Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mindre armor og mindre dps i beta. Litt synd, egentlig, det var litt greit å kunne se hvem du ikke trengte å bekymre deg for i battlegrounds.

7552974[/snapback]

 

Har du ikke en alliance char du kan fyre opp og ikke bekymre deg mot meg da? Neida, hehe :p

 

Syns Felguard funker helt fint til PvP, og funker også kjempebra til grinding. Tror 9/41/11 kan bli en slager for raiding. Du får all den gode Spellpowerøkningen fra demonology + det eneste du egentlig trenger fra destruction.

Lenke til kommentar
hmmm... Tror nok at affliction fremdeles blir the shit for raiding. DOTene har jo blitt sykt buffa. Og doter er jo liksom litt greia med warlock^^ Ettersom jeg har forstått riktig hvertfall. Ellers er vel ruin greit å ha i destro:P kanskje ikke i raiding foresten....

7553355[/snapback]

 

Ruin er sterkt overvurdert. Prøvde 7/13/13 eller noe sånt før 2.0, og crittet faktisk høyere enn med SM/ruin pga. sykt høye hits. Problemet da var at Succubus døde hele tiden og at jeg utnyttet ressing av pet. Men nå har demo fått mer ren +damage og i tillegg tåler jo felguarden litt + at den har avoidance.

Lenke til kommentar
hmmm... Tror nok at affliction fremdeles blir the shit for raiding. DOTene har jo blitt sykt buffa. Og doter er jo liksom litt greia med warlock^^ Ettersom jeg har forstått riktig hvertfall. Ellers er vel ruin greit å ha i destro:P kanskje ikke i raiding foresten....

7553355[/snapback]

UA til PvE er ikke så bra at det kan forsvare at man ikke speccer Ruin spør du meg. Fremdeles "rocker" SM/Ruin (men med empowered corruption) i PvE. Spørsmålet er bare hvor du vil putte de 10 siste poengene fra 60-70. Jeg vil anta at skal man gå fire (blir aktuelt etter lvl 63 da man får Incinerate) bør de 10 siste gå i Destruction, mens for shadow bør de gå i Affliction.

Lenke til kommentar
hmmm... Tror nok at affliction fremdeles blir the shit for raiding. DOTene har jo blitt sykt buffa. Og doter er jo liksom litt greia med warlock^^ Ettersom jeg har forstått riktig hvertfall. Ellers er vel ruin greit å ha i destro:P kanskje ikke i raiding foresten....

7553355[/snapback]

UA til PvE er ikke så bra at det kan forsvare at man ikke speccer Ruin spør du meg. Fremdeles "rocker" SM/Ruin (men med empowered corruption) i PvE. Spørsmålet er bare hvor du vil putte de 10 siste poengene fra 60-70. Jeg vil anta at skal man gå fire (blir aktuelt etter lvl 63 da man får Incinerate) bør de 10 siste gå i Destruction, mens for shadow bør de gå i Affliction.

7554649[/snapback]

 

 

fra 60-70... da bør du respecce og gå for felguard...

Lenke til kommentar

Nå har jeg lekt meg litt med to builds på locken min, Felguard og affliction. Affliction

er nåværende build. Moro på hver sin måte dem 2 da. MEN, jeg har aldri spillt med en build i destructiontreet. Noen som har en ok build der som jeg kan prøve ut?

 

Ser på psilocybe! hehe. Du har da alltids noe på lur :D

 

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Driiitbra psilo... Jeg skal nok gå affliction videre, men jeg vil bare prøve en liten stund med destructionbuild... Så går jeg nok sikkert tilbake til affliction igjen skal du se.

 

Kan ikke la noe stå uprøvd vettu :tease:

 

ot: Full fest i Bergen ikveld med pinnekjøtt, akevitt etc... Legge locken på hyllen ikveld, hehe :D

Endret av Glasgrekar
Lenke til kommentar
Argumenter er fine greier. Hvorfor burde man ha felguard mellom 60-70?

7555866[/snapback]

 

Jeg kommer mest sansynlig til å ha felguard mellom 60 og 70. Det kommer en smule an på hvor stor betydning felguard nerfen vil ha på tankeegenskapene dens, men ettersom jeg har hørt har det ikke så mye utslag som folk skal ha det til.

 

Har brukt felguard på både betaserver og live i en god stund nå og etter min mening er det ett helt utrolig godt solo grinding pet. Når jeg grinda xp på betaserveren pullet jeg 2-3 mobs av gangen og felguarden hadde ingen problemer med å holde mobsene mens jeg hadde på dots, lifetappet og drain lifet.

 

Jeg er fullstendig klar over at affliction er blitt utrolig bra nå også, men det er mye mulig jeg blir nødt til å teste det før jeg kan uttale meg noe særlig ^_^ Hadde jeg hatt en healer med meg heletiden når jeg skulle grinda hadde det garantert blitt affliction grinding :)

Lenke til kommentar
Argumenter er fine greier. Hvorfor burde man ha felguard mellom 60-70?

7555866[/snapback]

 

 

Hvorfor felguard: Jeg har enda ikke prøvd felguarden, men har sett mange filmer og dets ultimate grindeegenskaper. Når man i tillegg får en corruption spell til som er perfekt når en har pullet mange mobs. Grindingen med felguard(privar warrior) er derfor mye bedre enn med en voidwalker på slep.

 

Voiden skader lite og når targetet har fått 2-3 Dots har du selv aggroen.. Da bruker du fort mer mana for at targetet skal dø fortere, hvis ikke beiner du langt vekk, eller står der og mister liv.

 

Altså med en Affliction specc blir det mer drikking og spising, med tanke på livet og manaen som blir borte.... Dette = mer nedtid og tregere lvling, men har du en privat healer er sefølgelig affliction best.

 

Jeg skal lvle med en IRL venn som spiller prest, likevel speccer jeg demo for å kunne gå på egenhånd og la det fungere også....

Lenke til kommentar
Finnes det en addon e.l. som skriker Backlash når jeg får det?

7557135[/snapback]

 

Blizzard's innebygde scrolling combat log!

7557306[/snapback]

"You gain Backlash" i miniskrift i et lite hjørne, ser for meg en slags,

BACKLASH over hele skjermen :p

7557558[/snapback]

 

Shardace. (den gjør mye annet nyttig også :>)

 

Change Log:

4.5.20000 - Added backlash alert

 

http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=4675

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...