Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Har selv en female human warlock som main char, og trives veldig godt med den. Hadde jeg skulle valgt i dag ville jeg nok valgt undead istedet, men det er nå bare min preferanse.

7247424[/snapback]

Jeg håper for din del at du er jente. Hvis ikke: Tvilsomt!

 

Er skeptisk til menn som velger kvinnelige karakterer i MMORPGs...

7250705[/snapback]

 

jeg er skeptisk til menn som blir skeptiske til andre menn som spiller kvinnelige chars i MMORPGs.... :ph34r:

 

Bedre å sitte å se på en kvinnerumpe enn en herrerumpe vell? ;)

 

*litt off-topic*

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv en female human warlock som main char, og trives veldig godt med den. Hadde jeg skulle valgt i dag ville jeg nok valgt undead istedet, men det er nå bare min preferanse.

7247424[/snapback]

Jeg håper for din del at du er jente. Hvis ikke: Tvilsomt!

 

Er skeptisk til menn som velger kvinnelige karakterer i MMORPGs...

7250705[/snapback]

 

Jeg er nok ikke jente nei. Spiller stort sett alltid female chars i spill hvor man har den muligheten. Personlig ser jeg ingenting galt i det. Ville nok heller sagt det var mer "tvilsomt" og absolutt måtte sitte og stirre på bakenden til en mannlig char i alle de timene, bare fordi jeg selv er mann. Jeg spiller ikke på en RP server heller, så jeg har null behov å "identifisere" meg med charactern, ei heller tror jeg selv at jeg ER charactern.

 

Jeg er en mann, jeg liker å se på kvinner... så enkelt er det.

 

:cool:

Lenke til kommentar

Figuren min er en female! Nå er jeg gnom da, og det herskaer nok liten tvil om at jente-gnomene er ufattelig mye kulere enn male ;) Har enda ikke gått lei utseendet på Maylinn (som hun heter), med over 90 dager /played.

 

Hehe, i tillegg er det gøy å ta bilder av seg selv etter man har tatt ned store bosser som f.eks. Patchwerk, når man står der 1m høy med rosa hår! :love:

Lenke til kommentar
Gz!

 

Hvor får man Doomguard questet, og er rewarden noe bra?

7260327[/snapback]

 

Jeg har vært lvl 60 med min warlock i ca. 1 år og 4 mnd nå, og jeg har fortsatt ikke gjort Doomguard questet. Så bra er rewarden... :p

 

Bruker stort sett aldri Infernal engang, så Doomguard (som kan være et slit å få summonet) har ihvertfall jeg lite bruk for.

Lenke til kommentar
Jeg har vært lvl 60 med min warlock i ca. 1 år og 4 mnd nå, og jeg har fortsatt ikke gjort Doomguard questet. Så bra er rewarden...  :p

 

Bruker stort sett aldri Infernal engang, så Doomguard (som kan være et slit å få summonet) har ihvertfall jeg lite bruk for.

7260472[/snapback]

 

Haha, samme her ^^

Har questen, men gidder ikke gjør den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...