng i Shadow embrace, gjør Drain life 10% ekstra skade/heal istedenfor 5%.

Lenke til kommentar

Er ikke det noen andre som syns det er galt når man kan få over 100 spelldamage bare fra talents? (og enda mer i TBC, med Fel Armor)

 

Liksom..

 

toomuch.jpg

 

Dette var med 43 poeng i demonology, hadde altså ikke brukt alle talentpoengene, succubus ute og ingen consumables/buffs. Syns det blir for mye, med tanke på at man har en relativt kraftig pet samtidig som en helt absurd høy spelldamage.

Lenke til kommentar
Er ikke det noen andre som syns det er galt når man kan få over 100 spelldamage bare fra talents? (og enda mer i TBC, med Fel Armor)

 

Liksom..

 

toomuch.jpg

 

Dette var med 43 poeng i demonology, hadde altså ikke brukt alle talentpoengene, succubus ute og ingen consumables/buffs. Syns det blir for mye, med tanke på at man har en relativt kraftig pet samtidig som en helt absurd høy spelldamage.

7593250[/snapback]

 

Orc er også imba *grin*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...