Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Jeg er nå lvl 44 og har kommet et stykke ut i builden min. Jeg går etter ruin nå med det

første, men ser denne builden god ut eller må den endres? Jeg skal gå for PVE og når jeg har ruin går jeg for Nightfall Link til builden

 

Edit. Du hjalp meg med dette sist gang også psilocybe så brukte wowhead.com som sist. Takker

7124491[/snapback]

Siden det er så aktivt her nå så spør jeg igjen jeg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre å gå fullt ut i det ene treet, så jobbe seg nedover i det andre. Først SM, så Ruin. Her er hvordan en vanlig SM/Ruin ser ut.

 

AV-ringen for casters er egentlig ganske rompe, spør du meg. Muligens fin for frostmages eller mot MD-warlocker med felhunter ute, men jeg syns aldri resists er noe problem i PvP. Til PvE, derimot, har den nok sine bruksområder.

Lenke til kommentar

Jaha? Så om jeg hiver en shadobolt på en fyr med 20 shadowresistance, så vil den treffe for 1000 uten ringen, og 1050 med ringen?

 

Slik jeg har forstått det, gir resistance en sjanse til å redusere mengden skaden et spell gjør, det reduserer ikke skaden du tar permanent. Jo høyere resistance, jo større sjanse og jo større prosentandel av skaden blir fjernet.

 

Uansett, folk som PvP-er går ikke rundt med store mengder resistance. 50 til fire/shadow fra t1/2-gear, kanskje.

Lenke til kommentar
First off, these are the best pvp robes in the game pre-C'thun. 

 

I'll tell you why: it is very rare to see pvpers running around without at least 20 resistance to most spell schools.  This can be from items, Mark of the Wild, Auras, self-buffs (Mage Armor), etc.

 

Spell Penetration, when negating resists, will give you a 5% damage increase over your existing value per 20 resistance.  So if someone has 20 fire resistance, and you negate that to 0, you are doing 100% / 95% or 5.25% more damage to them.

 

For a typical well-geared fire mage, this equates to nearly +60 dmg.  Wow.  Just wow. 

 

This robe has amazing stats too, especially for mages.  High stam, but decent int and spirit too, make this a perfect PvP, and general purpose robe. 

 

In encounters where you take no/little damage (MC trash, Patchwerk, etc.) it might be a good idea to go with Robes of the Archmage.  Otherwise, this baby owns all the other robes to the floor. 

 

Of course if you have Enigma Robes or high spell penetration already, then these take a backburner.

 

For those of you Mages without NW robes already, consider these robes.  They are worth it.

 

Hentet herfra

 

Jeg fant ikke noen sider som viser til utregningen men det står det samme både på thott og allhakazam så jeg tar det for god fisk.

 

Hvis du nuller ut resistancen dems så tar du vekk den sjansen de har til å redusere skaden en av dine spells gjør.

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar
Jaha? Så om jeg hiver en shadobolt på en fyr med 20 shadowresistance, så vil den treffe for 1000 uten ringen, og 1050 med ringen?

 

Slik jeg har forstått det, gir resistance en sjanse til å redusere mengden skaden et spell gjør, det reduserer ikke skaden du tar permanent. Jo høyere resistance, jo større sjanse og jo større prosentandel av skaden blir fjernet.

 

Uansett, folk som PvP-er går ikke rundt med store mengder resistance. 50 til fire/shadow fra t1/2-gear, kanskje.

7188672[/snapback]

Jeg tror ikke dette er helt riktig Psilocybe.

 

Jeg tror resistance

- gir en hviss sjangse for at et spell resistes 100%

- senker skaden man tar på permanent basis

 

Slik at et target med 120 fire resistance konsekvent vil ta mindre fire skade enn et target med 0 fire resistance.

 

Fra http://www.wowwiki.com/Resistance: "resistance scores determine how much damage you take from a given element type and also affect your chance to completely resist an effect of a spell from that element".

Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?talent=Ai0iVRboVZZxx0tr0z

 

Grei sm / ruin build. Det meste i affl suger balle egentlig, men Coex kan ha sine bruksområder, i solofarming, wsg og outdoor pvp.

 

Bruk det på hordes som løper vekk på epx mount, da burde du ha nok tid til curses og en shadowbolt, som igjen gir deg nesten gratis honor.

7188125[/snapback]

jeg spiller horde da :p
Lenke til kommentar

hei..

 

har spillt på en lvl 60 rogue en stund nå, og har laget neg en ud warlock=)

 

Jeg er lvl 32 og har Destruction build og criter ganske ofte og har high crit bonus..

 

og da mister voidwalkeren min aggroen med en gang=/

 

Er det så lurt og ha Destruction build på liten lvl? og er det en måte for voiden og holde bedre aggro?

 

Mvh Tom=)

Lenke til kommentar

På min lvl 30 warlock har jeg denne builden, respeccet på lvl 30, da jeg brukte ruin og alt gikk veldig dårlig. Det denne builden går ut på er å ha lite nedetid, slik at du aldri må drikke, så da bruker du corruption, siphon of life og kanskje en DoT til hvis du vil. Så bruker du life tap av og til for å holde mana'en høyt oppe, mens du bruker drain life på moben, da har du nesten alltid full hp og mana, og pet'et holder aggro, går nesten like raskt å drepe mobs som destruction i tillegg. :)

 

http://www.wowhead.com/?talent=IV0fVRbo

Lenke til kommentar

Destruction er vel det "verste" treet å være borti på lav lvl. For min del ville jeg styrt unna mesteparten av det før du kommer til maks lvl. Affliction og Demonology er bedre, med fokus på dots, draining, bedre pets etc.

 

I min mening får man mest ut av Destruction når man begynner å få tak i en god del +dmg items, og slike ting er det jo ikke flust av på litt lavere lvl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...