Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Ikke glem at disse crapgearede warlockene somregel nå for tiden alltid har har Warlord's Dreadweave-skuldrene for å se tøffe ut :)

 

Det er gode stats på skuldrene, de er billige, og de ser bra ut. Skjønner godt at folk begynner med skuldrene. Det er også begrenset utvalg av gode skuldre i PvE, det nærmeste blir enten tier 2 eller Mantle of the blackwing cabal. Selv gikk jeg fra 2/3 Demoniac til Warlord + Orb of the darkmoon.

 

Men har du ikke så bra gear (med mangel på stamina eller spell damage), er felguard-speccen den absolutt beste, pga både Soul Link og Demonic Knowledge. Hvis man derimot har full tier 2 eller helst enda bedre gear, tror jeg nok både SM (med empowered corruption)/Ruin, eller 40-41 poeng i destuction eller affliction er det beste.

 

Har egentlig ikke fått inntrykk av at 41 destruction er noe særlig populært, men det tar set kanskje opp når man får Incinerate. Til noenlunde seriøs PvE tror jeg ikke du kommer utenom en del poeng i Affliction, bare det å holde seg på bortimot 100% hp/mana nesten konstant + ha imp ute hjelper raidet en del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som sier dere knuser Demo locks har ikke møtt en med bra gear og som ikke er helt skada...

 

Jeg bruker 5 deler fra tier 2 og The black Book og er så godt som udødelig 1 vs 1

 

Med black book oppe critter felguarden for over 1k på cleave. Og den resister banish meget ofte. Og om den blir banisha breaker dette ofte veldig tidlig.

 

Sier ikke at jeg ikke kan tape mot en god affliction lock eller destro lock. Men JEG syns helt klart at Demo er det beste i PVP.

Lenke til kommentar
MC-cap + Dark pact = gråtende manabrukere. :D

7534769[/snapback]

 

haha, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før xD

 

*angrerpåatjegditchetEngi*

 

Speaking about Felguard.... Felguard eier... uten tvil... jeg brukte den i 1-2 lvler på Betaen. Sjukt effektivt, men gikk så dønn lei... Bortsett fra at den er BBQpwnagepewpew, så skjønner jeg ikke folks motivasjon for å bruke den...

 

nei, foretrekker å sloss selv jeg :D

Lenke til kommentar

Spilt et par toons til 60 før, men må si at warlock kanskje er den jeg har det mest gøy med. Bruker vel ca bare warlock kontoen min nå, tror den andre tom har gått ut. Uansett kjekt å ha så mye å velge i, både av spells og talents, spillestilen blir helt anderledes ut fra hva du velger av talents, som gjør at man kan variere endel.

 

Uanset, jeg går selv destro build, og liker dette veldig godt, hvordan den ser ut kan du se her

Lenke til kommentar
Improved Corruption er et must, et build uten den er ubrukelig.

7539998[/snapback]

 

Who died and made you God?

 

Men seriøst, nei, du må ikke bruke 5 points der, du må ikke gjøre som "alle" andre. Builden min fungerer helt fint, og er ikke alene om å bruke den, ikke alle som mener dots er veien, selv om du er warlock.

 

Med min build og spillestil, bør den jeg sloss med være død innen corruption har noe å si uansett, så for meg går det mest i cos/coe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...