Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Destruction er vel det "verste" treet å være borti på lav lvl. For min del ville jeg styrt unna mesteparten av det før du kommer til maks lvl. Affliction og Demonology er bedre, med fokus på dots, draining, bedre pets etc.

 

I min mening får man mest ut av Destruction når man begynner å få tak i en god del +dmg items, og slike ting er det jo ikke flust av på litt lavere lvl

7192119[/snapback]

Agreed

/signed

 

.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Destruction er vel det "verste" treet å være borti på lav lvl. For min del ville jeg styrt unna mesteparten av det før du kommer til maks lvl. Affliction og Demonology er bedre, med fokus på dots, draining, bedre pets etc.

 

I min mening får man mest ut av Destruction når man begynner å få tak i en god del +dmg items, og slike ting er det jo ikke flust av på litt lavere lvl

7192119[/snapback]

Agreed

/signed

 

.......

7192231[/snapback]

 

Sikkert riktig, men hadde det utrolig morsomt når jeg levlet med destruction. Og tror det er det som teller for de fleste nye spillere. Første gangen man leser Ruin er det jo Zomg!

 

Men Skulle jeg levlet warlock på nytt hadde det nokk blitt DS/nightfall ja..

Lenke til kommentar
Destruction er vel det "verste" treet å være borti på lav lvl. For min del ville jeg styrt unna mesteparten av det før du kommer til maks lvl. Affliction og Demonology er bedre, med fokus på dots, draining, bedre pets etc.

 

I min mening får man mest ut av Destruction når man begynner å få tak i en god del +dmg items, og slike ting er det jo ikke flust av på litt lavere lvl

7192119[/snapback]

Agreed

/signed

 

.......

7192231[/snapback]

 

Sikkert riktig, men hadde det utrolig morsomt når jeg levlet med destruction. Og tror det er det som teller for de fleste nye spillere. Første gangen man leser Ruin er det jo Zomg!

 

Men Skulle jeg levlet warlock på nytt hadde det nokk blitt DS/nightfall ja..

7192998[/snapback]

Ruin er jo ikke så umåtelig sexy som alle vil ha det til da... Spesielt ikke med gg 4% spellcrit.

Lenke til kommentar
Destruction er vel det "verste" treet å være borti på lav lvl. For min del ville jeg styrt unna mesteparten av det før du kommer til maks lvl. Affliction og Demonology er bedre, med fokus på dots, draining, bedre pets etc.

 

I min mening får man mest ut av Destruction når man begynner å få tak i en god del +dmg items, og slike ting er det jo ikke flust av på litt lavere lvl

7192119[/snapback]

Agreed

/signed

 

.......

7192231[/snapback]

 

Sikkert riktig, men hadde det utrolig morsomt når jeg levlet med destruction. Og tror det er det som teller for de fleste nye spillere. Første gangen man leser Ruin er det jo Zomg!

 

Men Skulle jeg levlet warlock på nytt hadde det nokk blitt DS/nightfall ja..

7192998[/snapback]

Ruin er jo ikke så umåtelig sexy som alle vil ha det til da... Spesielt ikke med gg 4% spellcrit.

7193084[/snapback]

 

Neinei, men når man begynner på sin første char er man helt grønn for sånt :)

Lenke til kommentar
ok skal respece men til hva?

 

noen som kan sette opp en build til meg? er lvl 32

7193215[/snapback]

 

 

Jeg hadde stor suksess med dette buildet på level 32. Dreper passelig fort og aldri lav på mana eller HP, så en add eller 3 er ikke å frykte.

 

Jeg hadde en blanding av Aff/Destro på 32, men respeccet til dette buildet, og det funket 100% bedre. Det kan diskuteres om man bør ha flere poeng i Supression, men etter min erfaring slet jeg ikke nevneverdig med resists.

- Husk: +dmg > all !

Lenke til kommentar
På min lvl 30 warlock har jeg denne builden, respeccet på lvl 30, da jeg brukte ruin og alt gikk veldig dårlig. Det denne builden går ut på er å ha lite nedetid, slik at du aldri må drikke, så da bruker du corruption, siphon of life og kanskje en DoT til hvis du vil. Så bruker du life tap av og til for å holde mana'en høyt oppe, mens du bruker drain life på moben, da har du nesten alltid full hp og mana, og pet'et holder aggro, går nesten like raskt å drepe mobs som destruction i tillegg. :)

 

http://www.wowhead.com/?talent=IV0fVRbo

7191966[/snapback]

 

Drit i Siphon life med mindre du puller flere mobs samtidig. Dreper du mobs nesten like raskt som destruction-speccete warlocker, bruker du ikke 30 sekunder. Dessuten, CoA først, så Corruption. CoA gjør 2/3 av skaden i den siste 1/3 av varigheten.

Lenke til kommentar

Spilte en Warlock litt i går.. level 9 nå.

 

Imp, Corruption, CoA, Fear, Wand = lett som bare det.

 

Som undead har jeg ikke fått life tap ennå - lurer litt på om det er en quest jeg har glemt eller oversett? Min level 6 orc warlock har den...

Endret av flippant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...